Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

MALLREPORT

Sadık müşteri yaratmada çözüm ortağınız; Yeniyol Yazılım…

14.12.2017 - 11:31

Yeniyol yazılım olarak 2009 yılından bu yana alışveriş merkezleri ve perakende markaları özelinde CRM ve sadakat kart çalışmaları yürüttüklerinden bahseden Yeniyol Yazılım Genel Müdürü Şenay Çetin, Türkiye’de 80 üzeri AVM müşterisine milli piyango çekilişleri, tüm ticari kampanya modelleri, puan ve para kart çalışmaları, anlık hediye kampanyaları, dijital oyun kampanyaları, sosyal medya uyumlu kampanyalar, mobil uygulamalar, kiosk ve pos çözümleri gibi her alanda yazılım ve danışmanlık desteği verdiklerini söyledi.

CRM sisteminin verimliliğe etkisi noktasında bilgiler veren Çetin, sistemin öneminden şu şekilde bahsetti: “CRM demek en temel haliyle müşterilerinizi tanımak demek. Sattığınız ya da sunduğunuz mal ve hizmeti kimin tercih ettiğini ve bunun ayrıntılarını bilmezseniz, neyi, kime, nasıl sunacağınızı da bilemezsiniz. CRM tüm sektörler için o kadar önemli ve değerli bir iş ki… Ancak ne yazık ki Türkiye’de gerçek CRM yapabilen parmakla sayılacak kadar az projeler var.  Ezbere yapılan işlerden hem müşteriler hem de bizim gibi hizmet sağlayıcılar sıkılmış durumda aslında. Müşterilerin ihtiyacı olmayan kazanımlar sağlatmak ya da bu kurguları, temel müşterilerin anlayamayacağı karmaşıklık ve teknolojide sunmak aslında memnuniyet için yapılmış işleri tam tersi memnuniyetsizliğe çeviriyor. Bizim sektörümüze sunduğumuz CRM çözümlerinde en dikkat ettiğimiz konular bunlar aslında. Doğru bölgede, doğru kurgular ile doğru kazanımlar sağlatarak sadık müşteri yaratmalarında yardımcı olmaya çalışıyoruz. Tüm plan ve kurgularımız temel sayısal ve fiziki veriler dikkate alınarak oluşturulmakta. Bir AVM’nin belirli bir datasına ulaştığımızda, bundan sonraki kampanyalarının tüm öngörülerini sistemden okumalarını sağlıyoruz. Sunduğumuz bu veriler yeni kampanyaların temel taşlarını oluşturuyor.  Yeni modellerimizle müşteri memnuniyet odaklı ciddi çalışmalar yapıyoruz. Bugüne kadar fark yaratacak işlere imza attık.” 

SEKTÖRDE BİR İLK!
Hem 2017 büyüme performanslarından bahseden hem de 2018 hedef ve öngörüleri hakkında görüşlerini bildiren Çetin, 2017 bizim için çok verimli bir yıldı. 2017 başında Mastercard işbirliği ile Türkiye’de AVM CRM projelerinde bir ilki gerçekleştirdik. Mastercard özelliğindeki CRM kartlarına kampanyalar dahilinde anında para yükleyerek, müşterilerin diledikleri her yerde bu paraları harcamalarını sağladık. Projenin gelişimi ve daha iyi noktalara gelebilmesi için yeni çözüm ortaklıklarına gittik. Param işbirliği ile Troy logolu CRM kartları üretmeye başlayarak yine sektörde bir ilke imza attık. Projemizde kullandığımız CRM kartları, kampanyalar dahilinde kazandırılan paraların tüm banka pos cihazlarında geçerli olabilmesinin yanında, kapalı devre sistemiyle fark yarattı. Karta kazandırılan paraların nerelerde harcanmasına karar vermeye olanak sağlayan ASCARD projemiz CRM’de yaşadığımız tüm sorunları ortadan kaldırırken, büyük bir ihtiyacı karşıladı. Projenin o kadar çok kolu var ki ve aslında o kadar çok sektöre çözüm olabilir ki, bunu birkaç cümleyle anlatmak imkansız” açıklamasını yaparak sözlerine son verdi. 
 

ds

Yukarı