Ana içeriğe atla

S

 

ÇOCUKLARIN TALEPLERİNE GÖRE KENDİMİZİ SÜREKLİ GELİŞTİRİYORUZ

12.07.2019 - 17:22

“Çocuklar her zaman şirket merkezimizin tam ortasında” ifadesinde bulunan TMR Eğlence Merkezleri Yönetim Kurulu Başkanı Uğur Kaykaç, çocukların eğlence merkezlerinden mutlu olarak ayrılmasının sadakati artırdığını söylüyor.

Lokasyon, konsept, müşteri potansiyeli ve yeni teknolojik ürünlerin üretildiği eğlence alanlarında müşteri beklentileri hangi seyirde devam ediyor? Müşteri neler istiyor? 
Müşterilerimiz artık her parametrede farklılık istiyorlar. Lokasyonların ve çocuk eğlence mekanlarının farklılaşmasını, daha ferah ve renkli alanların oluşmasını, teknolojinin eğlence ve gelişim anlamında çocuklara daha fazla katkı sağlamasını sonuç olarak alışılmış eğlence deneyimlerinin dışında hizmet beklentilerini müşterilerimizde izlemekteyiz.
Doğru hizmet, yenilikçi bakış açısı, güvenlik ve teknolojik gelişmeleri doğru fiyat politikası ile yansıttığımız zaman müşteri-marka bağımlılığı artarak devam ediyor. Bu politikalarımızı sahada uyguladık ve ticari başarı olarak da sonuçlarını aldık.

Çocuklarda markanıza karşı bir sadakat algısı oluşturmak için nasıl çalışmalar yapıyorsunuz?
Çocuklar her zaman şirket merkezimizin tam ortasında. Yani çocukların isteklerine göre işletmecilik yapıyoruz. Onları işletmelerimizden ne kadar mutlu uğurlarsak bir o kadar sadakatleri artıyor. İstedikleri ve daha mutlu oldukları makineler, yazılımlar, eğlendikleri yeni oyun mekanları vb. gibi çocukların tüm taleplerini takip edip kendimizi ve şirketimizi sürekli yeniliyoruz. Bu suretle çocuk-ebeveyn bağımlılığını en yüksek düzeyde tutuyoruz.

Eğlence alanlarının güvenlik ve hijyen standartları neler? 
Güvenlik anlamında ulusal ve uluslararası mevzuat ve diğer yönlendirmeleri tamamen işletmelerimizde uyguluyoruz. İthalatlarımızda dahi kalite standart belgelerine sahip ve denetimi yapılan tedarikçileri tercih ediyoruz. Türkiye ve Avrupa mevzuatlarında sektörümüzle ilgili her türlü kalite standardı belirlenmiş durumdadır. Bunları uyguladığınız zaman veya uygulayan tedarikçilerle çalıştığınız zaman yeterli ve gereken güvenlik önlemlerini almış oluyoruz. Bununla beraber çalışanlarımızı güvenlik konusunda sürekli eğitim ve seminerlere tabi tutuyoruz. Ayrıca şirket merkezinde, kendi işletmelerimizi denetleyen destek departmanlarımız mevcut. Bunlarla da yetinmeyip; güvenlik anlamında dışarıdan da profesyonel denetim ve danışmanlık destekleri alarak şirketimizi dinamik tutuyoruz.
Hijyen anlamında, bilimsel ve teknolojik verileri en doğru şekilde işletmelerimizde uyguluyoruz. Günlük olarak işletmelerimiz dezenfekte ediliyor, hedef olarak  “en az evlerimiz kadar temiz olmalı” sloganı her an önümüzde duruyor. Bu konuda hiçbir şikayet almamış bir marka Smart Play ve Funnyday.

AVM yatırımcılarının eğlence merkezlerinden nasıl beklentileri var?
Yatırımcılarımızın açıkçası bu dönemde ilk beklentileri tahsilat konusunda; içinden geçtiğimiz dönemde bu açıdan da zorlanıyorlar. Biz bu konuda ihtilafsız olarak ve çok doğru ilişkilerle ilerliyoruz ve taahhütlerimizi eksiksiz yerine getiriyoruz.
AVM yatırımcılarımızın önemli bir kısmı da; yeni oyun grupları ve teknolojik yenilikleri uygulamak anlamında bizleri yönlendiriyor. Biz de bu anlamda önemli yatırımcı grupları ile işbirliği yaparak “Yeni nesil çocuk eğlence alanları” oluşturuyoruz. Bu anlamda 2 lokasyonumuz 1-2 ay içinde açılıyor.
Markamız sürekli kendisini yenileyerek, doğru hizmeti müşterilerine sunmak anlamında yönelişini her zaman devam ettirecektir.

GGG

Yukarı