Ana içeriğe atla

playpark

 

Hedef global pazarda büyümek / Grow in the target global market

15.11.2016 - 17:11

Bursapark Genel Koordinatörü Ersin Aldanoğlu: “Global pazarda daha bilinir ve tercih edilir bir marka haline gelmeyi hedefliyoruz” dedi. 

“We aim to become a more known and preferred brand in the Global market,” said Bursapark General Coordinator Ersin Aldanoglu. 

“Bursapark 2008 yılından bu yana iç mekan çocuk oyun grupları üreten bir firma... Türkiye pazarında önemli bir yere sahip olan firmamız ülkemizin önde gelen çocuk eğlence merkezlerinin genel tedarikçisi konumunda yer alarak, yurt dışında ise 30 farklı ülkeye ihracat yapıyor” diyen Bursapark Genel Koordinatörü Ersin Aldanoğlu, “Bursapark olarak Ar-Ge çalışmalarımız sürekli devam ediyor.  Son olarak air labirent, poligon ve mini Titanic üretimine başladık. Son yıllarda AVM’lerde poligon cornerları yaygınlaşınca, müşterilerimizden gelen talepleri dikkate alarak poligon üretimine başladık. Poligonda özel olarak tasarladığımız hedef sistemi, uzaktan kumanda ile kontrol edilebilir olup, ekstra personele gerek duymamaktadır. Çocukların oldukça ilgisine çeken air labirent ve mini Titanic’in ise Türkiye’de ilk defa üretimine başladık” dedi. 

ŞUBELER YENİLENİYOR
“Son olarak Axis AVM’de bulunan çocuk oyun alanını yeniledik” ifadesinde bulunan Aldanoğlu, “2016 yılı boyunca yenilediğimiz alanlardan bazıları ise İzmir Optimum, Samsun Piazza, Kahramanmaraş Piazza, Adana Optimum, Marmarapark, 212 AVM, Mersin Palm City olarak sıralanabilir” dedi ve sözlerine devam etti: “Çocuk eğlence merkezleri tercih edilebilir olmak ve diğer firmalarla rekabet içerisinde kalabilmek için sürekli oyun alanlarında yenilik yapmak durumundadırlar. Firmaların talepleri doğrultusunda, eski alanlarına, günümüz şartlarına uygun ve dünyadaki yeni trendleri yansıtan projeleri hayata geçiriyoruz.”

YATIRIMLAR YURT DIŞI PAZARINA YÖNELİK
Son olarak, yatırım planlarından bahseden Aldanoğlu, “2017 yılında yurt dışına yönelik yatırımlara ağırlık vererek,  global pazarda daha bilinir ve tercih edilir bir marka haline gelmeyi hedefliyoruz” dedi. 

 

“Bursapark is a company, which has been manufacturing interior children’s playgrounds... Our company, which has an important place in the Turkish market, is the general supplier of children’s entertainment centers” says Bursapark General CoordinatorErsin Aldanoglu and continues as follows: “Our R&D activities continue as Bursapark.  We started producing air labyrinth, shooting range and mini Titanic lately. When shooting range corners became widespread in shopping centers in the last few years, we began to manufacture shooting ranges, considering the demand from our customers. The target system, we have designed specially, is remote controlled and extra personnel is not required at the shooting range. We started to manufacture Air labyrinth and mini Titanic, which attract the interest of children quaite a lot, for the first time in Turkey,” he said. 

BRANCHES ARE BEING RENEWED
“The latest children’s playground we have renewed is the one in Axis shopping center,” stated Aldanoğlu and continued as follows: “Some of the playgrounds that we renewed throughout 2016 can be listed as Izmir Optimum, Samsun Piazza, Kahramanmaras Piazza, Adana Optimum, Marmarapark, 212 AVM, Mersin Palm City” and continued as follows: “Children’s entertainment centers have to renew their playgrounds continuously in order to be preferable and to stay competitive. We put projects into practice, which are suitable for their previous playground, existing conditions and which reflect the new trends in the world, in line with the requests of the companies.”

INVESTMENTS ARE FOR THE FOREIGN MARKET
Lastly, mentioning their investment plans, “we aim to become a more known and preferred in the global market by concentrating on investments abroad in 2017,” said Aldanoglu. 

playpark

Yukarı