Ana içeriğe atla

playpark

 

Karşılıklı çıkarların gözetilmesi şart!

13.12.2016 - 17:20

Ops!Co. Entertainment Yönetim Kurulu Başkanı Koray Dilmaç: “Karşılıklı çıkarlarımızı gözetmemiz halinde AVM’lerin farkındalık yaratma noktasında  fayda sağlayacaklarını hatırlatmak isterim” dedi.

Eğlence sektöründeki pek çok firma büyümelerindeki engellerden biri olarak AVM’leri gösteriyor. Peki, neden AVM’ler engel olarak görülüyor? 
Öncelikle Ops!Playkids olarak Türkiye’de birçok AVM’de yer aldığımızı belirtmek isterim. AVM yatırımcılarının ve kiralama şirketlerinin neredeyse tamamıyla sürekli dirsek teması halindeyiz. Biz büyüme planlarımızı sadece AVM içerisinde bulunan muhtemel lokasyonlar üzerinde kurgulayarak değerlendiriyoruz. Ops!Co Yönetimi olarak bu anlayışı bugüne kadar her zaman bir prensip olarak gördük. 2016’da ülkemizde büyük üzüntüyle karşıladığımız o kadar talihsiz olaya karşın, yakalamış olduğumuz büyüme grafiği aslında tüm anlatmaya çalıştıklarımızın açık bir göstergesi. Üzülerek söylemeliyiz ki sektörde yanlış kiralama stratejileri ile yola çıkan,  herhangi bir operasyon altyapısı oluşturmadan mağaza kiralaması yapan birçok firmanın varolduğunu gözlemliyoruz. Yanlış marka yönetim kararları ve anlayışları aslında bana göre büyümenin önündeki engelin temel nedeni... 

Eğlence firmalarının AVM’lerden beklentileri neler?
Ops!Playkids bugün, Türkiye’nin en değerli 100 franchise markasında yer alan tek eğlence merkezi markasıdır. Bu başarı, AVM yatırımcıları ve kiralama şirketleri ile sürdürdüğümüz güvene dayalı aynı zamanda koordine bir çalışmanın ürünüdür. 
AVM yönetimleri, eğlence merkezi markalarını detaylı bir şekilde ele almalı ve kurgulanacak konseptleri sorgulamalılar. Firmaların oluşturdukları operasyonel altyapı hakkında yeteri kadar bilgi sahibi olmalı ve bu güveni kendilerinde yaratmayan firmalarla sadece ticari şartları gözeterek kiralama yapmamalılar. Uzun vadede onlar ile ekip olarak çalışabilecek, birçok bölgede operasyonu olan, kurgulanmış bir konsepte ve bir marka çizgisine sahip markalarla çalışmaları kendilerinin yararına olacaktır. 
Eğlence merkezlerinin yatırım ve ekipman maliyetleri her zaman diğer mağazalara göre çok daha yüksek olmuştur. Bu sebeple AVM yönetimleri, biz eğlence markalarının sözleşmelerinde bu gerçeği daha çok göz önünde bulundurarak hareket etmeleri en büyük temennimiz. Karşılıklı çıkarlarımızı gözetmemiz halinde AVM’lerin farkındalık yaratma noktasında da fayda sağlayacaklarını bir kez daha hatırlatmak isterim. 

Eğlence firmalarının 2017 yılına yönelik çalışmaları neler olacak? 
Öncelikle 2017’de de hedeflerimiz de bizler kadar büyük! Portföyümüze kattığımız yeni lokasyonlar ve Ops!Playkids marka çizgisini koruyarak franchise yatırımcılarımızla buralarda oluşturacağımız konsept mağazalarımız sabırsızlıkla beklenmekte. Birçok yeni yatırımcı ile bu noktalar için görüşmeler içerisindeyiz.2017 yılı içerinde de gündemimize aldığımız yeni lokasyonlarla ilgili değerlendirmelerimizi yaptıktan sonra inanıyorum ki bu sene yakalamış olduğumuz büyüme grafiğini önümüzdeki yıl da hızla daha iyi seviyelere taşıyacağız. Biz her zaman vizyoner, daha ilk günkü gibi heyecanlı ve yenilikçi kalıp eğlence dünyasının gelişen trendlerini en yakından takip ederek Ops!Playkids’i dünyanın eğlencesi yapmaya yeni yılda da devam edeceğiz. Umuyorum ki, 2017 ülkemize ve sektörümüze barış ve mutluluk getirir. 
 

playpark

Yukarı