Ana içeriğe atla

ops

Dosya

Her bir ayağı memnun etmek iyi bir iletişim gerektiriyor!

21.03.2017 - 09:05

BRANDİUM AVYM GENEL KOORDİNATÖRÜ AŞKIN KAZANKAYA, “HEM MİSAFİRLERİMİZLE HEM DE İŞ ORTAKLARIMIZLA SÜREKLİ YAPTIĞIMIZ ANKETLER İLE OLUŞTURDUĞUMUZ İÇGÖRÜLERİMİZ İLETİŞİMİMİZİN DAHA SAĞLIKLI YÜRÜMESİNİ SAĞLIYOR” DEDİ. 

Kalıcı başarı için ekip çalışması önemli!

10.03.2017 - 11:15

Kalıcı başarı için kısa ve uzun vadeli programların oluşturulması gerektiğini belirten Plato AVM Genel Müdürü Salih Tolan, ayrıca tüm yönetim ekibinin organik yapının bir parçası olduğunu hissederek çalışabilmeleri ve kısa sürede çözüm üreterek yaşanabilecek daha büyük problemlerin önüne geçebilmeleri için zemin hazırlanması gerektiğini de vurguladı. 

DENGELER İYİ KURULMALI

10.03.2017 - 11:10

“GÜNÜMÜZDE EN ÖNEMLİ KONU, AVM’NİN TÜKETİCİ İLE ARASINDAKİ İLİŞKİYİ KUVVETLENDİREBİLMESİ VE DENEYİM YÖNETİMİ” AÇIKLAMASINDA BULUNAN CAROUSEL AVM İCRA KURULU ÜYESİ ORHAN DEMİR: “BU NEDENLE CAROUSEL MİSAFİRLERİNİ SADECE ZİYARETÇİ DEĞİL, BİRER SADIK MÜŞTERİ HALİNE GETİRMEYE ÖZEN GÖSTERİYORUZ” DEDİ.

Sürdürebilirlikte en önemli konu; müşteri memnuniyeti…

10.03.2017 - 11:02

“BİZE GÖRE KİRACI, YATIRIMCI VE ZİYARETÇİ AYRI ALANLARI TEMSİL ETMİYOR” DİYEN CANPARK AVM GENEL MÜDÜR YARDIMCISI VOLKAN F. BİNÖZ, “ARTAN ZİYARETÇİ MEMNUNİYETİ İŞ ORTAKLARIMIZIN VE KİRACILARIMIZIN DA VERİMLİLİĞİNİ ARTIRIYOR. BU İKİ ALANDAKİ BAŞARI DA YATIRIMCI İÇİN KARLILIK VE VERİMLİLİK ANLAMINDA BAŞARININ GELMESİNİ SAĞLIYOR” DEDİ. 

ASIL KONU ZİYARETÇİ ODAKLI OLMAK...

10.03.2017 - 10:59

“Hem kiracıyı hem de müşteriyi memnun edecek işlere imza atıyoruz” diyen Ceylan Karavil Park Alışveriş Merkezi Müdürü Mert Sakaklı, “Hem ziyaretçinin hem de kiracının mutlu olması haliyle yatırımcı mutluluğunu da beraberinde getiriyor” dedi. 

Yüksek bütçe etkinliğin kaliteli olduğunu göstermez!

15.12.2016 - 14:31

Bayraktar Gayrimenkul Geliştirme A.Ş. Genel Müdürü K. Osman İllez: “Etkinlik maliyetinin, etkinliğin kalitesi ile doğru orantılı olduğunu düşünmüyoruz. Bazen çok küçük bir bütçe ile gerçekleştirdiğiniz bir etkinlik, çok büyük ilgi görebiliyor ve ses getirebiliyor” dedi.

Etkinlikler ziyaretçilerde hoş bir anı olarak kalmalı

15.12.2016 - 14:30

Anatolium AVM Müdürü Burak Uçar: “Etkinlik firmalarından, alışveriş merkezine gelen ziyaretçilerin daha önce deneyimlemediği bir etkinliği deneyimlemesini ve katıldığı etkinliğin hoş bir anı olarak kalmasını sağlayacak projeler üretmesini bekliyoruz” dedi. 

Subscribe to Dosya

ops

Yukarı