Ana içeriğe atla

 

AVM

MALLREPORT

YEŞİLYURT AVM, PANDEMİYE RAĞMEN MAĞAZA AÇMAYA DEVAM EDİYOR SAMSUN’A DEĞER KATIYORUZ

16.12.2020 - 15:00

Pandemi sürecinde aldığı önlemlerle hem güvenli hem de keyifli alışverişin adresi olan Yeşilyurt Alışveriş ve Yaşam Merkezi, ziyaretçilerini iki yeni marka ile daha buluşturdu. Yeni mağazaları Gant-Nautica-Lacoste ve Shoes&Moore ile Samsun’a değer katmaya devam ettiklerini söyleyen Yeşilyurt Genel Müdürü Neslihan Yavuz Apak, hizmetlerini anlattı.

Yeşilyurt AVM olarak pandemi sürecine nasıl ayak uydurdunuz? Bu zorlu süreçte ne gibi önlemler aldınız?

 

1 Haziran’da alışveriş merkezimizi yeniden hizmete açmadan önce çalışmalarımıza başladık ve Sağlık Bakanlığı’nın yayımlamış olduğu rehberler doğrultunda hazırlıklarımızı tamamladık. Açılışı geride bıraktığımız bu 6 ayda, kuralların ciddiyetle uygulanmasını sağlamak için oldukça özenli bir çalışma yaptık. Sık temas edilen ortak alanların rutin temizlik planlarında değişiklikler yaptık ve bunu ziyaretçilerimizin görebileceği hatta dilerse sorgulayabileceği şekilde görünür hale getirdik. Teknik, temizlik, güvenlik ve yönetim ekiplerinin ve mağaza çalışanlarının kuralları uygulamaktaki titizliği, ziyaretçilerimizin çarşımıza duydukları güven duygusunu güçlendirdi. Bu salgının sona erdiğinin duyurulacağı güne kadar, ilgili bakanlıkların oluşturduğu standartları koruyarak hizmet vermeyi sürdüreceğiz.

 

Nasıl bir marka karmasına sahipsiniz? Bu dönemde aranıza katılan yeni markalar oldu mu?

 

70’i aşkın mağazamızla misafirlerimizin tüm ihtiyaçlarına cevap veriyoruz. Tüm dünyada ve ülkemizde yaşanan pandemi sürecine rağmen mağaza açmaya devam edip müşterilerimizi iki yeni mağaza ile buluşturduk. Pandemiden dolayı yatırım yapma konusunda markaların temkinli olduğu bu dönemde iki değerli marka açılışı ile bölge adına da değer kazandırdık. Eren perakende bünyesinde bulunan Multi Brand konseptiyle Gant-Nautica-Lacoste ve moda dünyasının ayakkabı/takı/aksesuar yıldızı Shoes&Moore Yeşilyurt AVM bünyesine katmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Gant-Noutica-Lacoste, 1. Katta, Shoes&Moore ise 2. Katta hizmet vermeye başladı. Markalarımızla birlikte güzel hizmetlerde bulunurken, amacımız Samsun’a değer katmak. Sosyalleşme alanlarımız ve birbirinden değerli markalarımızla bu alanda kentin büyük bir ihtiyacına cevap verdiğimizi düşünüyoruz.

 

Sahip olduğunuz marka karması ve mimari özellikler müşteri çekimine ne derecede etkili oluyor?

 

Marka karması ve mimari özellikleri bir binayı AVM yapan yani ona ruh katan iki önemli unsur. Mimari özelliklerini daha anlamlı kılan diğer önemli unsur ise AVM’nin lokasyonu… Yani yakınında neler var? Yaşayan nüfus nedir, çalışan nüfus nedir? Gelir seviyesi, eğitim durumu vb. birçok veri marka karmamızı yönetirken bize rehberlik eden bilgiler içeriyor. Bu gerçeklerin ışığında marka karmasını konumlandırdığımız Yeşilyurt AVM; deniz kenarında, önünde kilometrelerce plajın uzandığı, şehrin sosyal yaşamının tamamını kapsayan bir bölgede, kalite hizmet prensibinden hiç taviz vermeden 13 yıldır ziyaretçilerimizin ilgisini çekmeyi sürdürüyor.

ASDAS

Yukarı