Ana içeriğe atla

nara

MALLREPORT

PANDEMİYE RAĞMEN YENİ MARKALARI M1 ADANA AVM İLE BULUŞTURDUK

07.04.2021 - 12:13

M1 Adana AVM, pandemiye rağmen zengin mağaza zinciri ve kaliteli markaları arasına yenilerini eklemeye devam etti. M1 Adana AVM Müdürü Yalçın Öz, pandeminin sektöre etkilerine ve bu süreçte nasıl bir yol izlediklerine ilişkin sorularımızı cevapladı.

Pandemi, müşteri davranışlarını temelden etkiledi. Peki, AVM sektöründe müşteri deneyimi ve algısıyla ilgili nasıl bir değişim yaşanıyor?

Sektörümüz pandemi sebebiyle kısıtlamalara maruz kalsa da, M1 Adana AVM bu süreci en iyi yönetebilen örneklerden biri oldu. M1 Adana AVM; yatay mimarinin sağladığı ferah yapı, geniş koridorlar, yüksek tavanlar sayesinde havadar, güvenli ve sağlıklı alışveriş ortamı sunuyor. Bu avantajlar yanında açık alanda alışveriş imkanı, pandemi sürecinde bizi ön plana çıkaran en önemli avantajlar oldu. Pandemi sürecinde alınan önlemlerin ciddi, sağlıklı ve düzenli bir şekilde uygulanması AVM’lerimizde kapalı alanlarda yüzde 100 taze hava sağlayan ve 24 saat esasına göre çalıştırılan özel havalandırma sistemi sayesinde AVM içerisinde sürekli yüzde 100 taze hava dolaşımı sağlanması M1 Adana’nın ziyaretçiler tarafından tercih edilebilir olmasını sağladı.

Pandemi birçok sektörü olumsuz yönde etkilerken, M1 Alışveriş Merkezlerimiz doluluk oranlarını bu süreçte en üst düzeyde tutarak ulusal ve uluslararası düzeyde yeni markalara ev sahipliği yapmayı sürdürüyor. 2020 yılı içerisinde pandemi koşullarına rağmen M1 Adana AVM’de Xiaomi, Vicco, Nadide Çanta Bijuteri, Adaser Halı, Bi Tat Tantuni, Bursa İshakbey, Tavuk Dünyası, G-Lingerie, Barrels And Oil, Sevil Parfümeri, Soulmate Coffee, Burger Home, Çiçek Evi, Kumrucu Ebosch’s, Minipicco, Mad Parfüm, Pizza Taxi mağazaları kapılarını açarken, Starbucks da M1 Adana’da ikinci şubesini hizmete açtı. M1 Gaziantep AVM’de ise A101, Vestel, Profilo, Tudors, Penti, Happyland ve Emsan yeni mağazalarını açarak tüketicilere hizmet vermeye başladı.

Yönetimini üstlendiğiniz AVM’lerde sürdürülebilirliğe dair uyguladığınız politikalar hakkında bilgi alabilir miyiz?

Alışveriş Merkezlerimiz kurulduğu günden bu yana çevre ve insan sağlığını hep ön planda tutan uygulamaları ile sektöründe örnek bir duruş sergilemiştir. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından “SIFIR ATIK” belgesi ile ülkemizde hammadde ve doğal kaynakların etkin yönetimi ile sürdürülebilir kalkınma ilkeleri doğrultusunda atık yönetimi süreçlerinde çevre ve insan sağlığının ve tüm kaynakların korunmasında öncü olduğunu tescillemiştir. Kullandığı enerji verimliliği politikaları, aydınlatma projeleri, kuyu suyu kullanımı ve dijital uygulamaları ile sürdürülebilirliği önceliği haline getirmiştir.

Hem çekim gücünü kaybetmemek hem de verimliliği artırmak adına teknolojiden nasıl yararlanıyorsunuz?

AVM’lerimizde dijital dünyanın tüm gereklerini müşterilerimizle buluşturmaya ve mağaza cirolarının artışına büyük destek vermeye devam ediyoruz. Özellikle son yıllarda büyük ilgi gören “AVM MOBİL” uygulaması etkin olarak kullanılmaktadır. Bu uygulama üzerinden on binlerce katılımcıya düzenli olarak ulaşım sağlamaktayız. Düzenlenen hediye çeki kazandıran satış kampanyalarımız ile AVM’lerimize müşteri ve ciro verimliliğini arttıran çalışmalar yapmaktayız. AVM yönetimi ile birlikte tüm mağazalarımızla gerçekleştirilen düzenli işbirlikleri ile süreç içerisinde, özel günlerde çeşitli kampanyalar düzenlemekteyiz. Bu aktivitelerin hedef kitleye duyurulmasında sosyal medyanın gücünü de göz ardı etmeden aktif olarak kullanmaktayız.

nara

Yukarı