Ana içeriğe atla

S

 

ÇOCUKLARIN ENERJİLERİNİ ATABİLECEKLERİ OYUN ALANLARI TERCİH EDİLİYOR

12.07.2019 - 17:16

MÜŞTERİLERİN TEKNOLOJİK OYUNLARI DEĞİL DE DAHA ÇOK ÇOCUKLARININ ENERJİLERİNİ ATABİLECEKLERİ EĞLENCE ALANLARINI TERCİH ETTİĞİNİ BELİRTEN ATOM PARK FİRMA SAHİBİ SEÇKİN SÜTŞURUP, ÇOCUKLARDA MARKAYA KARŞI SADAKAT OLUŞTURMAK ADINA ÜZERİNDE ÇALIŞTIKLARI PROJEDEN DE BAHSETTİ.

Lokasyon, konsept, müşteri potansiyeli ve yeni teknolojik ürünlerin üretildiği eğlence alanlarında müşteri beklentileri hangi seyirde devam ediyor? Müşteri neler istiyor? 
Müşteriler, ekranlı video games oyunlar değil de çocukların eğlenmelerini ve daha çok hareket etmelerini sağlayacak oyun alanları istiyorlar. Bu yurt dışında da böyle… Özellikle Avrupa’da çocukların enerjilerini atabilecekleri oyun alanları tercih ediliyor. Zaten günümüz teknolojik çağında herkeste playstation, cep telefonu ve yeni sistem oyunlar var. Bu nedenle daha çok hareket edip enerjilerini atabilecekleri konseptleri tercih ediyorlar. 

Çocuklarda markanıza karşı bir sadakat algısı oluşturmak için nasıl çalışmalar yapıyorsunuz?
Daha önce oyun oynamış olan oyuncuyu tanıyan bir sistem üzerinde çalışıyoruz. Kendi kartlı sistem yazılımımız var. Bu kartlı sistem her gelen çocuğu tanıyarak gelen kişiye indirim ve kampanyalar sunacak. Şu an bu sistem üzerine çalışmalarımız devam ediyor.

Eğlence alanlarının güvenlik ve hijyen standartları neler? 
Ellerin ve ayakların en çok değdiği yerlerin günlük olarak temizliği yapılıyor. Güvenlik olarak da her oyuncağın haftalık, aylık periyodlarda kontrolleri var. Tüm bunlar yapıldığı sürece hiçbir sorun yaşanmıyor.

Eğlence alanları dışında kurumsal markalarla olan çalışmalarınız var mı?
Kurumlarla ilgili çalışmalarımız oluyor. Hemen hemen tüm iyi markaların özel günlerini, personelleri kaynaştırıcı  gecelerinde veya hafta sonu düzenledikleri organizasyonlarda  ürünlerimizle katılıyor, onlara destek veriyoruz. 
Kimsesiz çocuklar için de bir projemiz oldu. Urfa’daki  Siverek parkında geçen sene kimsesiz çocuklar için bir gün düzenledik. Etkinliğe engelli ve kimsesiz çocuklar davetliydi. Belediye başkanı  ve o bölgenin tüm yetkilileri de etkinliğe katılım sağladı. Düzenlemiş olduğumuz bu proje Avrupa’daki  birçok kanalda  gösterildi. Bu gibi destekli proje çalışmalarımız oluyor.

Yakın zamanda hangi kurumsal  marka ile çalıştınız?
Birçok marka ile çalıştık. En son Migros’un reyon stantlarını düzenledik. Seçtikleri pilot yerlerde süt reyonu ise fiberden süt maketleri, bisküvi reyonu ise bisküvi maket görselleri yerleştirdik. 

GGG

Yukarı