Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

Yeniyi seviyor, değişime öncülük ediyor…

14.12.2017 - 13:36

Yeniliği ve değişimi seven Capitol, ilkleri 24 yıldır ziyaretçileriyle buluşturuyor. AVM, şimdi de Tesla kampanyası ile ziyaretçilerinin karşısında! Kampanya hakkında detaylı bilgi aldığımız Capitol İcra Kurulu Üyesi Selda Eremsoy,  “Anadolu Yakası’nın ilk alışveriş merkezi olarak,  teknolojideki değişime öncülük ederek Tesla Model X’i ziyaretçilerimize sunuyoruz”  dedi.

Capitol’ün Tesla kampanyası, kampanyanın süresi ve kampanyaya başvurular noktasında bilgi verir misiniz?
Capitol olarak, 24 yıldır ziyaretçileriyle birlikte yeni kalan, yeniyi takip eden ve yeniye öncülük eden bir alışveriş merkezi olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Aslında değişimi ve değişimden beslenerek yarattığımız her yeniliği seviyoruz! Renovasyon sürecimizi “Değişimi Seviyorum” mottosu ile lanse ettik... Anadolu Yakası’nın ilki olan biz, her projemizde sektöre öncülük etmeye, ilkleri ziyaretçilerimizle paylaşmaya, trendsetter akımı içinde yer almaya özen gösteriyoruz.
Şimdi de “Bizim Capitol Çok Değişti, Şimdi Sıra Sende” diyerek, 2017 değişimi, Tesla kampanyamız ile sürdürüyoruz. Dünyaca ünlü isimlerin tercih ettiği Tesla, yeni modeli “Model X” ile Capitol’de yerini aldı. 1 Kasım 2017-1 Şubat 2018 tarihleri aralığında, üç ay boyunca toplamda her 500 TL ve katları alışveriş yapan herkes, çekilişe katılma şansı yakalıyor. Şanslı bir kişi, Tesla sahibi oluyor. Anadolu Yakası’nın ilk alışveriş merkezi olarak,  teknolojideki değişime öncülük ederek Tesla Model X’i ziyaretçilerimize sunuyoruz.

Peki, neden Tesla Model X? Aracın özelliklerinden bahseder misiniz?
Değişimi önce mimari yapımızı değiştirerek başlattık. Bu değişimle beraber iletişim dilimiz, söylemlerimiz ve projelerimizi de dahil ettiğimiz bir değişim yılı tasarladık.
Capitol olarak, ilklerin ve enlerin alışveriş merkeziyiz, renovasyon sonrası iletişimimizi “Bizim Capitol Çok Değişti Şimdi Sıra” sende diyerek anlatıyoruz. Çünkü değişimi seviyoruz. Değişimimizi Tesla Model X ile anlatmayı şeçtik çünkü; çevre dostu, elektrikli araba akımının süper yıldızı Tesla, üstün performansı ve yüksek donanımlı fonksiyonları ile yeni bir vizyon sunuyor. 
Tarihin en hızlı SUV’u olan Tesla X, kartal kanatları ve ilk tam elektrikli olma özelliği ile ilk bakışta görenleri kendine hayran bırakan bir araç. 
Normalden 10 kat büyük hava filtresindeki artı basınç özelliği, aracın içindeki havaya mikrop girmesine ve içeride barınmasına engel oluyor. Öyle ki, hava filtresinde biyolojik  saldırılara karşı koruma özelliği bile bulunuyor. Dikkat çeken bir diğer özelliği ise Tesla’nın cam panelleri güneşin zararlı ışınlarına (UV) karşı koruyor olması.
Dünyanın en hızlı SUV aracı seçilen Tesla Model X’e bir değil, iki batarya eşlik ediyor. Güvenlik nedeniyle aracın altına konumlandırılan batarya, kullanıcısına ön bagaj konforu olarak sunuluyor.
ABD Ulusal Trafik Kurulu tarafından en güvenli araç seçilen Tesla, otomobilden beklenenin sınırlarını yok ederek çıtayı adeta uzay boşluğuna kadar yükseltiyor. Tesla’nın gelişmiş otonom sürüş teknolojisi ile araç kendi kendine hedefine ulaşabiliyor. Araç, trafikteki genel hıza kolayca uyum sağlıyor, şerit değiştirebiliyor, otoyol çıkışlarını fark edip çıkabiliyor, otoyol kenarında veya park bölgelerinde park edebiliyor ya da park alanından kendi başına çıkıp yanınıza gelebiliyor. Tam anlamıyla “teknoloji harikası” bir araç...

