Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Osmaniye’nin Simgesi 2017’de 5. Yılını Kutlayacak / Symbol of Osmaniye Will Celebrate Its 5th Anniversary in 2017

16.11.2016 - 09:46

“Amacımız Osmaniye için her anlamda fark yaratmaktı” diyen Park 328 AVM Müdürü Mustafa Yalçın, “Bu anlamda Park 328 AVM Osmaniye’nin simgesi ve markası oldu” dedi. 

Mustafa Yalçın, Director of Park 328 Shopping Mall, states “We aim at making a difference for Osmaniye” and “So, Park 328 Shopping Mall became the symbol and brand of Osmaniye”. 

“MARKA DEĞERİMİZİ VE AİDİYET DUYGUSUNU İSTEDİĞİMİZ SEVİYEYE GETİRMENİN HAKLI GURURUNU YAŞIYORUZ”
“49 bin metrekare alan üzerine kurulan Park 328 AVM 28 Ekim 2011 tarihinde Osmaniye halkının hizmetine girdi. 82 markaya ev sahipliği yapan proje Osmaniye’nin ilk ve tek alışveriş merkezi olma özelliğini halen devam ettiriyor” diyen Park 328 AVM Müdürü Mustafa Yalçın, “Park 328 AVM; 5 yıl boyunca moda, eğlence, lezzet ve teknolojinin kalbi olarak toplam 26 milyon ziyaretçiyi ağırlamış bulunuyor. 5 yıl içerisinde yapmış olduğumuz etkinlikler, kampanyalar ve CRM programımızla edinmiş olduğumuz veriler ışığında hizmet ettiğimiz müşteri kitlesini daha iyi tanımaya ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmaya özen gösterdik. 5 yıl için koyduğumuz (ciro, ziyaretçi sayıları, araç sayıları vs.) hedeflerimizin üzerinde seyreden artışlarla birlikte, müşteri algısı üzerindeki marka değerimizi ve aidiyet duygusunu istediğimiz seviyeye getirmenin haklı gururunu yaşıyoruz” dedi ve sözlerine devam etti: “Bundan sonraki süreçte tüm çalışmalarımızı müşteri beklentileri ve kiracı memnuniyetine göre planlıyoruz. Bu bağlamda 2017 bizler için müşteriyle daha çok iletişim kurduğumuz bir yıl olacak.”

OSMANİYE HALKI 2017’DE BİRBİRİNDEN FARKLI KAMPANYA VE ETKİNLİKLERE DOYACAK…
“Açılıştan bu yana her yıl bir önceki yıldan farklı, müşteriye heyecan verici ve müşterinin alışverişini keyfe dönüştüren kampanyalar ve etkinlikler gerçekleştirdik. Kampanyalarımızı ve etkinliklerimizi planlarken müşterilere uyguladığımız anketlerimizi değerlendirerek, müşteri beklentileri doğrultusunda çalışmalarımıza yön verdik. 5. yılımız olması nedeni ile de önceki yıllardan farklı kampanya ve etkinlikler planlayarak hem müşteri sadakatimizi hem de kiracılarımızın memnuniyetini artıracağız” ifadesinden bulunan Yalçın, “Bu yıl müşterilerimizin kampanyaya ve birbirinden farklı etkinliklere doyacağı bir yıl olacak” diyerek sözlerine son verdi. 

 

“WE HAVE JUSTIFIED PRIDE OF MAKING OUR BRAND VALUE AND SENSE OF BELONGING UP TO THE MARK” 
Having stated “Park 328 Shopping Mall which is located on an area of 49 thousand square meter started its services for the public in Osmaniye on 28 October 2011. Hosting 82 brands, this project is still the first and only shopping mall in Osmaniye”, Mustafa Yalçın who is the Director of Park 328 Shopping Mall also expressed that “Park 328 Shopping Mall has welcomed 26 million visitors for 5 years as the heart of fashion, entertainment, flavour and technology. Based on our activities and campaigns as well as the data obtained from our CRM programme within 5 years, we paid much attention to a better understanding of the customer groups whom we provide services and to the maximum level of customer satisfaction. We experienced increases (in the number of visitors, vehicles and volume of turnovers) exceeding our targets which we had set for the first 5 years. So, we have justified pride of making our brand value and sense of belonging up to the mark”. He continued his words by saying “we plan all of our studies from now on in accordance with the customers’ expectations and tenants’ satisfaction. In this regard, 2017 will be e period for us in which we will have much more communication with the customers”.

OSMANİYE PUBLIC WILL EXPERIENCE AN ADEQUATE NUMBER OF VARIOUS CAMPAIGNS AND ACTIVITIES IN 2017 …
Having expressed that “Since our opening, we have carried out many different and exciting campaigns and activities which turn the customers’ shopping into entertainment. While planning our campaigns and activities, we evaluated the surveys, which were applied to our customers and we shaped our studies in accordance with their expectations. Since this year is our 5th anniversary, we will plan campaigns and activities which are different from the previous ones and we will increase both our customer loyalty and our tenants’ satisfaction”, Yalçın concluded his speech by saying “Our public will experience an adequate number of various campaigns and activities this year”.
 

playpark

Yukarı