Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

Sürekli iletişim halinde olmak gerek!

12.05.2017 - 17:37

“MARKALAR İLE AVM YÖNETİMLERİ SÜREKLİ İLETİŞİM HALİNDE OLMALIDIRLAR” DİYEN BRANDIUM AVM GENEL KOORDİNATÖRÜ AŞKIN KAZANKAYA, “İYİ KURULAN BİR İLETİŞİM SADECE ORTAK GİDER SORUNUNU DEĞİL, TÜM SORUNLARIN ÇÖZÜLMESİNDE ETKİLİ OLACAKTIR” DEDİ.

“Bizler, bünyemizde bulunan alışveriş ve yaşam merkezimizin, konutlarımızın ve otelimizin ortak giderlerini farklı sistemler ile yönetmekteyiz. Çünkü her birinin dinamikleri farklı... Birçok projemizdeki deneyimlerimiz neticesinde bu kanıya vardık” açıklamasında bulunan Brandium AVM Genel Koordinatörü Aşkın Kazankaya, “Bu deneyimlerimiz sonucunda her birine özgü sistemler geliştirdik. Bununda yanında her projenin de kendine özgü alt sistemler geliştirmesi taraftarıyız” dedi. 

“ORTAK GİDERLERİN MAĞAZALARIN KULLANIMLARINA GÖRE DEĞİŞMESİ OLDUKÇA DOĞAL”
“Büyük mağazaların daha fazla maliyetli giderlerinden dolayı küçük metrekareli mağazalara göre daha yüksek ortak gider payına sahip olmalarının ve buna bağlı olarak her mağazanın metrekare başına göre hesaplanmasının gayet adil bir ölçü birimi olduğunu düşünüyoruz” diyen Kazankaya sözlerine, “Ortak giderlerin mağazaların kullanımlarına göre değişmesi oldukça doğaldır. Çünkü bizler pazar yeri yükümlülüklerimize göre iş ortaklarımıza adil bir şekilde hizmet vermekle yükümlüyüz. Metrekaresi fazla olan mağazalara daha fazla hizmet verdiğimizden dolayı ortak giderleri de haliyle daha fazla olmaktadır” diyerek devam etti. 
İş ortaklarından alınan geri bildirimler doğrultusunda ortak giderleri ayarladıklarını bildiren Kazankaya, “Düzenli olarak iş ortaklarımızın yazılı ve yüzyüze olarak geri bildirimlerini alıyoruz. Bu geri bildirimler bizler için oldukça kıymetli içgörüler oluşturuyor. Bizler bu içgörülere göre ortak giderlerimizi ayarlıyoruz. Bu durumda genel olan içgörüye bakmaktayız ve her iki tarafında ortak bir noktada buluşmasını sağlamaktayız” dedi. 
“Yeni bir düzenleme yapılacak olsa, yapılacak olan düzenleme neleri içermelidir?” sorumuza ise Kazankaya, “Ortak payda da iş ortaklarımızın memnuniyetini sağlayacak her türlü yenilikçi ve gelişimci düzenlemelere karşı olumlu tutum sergileyeceğimizi belirtmek isteriz” dedi.

“MARKALAR İLE AVM YÖNETİMLERİ SÜREKLİ İLETİŞİM HALİNDE OLMALI”
“Aylık olarak iş ortaklarımızın görüş ve önerileri adına düzenlediğimiz kiracı bültenlerimizde, ‘nasıl daha iyi bir yol izleyebiliriz?’ şeklinde ortaklarımızın talepleri doğrultusunda iyileştirme çabalarımızı ekibimiz ile birlikte sürdürmekteyiz” diyen Kazankaya, “Markalar ile AVM yönetimleri sürekli iletişim halinde olmalıdırlar. Ortak giderlerden ziyade başka sorunlar da ortaya çıkmaktadır. İyi kurulan bir iletişim sadece ortak gider sorununu değil, tüm sorunların çözülmesinde etkili olacaktır” diyerek sözlerine son verdi.

GGG

Yukarı