Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

EĞLENCEYİ HEM FARKLILAŞTIRARAK HEM DE GÜVENLİ ŞEKİLDE SUNMALIYIZ

12.08.2020 - 13:33

Smart Play & Funnyday Şirket Ortağı, Tmr Eğlence Merkezleri Yönetim Kurulu Başkanı

Uğur Kaykaç ile eğlence sektörünün geleceğini konuştuk. Kaykaç, “Bu dönemde eğlenceyi mümkün olduğu kadar farklılaştırarak aynı zamanda da güvenli olarak müşterilerimize sunmak durumundayız.” dedi.

İşletmeler bu dönemde kalıcı olmak ve sürdürülebilirliği sağlamak adına konseptte nasıl farklılaşacaklar?

Sektörümüzdeki tüm işletmeler bu dönem çok daha fazla yeni konseptlere ve teknolojilere açık olacaklar. Eğlenceyi mümkün olduğu kadar farklılaştırarak aynı zamanda da güvenli olarak müşterilerimize sunmak durumundayız. Dünyadaki tüm yenilikleri takip ederek eğlenceyi çeşitlendirmek ve yenilikçi hale getirmek sektörümüzün bundan sonraki genel misyonu olacaktır.

Markalarımız Smart Play ve Funnyday bu konularda her zamankinden çok daha fazla ar-ge faaliyetlerine ağırlık vermektedir.

Kiralama ve kurulum planlarında ne tür değişimler olacak?

Kiralamalar artık büyük ölçüde performansa paralel olacak, sabit maliyetlerin önemli bir kısmı kalkacak, bunların yerine performans bağlı kademeli ‘ciro kirası sistematiği’ denilen düzenlemeler daha fazla kullanılacaktır. Kurulum planlarında ise özellikle alışveriş merkezlerinin sabit alt yapı maliyetleri AVM yatırımcıları ile daha fazla paylaşılacaktır. Şirketimiz bu konularda her zaman ticari hakkaniyet prensibi ile hareket ederek paydaşları ile sürdürülebilir ticari zeminleri kurmak odaklı çalışmaktadır.

Bu dönemde pazarlama stratejileri nasıl belirlenmeli?

Bu dönem, bir taraftan geçmiş dönemlerden daha fazla sayıda müşterilere ulaşabilecek pazarlama stratejileri belirlenirken, bir taraftan da eğlencenin güvenirliği ve farklılaştırılmasının daha fazla üzerinde durulacaktır. Özellikle çocukların güvenle gelişim ve özgüvenlerini çok daha fazla arttıracak konspetler  daha  fazla pazarlanacak, ayrıca daha geniş kitlelere ulaşabilmek anlamında da farklı yaş gruplarına yönelik yeni eğlence sunumları da pazarlama stratejilerimizin içerisinde olacaktır. Markalarımıza ait her türlü yenilikler @smartplay_funnyday İnstagram adresinde müşterilerimize ulaştırılmaktadır.

Özellikle ailelerin gelirlerinin düştüğü bu süreçte ziyaretçi sayısını artırma adına ne tür kampanya ve fiyatlandırmalara gidilecek?

Yeni dönemde işletmelerimiz farklı aktivitelere ağırlık verecek ve ayrıca oyun konsepti anlamında da yenilikleri daha etkin bir biçimde işletmelerinde sunacaktır. Smart Play Ve Funnyday, bir taraftan oyun merkezlerinde renovasyonlar yapacak, diğer taraftan da müşteri memnuniyetini arttırmaya çalışacaktır. Tüm bunları yaparken de müşterilere en az maliyeti yansıtmayı hedefleyeceklerdir. Dünyada yaşanan bu istisna durumda Markalarımız ve sektördeki diğer işletmeler tüm imkanlarını kullanarak müşteri memnuniyetlerini fiyatlandırma açısından da arttırmak için uğraşacaklardır.

İşletmelerin hijyen ve güvenli ortamı sağlamak adına iç ve dış mimarilerinde hangi değişikliklere gidecek?

Smart Play ve Funnyday markaları kurulduğundan beri temizlik adına şikayet almadı, bu bizim için her zaman övgü kaynağımızdır. Bu dönem Hijyen ve güvenlik anlamında oyun grupları işletmelerimizde eskisinden daha az sayıda konumlandırılacak ve daha az sayıda elektronik oyun makinesi vb. ekipmanlar İşletmelerimizde müşterilerimize sunulacaktır. Dolayısıyla müşterilerimizin daha ferah ortamda oyun oynamalarına imkan sağlanacaktır. Mimariler ise, her zamankinden biraz daha fazla müşterileri mağazada daha fazla zaman geçirebilmesini amaçlayacak değişiklikleri içermek zorundadır. Bu konuna Smart Play & Funnyday olarak konsept çalışmalarına da başlamış bulunmaktayız.

AVM’ler eğlence alanlarına ne kadar sahip çıkıyor? AVM’lerden beklentileri neler?

Smart Play & Funnday markaları her zaman bulundukları lokasyonlarla uyum içinde çalışmaktadır. AVM’lerin sektörümüze yeteri kadar sahip çıktığını düşünüyoruz. Çünkü AVM’ler alışverişin yanında artık ülkemizde ciddi bir yaşam ve sosyalleşme alanı. Bununla beraber  ‘eğlence’ de bu anlayışın çok önemli bir tamamlayıcısı. Bu durumun, AVM’lerimiz uzun zamandır farkında ve bu nedenle de yeterli desteğin verildiğine inanıyoruz. AVM’lerden beklentimiz ise, bundan sonraki dönemlerde eğlence konseptlerimizi farklılaştırmak noktasında biz eğlence yatırımcılarını cesaretlendirmeleri ve yenilikleri müşterilerimize sunabilmek anlamında güçlerini bizlerle beraber kullanabilmelidir.

Son olarak sektörümüzün ve ülkemizin,  bu çok özel zor dönemi hızla atlatacağına ilişkin inancımız tamdır. Bu dönem tüm paydaşlarımızla uyum içerisinde ve karşılıklı tamamlayıcı ekip ruhu anlayışı ile geçilecektir. Çok emek ve değer verdiğimiz eğlence sektörü; bundan sonra da her zaman en iyi hizmetleri keyifle sunarak müşterilerimizin iyi vakit geçirebilmesini gururla sağlayacaktır. Smart Play ve Funnyday ailesi olarak bu dönemlerde her zaman tüm paydaşlarımızla birlikte hareket etmeyi sürdüreceğiz.

ds

Yukarı