Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Şanlıurfa Piazza AVM 3 yaşında / Şanlıurfa Piazza AVM is 3 years old

16.11.2016 - 09:51

Her yıl milyonlarca ziyaretçi ağırlayan Şanlıurfa’nın en büyük alışveriş ve yaşam merkezi Piazza AVM, 3 yaşına girdi.

Being the biggest shopping and living center of Şanlıurfa and hosting millions of visitors each year, Piazza AVM has turned 3.

10 Ekim 2013’te kapılarını ziyaretçilere açan ve geçen 3 yıllık süreçte Şanlıurfa ve çevre illerin buluşma noktası olma özelliğini pekiştiren Piazza AVM, bölge halkının yaşamına canlılık katmaya devam ediyor.
Seçkin marka karması ile kentte alışveriş, moda ve eğlencenin nabzını tutan Piazza AVM, Şanlıurfa’nın tarihi ve kültürel dokusuna uygun göz alıcı mimarisi, geniş koridorları, ferah ortamı, nezih yaşam alanlarıyla şehrin ticari ve sosyal hayatına zenginlik katıyor.

ZİYARETÇİLERİNE HEP KAZANDIRIYOR
Sunduğu kaliteli ve hesaplı alışveriş fırsatlarının yanı sıra yıl boyunca devam eden kampanya ve çekilişleriyle ziyaretçilerine daima kazandıran Piazza, her yıl milyonlarca ziyaretçi ağırlıyor. Ev tekstilinden ayakkabıya, konfeksiyondan beyaz eşyaya, mutfak gereçlerinden elektronik cihazlara kadar halkın her türlü ihtiyacına cevap veren Piazza, her biri alanında kendisini kanıtlamış markaları ile ziyaretçilerine bol alternatif sunuyor.

KENT HALKI PİAZZA İLE SOSYALLEŞİYOR
7’den 70’e herkese hitap eden etkinlikleriyle kentin sosyal hayatına da yön veren Piazza, sevilen sanatçı ve yazarları, mini konser ve imza günü etkinliklerinde kent halkıyla buluşturuyor. Ziyaretçiler, mini konserlerde eğlencenin tadını çıkarırken, hayranı oldukları sanatçıları yakından tanıma, onlarla sohbet etme ve fotoğraf çektirme fırsatı yakalıyor. Güvenli çocuk oyun alanları, uçarcasına kayma zevkini tattıran buz pisti, neşeli saatlerin geçtiği bowling salonu ve en yeni vizyon filmlerinin keyifle izlendiği sinema salonları, ziyaretçilere kaliteli eğlence ve sosyalleşme imkanı sunuyor. 
4. yılına Mercedes CLA 200 ve Teknoloji Ürünleri Kampanyası’yla adım atan ve ilk günden yoğun ilgiyle karşılaşan Şanlıurfa Piazza Alışveriş ve Yaşam Merkezi, yeni yaşında da düzenleyeceği kampanyalar, etkinlikler, sosyal sorumluluk projeleri ile ziyaretçilerine mutlu ve kazançlı alışveriş deneyimi yaşatma konusunda hız kesmeyeceğinin işaretlerini veriyor.

 

Opening its doors for the visitors on 10 October 2013 and reinforcing the feature of being the meeting point of Şanlıurfa and surrounding cities for the past 3 years, Piazza AVM continues to add liveliness to the life of the people of the region.
Piazza AVM, which determines the shopping, fashion and entertainment trends of the city through its unique selection of brands, adds richness to the commercial and social life of the city through its eyeful architecture suitable to Şanlıurfa’s history and cultural texture, through its wide corridors, spacious environment and neat living spaces.

ALWAYS MAKES ITS VISITORS WIN
Making its customers always win via campaigns and drawings that continue throughout the year in addition to the high quality and affordable shopping opportunities it present, Piazza hosts millions of visitors each year. Meeting every need of the society from home textile to shoes, garment, white appliances, kitchen utensils and electronic devices, Piazza offers lots of alternatives to its visitors with brands that have proven themselves within their field.

CITY PEOPLE SOCIALIZE WITH PIAZZA
Giving direction to city’s social life through activities that are suitable to every age, Piazza brings loved artist and authors together with the public during activities such as mini concerts and autograph session. The visitors acquire the chance to get to know the artists they are fan of, to talk with them and to take photograph with them while taking pleasure from the mini concerts. Safe children playgrounds, ice rink that makes skating enjoyable by giving the sense of flying, the bowling alley with enjoyable hours it offers and the movie theater with the latest movies offer the visitors the opportunity to have a high quality entertainment and socialization. 
Entering its 4th year celebrations with a Mercedes CLA 200 and Technology Days Campaign and meeting an intense attention from day 1, Şanlıurfa Piazza Alışveriş ve Yaşam Merkezi is giving the signal that it will not stop in providing happy and profitable shopping experience for its customers through campaigns, activities and social responsibility projects it will be holding.

playpark

Yukarı