Ana içeriğe atla

playpark

 

Etkinlikler ziyaretçilerde hoş bir anı olarak kalmalı

15.12.2016 - 14:30

Anatolium AVM Müdürü Burak Uçar: “Etkinlik firmalarından, alışveriş merkezine gelen ziyaretçilerin daha önce deneyimlemediği bir etkinliği deneyimlemesini ve katıldığı etkinliğin hoş bir anı olarak kalmasını sağlayacak projeler üretmesini bekliyoruz” dedi. 

AVM’ler etkinlik firmalarından neler bekliyor? Gerçekleştirilen etkinlikler AVM’leri tatmin ediyor mu ya da ne kadar tatmin ediyor?
Mallexpert tarafından yönetilen Anatolium Ankara olarak etkinlik firmalarından, alışveriş merkezine gelen ziyaretçilerin daha önce deneyimlemediği bir etkinliği deneyimlemesini ve katıldığı etkinliğin hoş bir anı olarak kalmasını sağlayacak projeler üretmesini bekliyoruz. Tabii bunun yanı sıra etkinliğin alışveriş merkezinin ayak sayısını arttırmasını ve müşteri sadakatini yaratmasını da istiyoruz. Bu etkinliklerin canlı, güzel, öğretici ve eğlendirici olanları bizleri de konuklarımızı da mutlu ediyor.

AVM’lerde gerçekleştirilen pek çok etkinlik yalnızca bir ya da iki ayağı karşılıyor. Peki, tüm kriterleri karşılayacak etkinlik için yapılması gerekenler sizce neler? 
Alışveriş merkezlerinde gerçekleştirilen etkinliklerin direkt olarak satışa dönüşünün olmasını beklemek çok gerçekçi olmayacaktır. Etkinlikler daha çok ziyaretçilerin alışverişi sırasında soluklanacağı ve unutulmaz bir deneyim yaşayacağı sosyal bir aktivite olarak görülmelidir. Tüm kriterleri sağlayacak olan etkinliklerin mutlaka bir çapraz kampanya ile desteklenerek alışveriş oranlarını arttırması gerekmektedir. Ancak bu şekilde mağazalara ve satışlara etkisi olabilir. Bunun örneğini Anatolium Ankara’da her mayıs ayında ‘Evim Güzel Evim’ kampanyası ile yapıyoruz. Alışveriş merkezinin ortak alanlarında ev tekstili ve dekorasyonu mağazalarından karma teşhir alanları kuruyoruz. Bu kampanya döneminde belirli bir tutarda alışveriş yapan ziyaretçilerimize ise Ikea mağazamızda anında kullanabileceği çek hediye ediyoruz. Aynı zamanda ev dekorasyonu ile ilgili yarışmaları, terrarium atölyeleri, feng shui sohbetleri ile birleştirerek tüm kriterleri karşılayan bir etkinlik düzenlemiş oluyoruz.

Sizce gerçekleştirilen etkinliklerde kalite neye göre belirleniyor? Kaliteli bir etkinliğin değeri maliyetiyle doğru orantılı mıdır? 
Etkinliklerde kalite, alışveriş merkezinde kurulan etkinlik alanının albenili, dikkat çekici ve merak uyandırıcı bir dekorasyonla tamamlanması gerekir. Kaliteli bir etkinliğin maliyetle doğrudan ilgisi bulunmamaktadır. Maliyeti yüksek olan etkinliklerde etkinlik bedelinin neredeyse yarısından fazlası lisanslı etkinliklerde lisans bedeline gitmektedir. Biz Anatolium Ankara’da daha az maliyetlerde daha fazla ilgi uyandıran etkinlikler düzenliyoruz, tıpkı sosyal sorumluk projeleri gibi… Biz de ziyaretçilerimiz de bu etkinliklerden çok keyif alıyoruz.

playpark

Yukarı