Ana içeriğe atla

S

 

Her bir ayağı memnun etmek iyi bir iletişim gerektiriyor!

21.03.2017 - 09:05

BRANDİUM AVYM GENEL KOORDİNATÖRÜ AŞKIN KAZANKAYA, “HEM MİSAFİRLERİMİZLE HEM DE İŞ ORTAKLARIMIZLA SÜREKLİ YAPTIĞIMIZ ANKETLER İLE OLUŞTURDUĞUMUZ İÇGÖRÜLERİMİZ İLETİŞİMİMİZİN DAHA SAĞLIKLI YÜRÜMESİNİ SAĞLIYOR” DEDİ. 

Sürdürülebilir olmak ve yönetimi verimli hale getirmek adına ne gibi stratejiler izliyorsunuz? 
Öncelikle sürdürülebilir çalışmalara ağırlık vermeye özen gösteriyoruz. Çalışanlarımızın ve müşterilerimizin isteklerini zamanında ve eksiksiz karşılıyoruz. Bu amaçla Türk Standartları Enstitüsü ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi, Türk Standartları Enstitüsü ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi ve ISO 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği sertifikalarımızı almakla birlikte atıkların toplanması ve çevreye geri kazandırılması için çalışmalar yapıyor, bununla ilgili sürekli eğitimler alıyoruz. Ayrıca sürekli misafirlerimiz ve iş ortaklarımızdan anketler toplayarak yol haritamızı sürekli misyon ve vizyonumuz neticesinde yeniliyoruz. 

Gerçekleştirilen etkinlik ve kampanyalar verimliliği nasıl etkiliyor? 
Her etkinliğimizde bu durumu açıkça görüyoruz ki verimliliğimiz sürekli artıyor. Kendi lokasyonumuz dışında çevre lokasyonlar hatta illerden gelen misafirlerimiz de bunun kanıtı... Ayrıca daha önceki dönemlerde konserlere ağırlık veriyorduk. Bu durum verimliliği sadece kısa vadede etkiliyor, fakat son zamanlarda yaptığımız anne ve çocuk etkinliklerimiz bu durumu değiştirerek tüm aya hatta yıla yayılan bir verimlilik elde etmemizi sağladı.

Hem kiracıyı, hem ziyaretçiyi hem de yatırımcıyı memnun etmek zor… Peki, AVM yönetimi bu üçayağı aynı anda memnun etmek adına neler yapıyor? 
Aslında iyi bir iletişiminiz var ise zor değil. Öncelikle markalarımızı kiracı olarak görmüyoruz, onlar bizim iş ortağımız. Ziyaretçilerimiz misafirimiz, yatırımcımız ise ev sahibi… Duruma bu bakış açısıyla bakmamız bile iletişimimizi açıklıyor. Hem misafirlerimizle hem de iş ortaklarımızla sürekli yaptığımız anketler ile oluşturduğumuz içgörülerimiz iletişimimizin daha sağlıklı yürümesini sağlıyor. 

AVM’nin lokasyonu ve ulaşım kolaylığı ziyaretçi çekimine ne kadar etki ediyor? 
Kendimizi alışveriş merkezi olarak değil, alışveriş ve yaşam merkezi olarak konumlandırıyoruz. Alışveriş ve yaşam merkezimizin Ataşehir ilçesinde yer alması misafirlerimizin ulaşımında oldukça kolaylık sağlıyor. Bunun dışında yaygın misafir servis araçlarımız ile de diğer ilçelerden misafirlerimizin ulaşımı oldukça kolaylaştırıyoruz. Toplu taşıma ile de ulaşımın oldukça kolay olması İstanbul’un diğer yakasından da misafirlerimizin gelmesini kolaylaştırıyor. 

AVM’lerde yeni güvenlik uygulamaları neler? Ziyaretçilerin kendilerini güvende hissetmesi adına ne gibi tedbirler alıyorsunuz? 
Son güvenlik gelişmelerini yakından takip ediyoruz. Ülkemizin de gündemini takip ederek gerek kendi güvenliğimiz gerekse çevremizin güvenliği için sürekli toplantılar ve eğitimler ile kendimizi geliştiriyoruz. Emniyet mensupları ile de kurduğumuz iletişim sayesinde profesyonel destekler de alıyoruz. Güvenlikli olmayan girişlerimize anında müdahale ederek, en küçük bir güvenlik zafiyetine anında müdahale ediyoruz.

Pazarlama sistemlerinde mobil aplikasyonları ne derece kullanıyorsunuz? Hologram, ekran vitrinleri, projeksiyon filmleri, mobil aplikasyonlar, görüntü sistemleri gibi daha pek çok teknoloji destekli bu pazarlama stratejileri AVM’lerde en çok hangi alanlara hitap ediyor, nerelerde kullanılıyor, müşteri çekimine nasıl yansıyor? 
Bizler konvensiyonel mecraların yanında dijital mecralara da oldukça yoğun bütçeler ayırıyoruz. Özellikle dijitalin verdiği ölçümler sayesinde yolumuzu daha öngörülebilir şekilde hazırlama imkanı buluyoruz. Bu da bizim İstanbul Anadolu Yakası’nda AVM sosyal medya sıralamasında birinci olmamızı sağladı. Hedefimiz tüm Türkiye’de birinci olmak.

n

Yukarı