Ana içeriğe atla

playpark

 

Küçük bütçelerle dev farklar oluşturabilir

15.12.2016 - 14:26

One Tower AVM Genel Müdürü Ferhat Bank: “Tüketici tercih ve davranışlarının iyi incelenmesi ile oluşturulacak etkinlikler elbette AVM’nin geneline olumlu etki eder. Önemli olan doğru etkinliği, doğru zamanda, doğru hedef kitleyle planlamak…” dedi. 

AVM’ler etkinlik firmalarından neler bekliyor? Gerçekleştirilen etkinlikler AVM’leri tatmin ediyor mu ya da ne kadar tatmin ediyor?
Etkinlikler, AVM’lerin ziyaret trafiğini artırmasının yanında ziyaretçilerin yaptıkları alışverişe eğlence katması açısından çok önemli. Etkinlikler hayata geçirmek, sürekli hareketli ve canlı bir alışveriş merkezi olmak, One Tower AVM’nin yönetim felsefesini açıklıyor. Açıldığımız günden bu yana çok sayıda proje hayata geçirdik. Her hafta sonu çocuklar için atölye çalışmaları, çocuk tiyatrosu gibi eğlencelerimiz var. One Tower AVM çocuklarının eğlencesi hafta sonuyla sınırlı kalmasın diye, büyük bir oyun alanına da AVM içinde yer verdik. Oldukça güzel, hareketli ve dolu dolu geçen eğlenceler planlarken elbette etkinlik firmalarıyla da çalışmalar yapıyoruz. Çok farklı, öznel, yapılmamış etkinliklerle ziyaretçileri şaşırtmak gerekiyor. Bizim One Tower AVM olarak bunu başardığımıza inanıyorum. Etkinlik firmalarından da bu noktada daha farklı ve ilginç projeler, yapılmamış aktiviteler bekliyoruz. 

AVM’lerde gerçekleştirilen pek çok etkinlik yalnızca bir ya da iki ayağı karşılıyor. Peki, tüm kriterleri karşılayacak etkinlik için yapılması gerekenler sizce neler? 
Mağazaları da işin içine katacak, bu sayede ciddi etkileşim sağlanacak etkinliklere imza atılmalı. AVM’lerin marka karmaları mutlaka doğru analiz edilmeli. Hangi hedef kitleyi daha fazla kendine çekiyor, AVM kimler tarafından daha fazla ziyaret ediliyor gibi değerlendirmeler yapılmalı ve çıkan sonuçlara göre etkinlikler düzenlenerek hedef kitlenin AVM ile bütünleştirilmesi sağlanmalıdır. Tüketici tercih ve davranışlarının iyi incelenmesi ile oluşturulacak etkinlikler de elbette AVM’nin geneline olumlu etki eder. Önemli olan doğru etkinliği, doğru zamanda, doğru hedef kitleyle planlamak… 

Sizce gerçekleştirilen etkinliklerde kalite neye göre belirleniyor? Kaliteli bir etkinliğin değeri maliyetiyle doğru orantılı mıdır? 
Üzerinde iyi düşünülmüş, AVM’ye gelen herkesin ilgisini çekebilecek, farklı etkinlikler planlanmalı. Ziyaretçilerin eğleneceği, AVM’nin değerini de artıracak, daha önce gerçekleştirilenlere benzemeyen etkinliklerle AVM’ler bir adım daha öne çıkar. Bu etkinliklerin de illa büyük bütçelerle gerçekleştirilmesine gerek yok. Özellikle sosyal sorumluluk kapsamında hayata geçirilen etkinlikler, küçük bütçelerle dev farklar oluşturabiliyor. 

playpark

Yukarı