Ana içeriğe atla

playpark

 

FunLab markalaşma hızına franchise sistemiyle ivme kazandırıyor…

14.10.2016 - 11:25

Türkiye’deki franchise sisteminin büyük bir bölümü yiyecek-içecek sektöründeki oyunculardan oluşmakta.

Dışarıda yeme-içme kültürünün gelişmesi, sosyalleşmeye olan ihtiyacın artması ve sosyal medya sayesinde yemek kültürünün daha yaratıcı ve deneyimsel hale gelmesi, bu sektöre talebi artırıyor. Teknolojik olmayan ve marka yaratmanın nispeten daha zor olduğu yeme-içme sektöründe, belli bir marka altında, standartlaşmış kalite ihtiyacı otomatik olarak bu sistemi zorunlu kılıyor ve bu da Türkiye’de franchise sistemini büyütüyor. Çok farklı bir sektörün oyuncusu olan FunLab da bu sistemde yoluna, yiyecek-içecek işindeki kaliteli markalardan çok şey öğrenerek devam ediyor.
FunLab’ın franchise giriş bedeli 35 bin USD olmakla beraber sürekli franchise ödemesi yüzde 8... FunLab’ın farklı güçteki yatırımcılar ve farklı büyüklükteki lokasyonlar için 3 farklı modeli mevcut; FunLab Kids, FunLab ve FunLab Plus… Bu modeller yatırım maliyeti ve lokasyon büyüklüğü kıstaslarına göre birbirinden ayrılıyorlar. Ortalama minimum işletme sermayesi 350 bin USD olarak verilebiliyor. Özellikle yiyecek-içecek işinin dışındaki sektörlerde yatırım yapmak isteyen, teknolojik gelişmeleri takip etmeyi seven ve çocuklar için katma değer yaratacak işlerin peşinden koşan herkes potansiyel FunLab’ın yatırımcısı konumunda...


BAŞARISIZLIK RİSKİNİ MİNİMİZE EDİYOR
Eğlence sektörü, teknolojik gelişmelerin hızı ve sürekli değişen sosyo-kültürel Türkiye yapısıyla birlikte, belli bir know-how birikimini ve uygulama tecrübesini başarılı olmak için zorunlu hale getiriyor. Dünyadaki tüm gelişmeleri takip eden iş ortaklarıyla çalışan ve bu birikimi franchise adaylarına geçiren FunLab, başarısızlık riskini minimize ediyor.
FunLab’ın marka kimliğine uygun eğlence merkezleri genelde kapalı alanları kapsıyor ve bir Türkiye gerçeği olarak AVM’ler bu konuda başı çekiyor. AVM’ler ve kiralama firmaları, profesyonel, tecrübeli ve markalaşmış veya bu yolda gelişen firmalara öncelik veriyorlar. Bu bağlamda yatırımcılar bilinirlik ve başarı garantisi kıstaslarını FunLab ile birlikte aşmış oluyorlar.


CİDDİ MALİYET AVANTAJINI FUNLAB’LA İLE YAKALAYIN
Eğlence sektöründe yatırım maliyeti, yüksek teknolojili ürün ve ünitelerde ortalamanın üzerinde seyredebiliyor. Hem işletmeci hem de BALO üst marka kimliğiyle, eğlence ünitelerinin distribütörü de olan FunLab,  yatırımcılarına ciddi maliyet avantajı sağlayarak, yüksek maliyetlerin düşürülmesine de katkıda bulunuyor.
Öte yandan franchise veren olarak FunLab, farklı bölgelerdeki farklı demografik yapıların ihtiyaçlarını, ürün/hizmet gamı, detaylı lokasyonel bilgileri, franchise alan yatırımcılarından gelen geribildirimlerle şekillendiriyor ve lokal başarı şansını da artırmış oluyor. Bu şekilde FunLab, büyüyerek markalaşma hızına da ivme kazandırmış oluyor. 

playpark

Yukarı