Kampanyaların AVM’lerdeki müşteri çekimine etkisi nedir?
Alışveriş merkezleri önceden sadece alışveriş yapılan yerlerken, bugün bir yaşam merkezine dönüştü. 7’den 70’e herkesin içinde keyif alarak saatler geçirdiği alışveriş merkezlerinde artık sinema, çocuk oyun alanları, yeme içme ve tematik sosyalleşme alanları gibi birçok bölüm yer alıyor. Aileler, öğrenciler, arkadaşlar ve iş dünyası için buralar buluşma noktası oluyor. 
Kısıtlı zamanlarda, alışveriş, eğlence gibi birçok ihtiyacın tek bir çatı altında birden fazla seçeneğin değerlendirilerek karşılanabilmesi hem tüketiciler hem de yatırımcılar için AVM’leri son yıllarda cazibe merkezi haline getirdi. Bulunduğunuz lokasyon, pazarlama ve iletişim stratejisi, kaliteli hizmet ve müşteri memnuniyet çıtasının yüksek tutulması, fark yaratan proje ve çalışmalarla verdiğiniz hizmeti ve alışveriş merkezini devamlı yenilemek, gelecekteki rekabette ayakta kalmanın kriterlerini oluşturuyor. 

Kampanyaları oluştururken ne gibi kriterleri baz alıyorsunuz? Hem ziyaretçiyi hem de müşterileri mutlu edecek kampanyalar için kampanyanın hangi özellikleri barındırması gerekiyor?
Kampanyalarımızı belirlerken önceliğimiz ziyaretçilerimizin ihtiyaçları ve zevkleri oluyor. Biz ziyaretçilerimiz için yepyeni alışveriş atmosferi yaratıyoruz. Ve bu havayı sürekli canlı tutuyoruz. Özgün kültür sanat etkinliklerimiz, sürdürdüğümüz sosyal sorumluluk projeleri, yılın özel günleri için oluşturduğumuz dekor çalışmaları bizim alamet-i farikamızı ortaya koyuyor. Özellikle özel tasarım süsleme ve dekorlarımızla her defasında yeniden yarattığımız Capitol dünyası, ziyaretçilerimiz tarafından ilgiyle karşılanıyor. Hizmetimizi en iyi seviyeye getirmek için yaptığımız yatırımı dekorasyonumuz ve sanatsal etkinliklerimize de yapıyoruz. Kampanyalarımızla verdiğimiz hediyeler her defasında kendini aşıyor. Her zaman ziyaretçilerimiz için en iyisini düşündük. 15. yılımız olan 2008’deki kampanyamızla Audi R8, 2012’de Mini Cooper Roadster S hediye ederek ziyaretçilerimizin alışveriş heyecanını ikiye katladık.  Yine 20. yılımıza özel 2013 yılında rüya otomobil Porsche Cayman kampanyamızı başlattık. 2014 Porsche ile devam etti. 2015 yılında Smart kazandırdık. Bu yılda Tesla Model X kazandırıyoruz. 

2018 yılı içerisinde hangi kampanyalarla ön plana çıkmayı düşünüyorsunuz? Etkinlik ve kampanya takviminiz hazır mı?
2017 yılı bizim açımızdan renovasyon çalışmalarıyla hız kazanan yoğun değişimleri planladığımız önemli bir yıl oldu. 2018’de de hedeflerimiz, uzun yıllardır hizmet verdiğimiz ziyaretçilerimizin memnuniyetini en üst seviyelerde tutmak üzerine şekillendiriliyor. 
2018 Capitol’ün 25. yılı olacak. Anadolu Yakası’nın ilk alışveriş merkezi olarak 25. yılımız kapsamında yine değişimi simgeleyen projeleri ve ilkleri ziyaretçilerimizle buluşturmayı planlıyoruz.
En büyük hedefimiz;  ziyaretçilerimizin değişen talep ve ihtiyaçlarını karşılamak, onlara sunduğumuz tüm hizmetlerde farklı hizmet anlayışımız ve yenilikçi yaklaşımımızı hissettikleri çift yönlü iletişim zemini oluşturmak.  Bu süreçte mağazalarımızı da dahil edeceğimiz yeni projeler ve iş modelleri üzerinde özenle çalışmaktayız. Kiralanabilir alanlarımıza olan talepleri,  yeni mağaza alanları yaratarak karşılıyoruz. Yeni yaşımızda, yeni projelerle iletişimlerimizi sürdüreceğiz.

ops

Yukarı