Ana içeriğe atla

playpark

 

Alışılagelmişin ötesinde etkinlikler / Activities, beyond the ordinary

15.11.2016 - 16:28

Oyuncaklışeyler Firma Sahibi Tunç Serkan Özdinç: “Önümüzdeki dönemlerde daha fazla dijital ve etkileşimli içerikler üretmeyi düşünüyoruz” dedi. 

“We are thinking of producing content with more digital and interactive content in the upcoming periods,” said Oyuncakliseyler Company Owner Tunc Serkan Ozdinc.

“Oyuncaklışeyler, etkinlikler için dijital ağırlıklı içerikler tasarlar, üretir ve uygular. Aslında faaliyet alanlarımız çok geniş… Ancak genel olarak marka etkinlikleri, bayi toplantıları ve AVM etkinlikleri gibi markalar ile hedef kitlenin bir araya geldiği noktalarda hizmet veriyoruz” diyen Oyuncaklışeyler Firma Sahibi Tunç Serkan Özdinç, “Ürünlerimizi kısaca başlıklar altında toparlamaya çalışırsak; sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik, anı paylaşım ürünleri, spora yönelik dijital ürünler, fiziksel aktiviteler ile birleştirilmiş dijital içerikler (örneğin tırmanma duvarına çıkmaya çalışan bir çocuğun Everest’in tepesindeymiş gibi fotoğraflarının/videolarının oluşturulması) şeklinde özetleyebilirim” dedi ve sözlerine devam etti: “Elimizde, sanal gerçeklik, artırılmış gerçeklik ve sosyal medyada video-fotoğraf paylaşımına yönelik uygulamalar ve spor odaklı birçok dijital etkinlik içeriği var. Örneğin, daha önce yaptığımız bir uygulamada AVM ziyaretçileri, dev ekranın karşısına geçerek ekranda kendi yanlarındaymış gibi gördükleri sanal marka maskotuyla birlikte dans edip, dansın sonunda hatıra fotoğrafı çektirdiler. Ayrıca var olan içeriklerin dışında yeni geliştirmekte olduğumuz ve daha çok çocuk odaklı olan ürünlerimiz olduğunu da söylemek isterim. Bu yeni ürünler ile çocuklar, hayallerinin yansımasını görebiliyorlar.”

HEM ÇOCUKLAR HEM DE YETİŞKİNLER İÇİN İNTERAKTİF DENEYİMLER
“Önümüzdeki dönemlerde alışılagelmiş AVM etkinliklerinin yerine geçebilecek, daha fazla dijital ve etkileşimli içerikler üretmeyi düşünüyoruz” ifadesinde bulunan Özdinç, “Bu sayede küçüklerin ve büyüklerin oyun oynarken yaptıkları faaliyetler esnasında interaktif bir deneyim yaşamalarını sağlamış olacağız. Ayrıca önümüzdeki dönem için, özellikle AVM’lerde, uzun süreli etkinliklerin yanı sıra 1-2 günlük (23 Nisan, Babalar Günü gibi özel günlerde) hızlıca kurgulanabilecek içeriklerimizin sayısını artırmak için çalışmalara başladık. Bu sayede, AVM’ler içindeki hareketliliğin sene boyunca devam etmesini de sağlayabileceğimize inanıyoruz” dedi.

 

“Oyuncaklı Şeyler designs, produces and implements mostly digital content. Actually our fields of activity are very wide… However, we serve mainly at such points as brand activities, dealer meetings and shopping center activities, where brands and target audience get together,” says Oyuncaklı Şeyler Company Owner Tunc Serkan Ozdinc, and continues as follows: “If we group our products under short titles, I can summarize them as virtual reality, augmented reality, memory sharing products, digital products for sports, digital content, integrated with physical activities, (for example, creating photograph/videos of a kid, who is trying to climb a climbing wall like he/she is on top of Everest)” “We have applications for sharing videos-photographs in virtual reality, augmented reality and social media and plenty of activity content, focused for sports. For example, shopping center visitors stood in front of a giant screen and danced with a virtual brand mascot, they saw as if it was beside them and had a souvenir photograph taken after the dance. Besides, I would like to say that we have products, we are developing, mostly focused on children, in addition to the existing content.”

INTERACTIVE EXPERIENCES FOR BOTH CHILDREN AND ADULTS
“We are thinking of producing more digital and interactive content, which can be used instead of ordinary shopping center activities in the upcoming periods,” stated Ozdinc, and said: “This way, we will be ensuring that minors and adults will have an interactive experience during the activities, while they are playing. Besides, in addition to long term activities, we have started to work to increase the number of our content, which can be built quickly for 1-2 days, especially in shopping centers for the upcoming period. Thus, we believe we can ensure that the liveliness in shopping centers will continue throughout the year.”

playpark

Yukarı