Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

Sosyal Medyanın Lideri Yine ECE Türkiye Yönetimindeki AVM’ler Oldu

04.05.2019 - 10:45

Türkiye’deki tüm marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen ilk ve tek yarışma Social Media Awards Turkey’de Alışveriş Merkezleri kategorisinin kazananı bu yılda değişmedi. ECE Türkiye yönetiminde bulunan ANKAmall ve TerraCity, üst üste üçüncü kez ödül kazanarak 1. ve 2.’liği paylaştı. 

Marketing Türkiye ve Boomsonar tarafından markaların sosyal medyada gösterdikleri performansın tarafsız ve veriye dayalı olarak değerlendirilerek ödüllendirildiği Social Media Awards Turkey’de bu yıl, Alışveriş Merkezleri kategorisinin kazananı ECE Türkiye yönetiminde bulunan ANKAmall ve TerraCity oldu. 1. ve 2.’lik ödülünü paylaşan ANKAmall ve TerraCity, böylece üç senedir üst üste dereceye girerek istikrarlı başarısını sürdürdü. Sosyal medyada en çok takip edilen, beğenilen ve etkileşim kurulan AVM’ler arasında liderliği kimseye bırakmayan ANKAmall ve TerraCity’nin başarısı bu yılki ödüllerle perçinlendi.

Ankara’da 126 bin metrekare alan üzerine kurulu ANKAmall, 2017 ve 2018 yıllarında da sosyal medyanın liderlerin belirlendiği SocialBrands Awards’in birincisi oldu. 1999 yılında Migros Alışveriş Merkezi adıyla hizmete açılan AVM, büyümesini sürdürerek 2006 yılında Ankara’nın Alışveriş Merkezi anlamına gelen ANKAmall ismini aldı. Yönetimini ve kiralamasını ECE Türkiye’nin üstlendiği üç yıl üst üste bu ödülü kazanan ilk AVM oldu.

Bu yıl ANKAmall ile birincilik ve ikincilik ödülünü paylaşan Antalya’nın premium alışveriş merkezi TerraCity’nin yönetimi ECE Türkiye tarafından gerçekleştiriliyor. Dünyaca ünlü markaları, özel yeme-içme mekanlarını ilk kez Antalya’ya taşıyan Terracity, 2011 yılında açıldı. 48 bin metrekare satış alanına sahip Terracity, kurulduğu günden bu yana sadece Antalyalıların değil yerli ve yabancı turistlerin buluşma noktası oldu.

n

Yukarı