Ana içeriğe atla

S

 

“Eğlence sektörü kocaman bir dünya…”

15.05.2017 - 10:33

Eğlence sektörünün kendi dinamiklerini içinde barındıran kocaman bir dünya olduğunu belirten Ops!Co Group Yönetim Kurulu Başkanı Koray Dilmaç aynı zamanda sektör için “Her gün yeni değişimlere açık olmakla birlikte bir o kadar da üzerine dirsek çürütütmeyi gerektiren ciddi bir sektör” dedi ve sözlerine “Farkındalık yaratmak, değişen dünyaya ayak uydurmak; yenilenmek, yeni kalabilmek şart! Aksi takdirde marka olarak hayatta kalabilmeniz imkansız” diyerek devam etti.

Eğlence ve etkinlik sektörü her ne kadar kolay olarak gözükse de, arkasında çok ciddi ve disiplinli bir çalışmayı kapsıyor. Bu nedenle bu sektörün ciddiye alınması konusunda farkındalık yaratılması şart! Peki, eğlence ve etkinlik sektöründe farkındalığın artırılması adına ne gibi adımlar atılmalıdır? 
Eğlence sektörü kendi dinamiklerini içinde barındıran kocaman bir dünya. Her gün yeni değişimlere açık olmakla birlikte bir o kadar da üzerine dirsek çürütmeyi gerektiren ciddi bir sektör. Farkındalık yaratmak, değişen dünyaya ayak uydurmak şart; yenilenmek, yeni kalabilmek şart! Aksi takdirde marka olarak hayatta kalabilmeniz imkansız. Biz Ops!Playkids yöneticileri olarak sektörde farkındalığın yaratılması konusunun üzerine giden öncü insanlarız. Her şeyin çok hızlı tüketildiği bu dünyada hem tüketiciyi hem de iş ortaklarımızı bu konuda her zaman bilinçlendirmeye çalıştık. Marka olabilmenin yollarını ve gelişen dünyaya ve yenilikçi fikirlere, konseptlere verdiğimiz önemi anlatmaya; kurguladığımız mağazalarda bu fikrimizi yansıtmaya çalıştık. Sektörde Ops!Playkids bu anlamda farkındalığın ve tazeliğin baş mimarıdır.

Peki, siz bu farkındalığın oluşması adına neler yapıyorsunuz? 
Biraz önce de aktardığım gibi sektörde taze kalabilmenin yollarını araştırıyoruz. Yapmış olduğumuz Ar-Ge çalışmaları ile sektörün her saniye nabzını tutuyoruz. Yurt dışı iş seyahatlerimiz, katılmış olduğumuz fuarlar, seminerler ve iş ortaklarımız ile yapmış olduğumuz B2B görüşmelerimiz ile uyanık kalmaya ve Ops!Playkids’in bu anlamda sahip olduğu normlarını ve sektördeki prestijini korumaya özen gösteriyoruz.

Sektördeki diğer bir sorun da maliyetlerin aşağıya çekilerek, kalitesiz işlerin yapılması… Sektöre zarar veren bu tür çalışmaların önüne geçmek için ne gibi önlemler alınabilir? 
Burada öncelikle şundan bahsetmek gerekir; evet, sektör olarak maliyetlerimiz hiç de azımsanacak boyutta değil, ancak bir markayı yönetmek belirli ölçüde kriterleri de beraberinde getirmekte. Kurumsallaşmanın mihenk taşlarından biri de marka olarak bir çizgiye sahip olabilmek ve bunu koruyabilmektir. Bu noktada oluşabilecek proje maliyetlerinden dolayı kalitesiz işlerle bir markaya yön vermek, adeta insanın bindiği dalı kesmesi gibidir. Öncelikle sektördeki marka sahiplerinin bakış açılarını bu yönde değiştirmeleri ve kendilerini ‘kısa vadede kazanç’ politikalarından uzaklaştırmaları gerekmekte. Ops!Playkids bugün memleketin dört bir köşesinde aynı standartlarda ve kalitede 20’ye yakın projede hizmet vermektedir. Bunu yaparken, hiçbir zaman kalite ve kurumsal çizgisinden ödün vermedi. 

Bu işte başarılı olmak süreklilik ister.  Peki, sürekli olmak için firmalar neler yapmalı, siz neler yapıyorsunuz? 
Sektörde yapılması gerekenleri daha farklı platformlarda uzun uzun konuşmak gerekir. Ancak başarı hem süreklilik hem de samimi ve özverili çalışma gerektirir. Biz Ops!Playkids yöneticileri olarak başarımızı işimizi ciddiye almaya ve bu yönde özverili çalışmaya borçluyuz. Ops!Playkids, eğlence ve AVM sektöründe son yıllarda hızla gelişen bir büyüme grafiğine ulaşmış, konseptinin ve yenilikçi bakış açısının başarısını tüm sektöre kanıtlamıştır. Perakende ve eğlence sektöründe marka bilinirliği gün geçtikçe daha da yükselmekte, açılan her yeni proje ile bunu daha da perçinlemektedir.
 

GGG

Yukarı