Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

Osmaniye’nin simgesi 6. yaşında!

06.10.2017 - 16:00

6 yıl boyunca moda, eğlence, damak tadı ve teknolojinin kalbi olarak, toplam 32 milyon ziyaretçiyi ağırladıklarını söyleyen Park 328 AVM Müdürü Mustafa Yalçın, “Amacımız Osmaniye için her anlamda fark yaratmaktı ve bu anlamda Park 328 AVM Osmaniye’nin simgesi ve markası olmuştur. Marka olmada en büyük katkı elbette ki çalışanlarımıza ve müşterilerimize aittir, bu vesile ile herkese teşekkür ederiz” dedi. 

Yıldönümüne yönelik planlanan özel çalışmalarınız (özel hediyeler, kampanyalar, indirimler… vs) var mı? 
Ziyaretçilerimizin alışveriş merkezinde sosyal faaliyetlerimizle güzel vakit geçirmeleri ve yeni deneyimler kazanmaları açısından yıldönümümüzde planlanan kampanyalar ve özel hediyelerimiz elbette var. Alışveriş merkezimizde şehre sosyal, kültürel ve sanatsal anlamda değer katacak birçok etkinlikler planlamaktayız. Her hafta sonu düzenli olarak gerçekleşen çocuk ve aile temalı atölye çalışmalarımız ile çocukların eğlenerek öğrenmesini sağlıyoruz. İmza günleri ve mini konserler ile sevilen sanatçıları hayranları ile buluşturuyoruz. Önümüzdeki günlerde yine sürpriz sanatçıları ağırlamaya devam edeceğiz. Ayrıca önümüzdeki aylarda bir araç kampanyamız olacak. Özel günleri içeren temalı etkinliklerimize, sergilerimize ve sosyal sorumluluk projelerine yer vermeye devam edeceğiz. Bayanlara yönelik moda ve sanat günleri, meslek gruplarına yönelik mesleki faaliyetler, sağlık kuruluşları iş birliği ile eğitici ve faydalı etkinliklerimiz, okullarımız ile yaptığımız ortak projelerle ziyaretçilerimizi buluşturmaya devam edeceğiz. 

AVM’niz kurulduğu günden bu yana ne kadar ziyaretçi ağırladı ve geçen süre zarfında AVM neler gerçekleştirdi? 
49 bin metrekare alan üzerine kurulan Park 328 AVM, 28 Ekim 2011 tarihinde Osmaniye halkının hizmetine girdi ve Osmaniye’nin tek alışveriş merkezi olma özelliğini halen devam ettiriyor. 
Park 328 AVM; 6 yıl boyunca moda, eğlence, damak tadı ve teknolojinin kalbi olarak toplam 32 milyon ziyaretçiyi ağırlamış bulunmaktadır. 6 yıl içerisinde yapmış olduğumuz etkinlikler, kampanyalar ve CRM programımızla edinmiş olduğumuz veriler ışığında hizmet ettiğimiz müşteri kitlesini daha iyi tanımaya ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaya özen gösterdik. 6 yıl için koyduğumuz (ciro, ziyaretçi sayıları, araç sayıları vs.) hedeflerimizin üzerinde seyreden artışlarla birlikte, müşteri algısı üzerindeki marka değerimizi ve aidiyet duygusunu istediğimiz seviyeye getirmenin haklı gururunu yaşamaktayız. Bundan sonraki süreçte tüm çalışmalarımızı müşteri beklentileri  ve kiracı memnuniyetine göre planlıyoruz. Bu bağlamda 2018 bizler için müşteriyle daha çok iletişim kurduğumuz bir yıl olacak.

Sizce AVM’niz bulunduğu şehre ne katıyor? AVM ile birlikte bölgede neler değişti? 
Osmaniye halkına marka karmamız, düzenlediğimiz etkinlikler, kampanyalar, imza günleri ve kültürel organizasyonlarla bugüne kadar hep ilkleri yaşattık. Park 328 AVM bünyesinde bulunan Osmaniye’nin ilk sinema ve bowling salonları, düzenlenen çocuk etkinlikleri, sosyal ve kültürel faaliyetleri ile sosyalleşmek için tercih edilen bir mekan haline geldi. Bunun yanı sıra açılışımızdan bu yana yürüttüğümüz sosyal sorumluluk projeleri ile kırsal kesimde yaşayan öğrencileri AVM’de ağırlayarak, onları belki de hayatlarında hiç karşılaşmadıkları kültürel faaliyetlerle buluşturarak, unutulmaz anlar yaşamalarını sağlıyoruz. 
Park 328 AVM bulunduğu lokasyon itibariyle de şehrin havasını değiştirmeye devam ediyor. Alışveriş merkezi çevresinde, AVM açılışından sonra artan konutlaşma ve iş merkezleri ile ciddi çekim alanı oluştu. Sağladığımız iş olanakları ile de Osmaniye’de kayıtlı istihdam içinde önemli bir paya sahibiz. Amacımız Osmaniye için her anlamda fark yaratmaktı ve bu anlamda Park 328 AVM Osmaniye’nin simgesi ve markası olmuştur. Marka olmada en büyük katkı elbette ki çalışanlarımıza ve müşterilerimize aittir, bu vesile ile herkese teşekkür ederiz.

ops

Yukarı