Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

TÜRKİYE AVM SEKTÖRÜNDE BİR İLK

27.12.2019 - 14:50

Türkiye’de 432 alışveriş merkezi bulunuyor.  2018 verilerine göre 137 Milyar TL’yi aşan pazarda daha fazla söz sahibi olmak ise yeni stratejilerle mümkün.  Yıllık 18 milyon ziyaretçi ağırlayan İsfanbul AVM, ziyaretçi memnuniyetinin çalışan memnuniyetinden geçtiğinden hareketle Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi ve Eğlence Perakende Akademisi’ni (EPA) kurdu.

Günümüz iş dünyasındaki rekabet unsurlarından en önemlisi ‘çalışan aidiyeti’ olarak gösteriliyor. Şirketlere gelecek hedeflerine ulaşmada ciddi katkı sağlayan 21. yüzyılın bu büyülü kavramı, Eğlence Perakende Akademisinin temel yapı taşını oluşturuyor.
Türkiye’de bir ilk olarak İsfanbul Alışveriş Merkezi tarafından kurulan Eğlence Perakende Akademisi (EPA) çalışmalarına hızlı başladı. Peki, EPA nedir ve AVM sektörüne nasıl bir yenilik sağlayacak?
Türkiye’de bir ilk olarak İsfanbul Alışveriş Merkezi tarafından kurulan Eğlence Perakende Akademisi (EPA), yönetim ve mağaza çalışanlarına yapılan yatırımları yeni bir boyuta taşımak ve markaların satış performanslarına katkı sağlamak amacıyla oluşturulmuş bir akademi programıdır.

HEDEF ÇALIŞAN AİDİYETİNİ ARTIRMAK
İsfanbul Alışveriş Merkezinde görev alan çalışanların ihtiyaç duydukları bilgi, beceri, motivasyon ve çalışan bağlılığını yükseltmeye fayda sağlayan yarışmalar, eğitim programları, sosyal sorumluluk projeleri bu akademinin basamaklarından birkaçını oluşturuyor. İsfanbul Alışveriş Merkezi, “Eğlencenin Başkenti” mottosu ile personellerinin iş hayatına da eğlence katabileceğine inanıyor. İsfanbul Alışveriş Merkezi Yönetim Direktörü Kemal Baştürk, “İşini eğlenerek yapmak işine duyduğun sevgiyi artırıyor ve verimlilik yaratıyor. Eğlenerek çalışma gün boyunca devam eden iş hayatının stresini ve yaşadığımız şehrin yorgunluğunu tedavi edici etki de yaratıyor. Bu anlamda alışveriş merkezimizin tüm personellerinin eğlenerek çalışabileceği bir akademi oluşturduk.”  dedi.  
Baştürk, EPA Toplum Gönüllüleri hakkında da bilgiler verdi:  “Sosyal sorumluluk yaklaşımını, kurum kültürünün bir parçası haline getirmek üzere oluşturduk. Biliyoruz ki, sosyal sorumluluk ancak kurum kültürünün bir parçası haline gelirse kurumsal ve yaşayan bir değere dönüşür. EPA bünyesinde;  sanat, kültür, eğitim, çevre koruması vb. sosyal alanlara kaynak ayırmayı, bunun için yenilikçi girişimler başlatmayı hedeflemekteyiz.”

playpark

Yukarı