Ana içeriğe atla

S

 

ASIL KONU ZİYARETÇİ ODAKLI OLMAK...

10.03.2017 - 10:59

“Hem kiracıyı hem de müşteriyi memnun edecek işlere imza atıyoruz” diyen Ceylan Karavil Park Alışveriş Merkezi Müdürü Mert Sakaklı, “Hem ziyaretçinin hem de kiracının mutlu olması haliyle yatırımcı mutluluğunu da beraberinde getiriyor” dedi. 

Gerçekleştirilen etkinlik ve kampanyalar verimliliği nasıl etkiliyor? 
Günümüzde yalnızca kaliteli hizmet ve doğru marka karması sunmak ziyaretçilerin ilgi ve beğenisini kazanmak için yeterli olmuyor. Ziyaretçilerimize daha iyi seçenekler sunarak,  beğenilerini kazanmak, müşteri sadakatini oluşturmak üzerine kurulu bir aksiyon planımız var. 
Karavil Grup ve Ceylan Grup ortaklığında hayata geçen, yönetim ve kiralaması Bilfinger Real Estate Türkiye tarafından yapılan Ceylan Karavil Park Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nin en büyük alışveriş merkezi olarak 18 Haziran 2014 tarihinde kapılarını açtı ve açılış tarihinden bugüne kadar ziyaretçilerini birbirinden farklı etkinlik ve kampanyalarla ağırladı. 
Planladığımız etkinlik ve kampanyaların yaratıcı olması, hedef kitlemize, ziyaretçilerimize, bulunduğumuz bölgeye uygun olması, etkinliğin ya da kampanyanın yeterliliği bizim temel prensibimiz… Bu prensipler üzerinden giderek gerçekten verimli ve keyifli, hem müşteriyi hem de kiracıyı memnun eden işlere imza atıyoruz.
Etkinlik memnuniyeti ile müşterilerin alışveriş merkezinde kalma arzuları arasında pozitif yönlü bir ilişki bulunuyor. Tüm etkinliklerimiz sonrasında ziyaretçilerimizden aldığımız geri dönüşlerde, bizi tercih ediyor olmalarının önemli sebeplerinden birinin yapılan etkinliklerin ve kampanyaların beklentilerine cevap veriyor nitelikte olduğunu  anlıyoruz. Bizim hedefimiz; Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde ilk kez yapılan ya da en iyi şekilde yapılacak olan,  bulunduğumuz dönemin trendine uygun, eğlenceli, interaktif çalışmalara yer vermek. 

Hem kiracıyı hem ziyaretçiyi hem de yatırımcıyı memnun etmek zor… Peki, AVM yönetimi bu üçayağı aynı anda memnun etmek adına neler yapıyor? 
Başarılı bir AVM yönetiminde dikkat edilmesi gereken en birincil konu, ziyaretçi odaklı olunmasıdır. Hepsi zincirin bir parçası aslında… Yürüttüğümüz stratejiyi tüm ayakların menfaatine yönelik olarak planlıyoruz. Yol haritamızı ve atacağımız adımları yatırımcılarımıza sunuyor, somut öneriler ve çözümler oluşturarak, onların önerileri doğrultusunda, bölgesel farklılıkların yaratacağı handikapların neler olabileceğini beraberce değerlendiriyor ve destekleriyle yola devam ediyoruz. 
Marka karmasını oluştururken ve yeni kiralamalar yapılırken başta Diyarbakır olmak üzere, Doğu ve Güney Doğu Anadolu Bölgesi’nde, talep gören, ihtiyaç duyulan,  yeni, modern ve farklı markaların getirilmesine önem veriyoruz. Yapılan yeni mağaza kiralamalarında ziyaretçilerimizden aldığımız geri dönüşleri, talepleri ve önerileri dikkate alıyoruz. Marka karmamız içerisinde yer alması gereken, eksikliği duyulan ya da alternatif oluşturulması gereken markalarla ilgili spesifik çalışmalar yapıyoruz. Lokasyon avantajımız hem ziyaretçi hem de kiracı için bir çekim gücü oluşturuyor. Bu avantajı doğru bir politikayla değerlendiriyoruz. 
Bir etkinlik ya da kampanya çalışması yapacağımız zaman bu projeyi, ne şekilde, hangi hedef kitleye, hangi tarihlerde, ne kadar süreyle yürüteceğimizi, bunun alışveriş merkezine olan katma değerini, kiracıya cirosal anlamda sağlayacağı yararı düşünerek planlama yapıyoruz. 
Aynı şey hizmet alanlarımız için de geçerli… Tüm hizmet alanlarımızın kusursuz hizmet vermesi için kurulu bir sistem oluşturduk. Temizlik ve güvenlik hizmetlerimiz yönetmeliğe uygun ve olması gerektiği gibi ilerlemekte… Ziyaretçilerimizin alışveriş merkezimizde konforlu, huzurlu ve güven içinde hissetmeleri bizim için oldukça hassas bir konu. 
Diyarbakır başta olmak üzere bölgeye yenilik ve değer katacak her türlü hizmeti sunmaya devam edeceğiz. Dünya standartları kalitesinde hizmet üretmeye ve sunduğumuz hizmetlerde farklılık yaratacak stratejiler geliştirmeye özen gösteriyoruz. Tüm bunlar alışveriş merkezimizin çekim gücünün ayrı elementleri… Ayda 1 milyon 250 bin ziyaretçi girişi, bölge halkının gösterdiği teveccüh bizim doğru bir noktada olduğumuzun ispatı… Dolayısıyla AVM bünyesinde bulunan kiracılarımızın büyük bir çoğunluğu hem cirosal anlamda hem de böyle başarılı bir proje içerisinde yer almaktan dolayı mutlular. Mutlu ziyaretçi mutlu kiracıyı, mutlu kiracı ise mutlu ziyaretçinin oluşmasına hizmet ediyor. Hem ziyaretçinin hem de kiracının mutlu olması haliyle yatırımcı mutluluğunu getiriyor.
 

n

Yukarı