Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

ÖDÜLLER MOTİVASYONU SAĞLIYOR

16.07.2019 - 09:34

TERRACITY ALIŞVERİŞ MERKEZİ OLARAK ALMIŞ OLDUKLARI ÖDÜLLERDEN BAHSEDEN AVM MÜDÜRÜ GÖZDE HOŞTEN, “ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNİN YOĞUN TEMPOSUNDA PROFESYONEL YAKLAŞIMIMIZI KORUYARAK AMATÖR RUHA SAHİP BİR HEYECAN İLE KOŞUYORUZ. BU TEMPONUN MOTİVASYONU DA ÖDÜLLER OLABİLİYOR.” DEDİ.

Terracity AVM olarak şimdiye kadar hangi ödülleri aldınız?
Terracity reklam çekimleri, Lürzer’s Archive dünyanın en iyi 200 dijital sanatçısı ödülüne layık görüldü. 
Gezi ve seyahat sitesi Tripadvisor’un kullanıcıları tarafından yapılan yorum ve değerlendirmelere göre 4 senedir üst üste ‘Mükemmellik’ ödülünü alıyoruz. Her sene yaptığımız ve artık gelenekselleşen Gençlik Festivali’miz Stevie Awards ve Hermes Creative Awards çeşitli dallarda altın ödül ve birincilik ödüllerini aldı.
Worldminia etkinliği çerçevesinde Saffet Emre Tonguç ve diğer önemli blogger’ları bir araya getirdiğimiz etkinliğimiz aynı şekilde Hermes Creative Awards dahilinde altın ödüle ulaştı.
Uluslararası boyutta tanınan ve Antalya’nın en önemli spor etkinliklerinden biri olan Runatolia kapsamındaki TerracityRUN koşularımız birçok kategoride Stevie Awards ve Hermes Creative Awards altın ödül ve birincilik ödüllerini aldı. Aynı şekilde sporun diğer bir dalı olan bisiklet kullanımını desteklemek ve sosyal farkındalık yaratmak amacıyla hayata geçirdiğimiz #AntalyaİçinPedallıyoruz projemiz ile de Marcom  dahil bir çok platformda farklı dallar da ödüle layık görüldük. 
Türkiye içinde ise son 3 senedir Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen SocialBrands Veri Analitiği alanında gümüş ve bronz ödüller ile ödüllendirildik.

Son olarak almış olduğunuz ödülü kazanmaya sebep olan etkenler neler oldu?
Şahsi fikrim ve gidiş yolum; öncelikle toplumsal katma değer veya temsil ettiğim kurum ve ziyaretçileri için değer yaratan işler üretebilmek, eğer şartlar olgunlaşırsa daha geniş platformlarda duyulabilmesi ve hatta yeni fikirlere örnek olabilmesi adına ödül sürecine girmesidir. Bu doğrultuda hazırlanan 
#GeleceğePedallıyoruz kampanyamız da gerek içerik gerekse toplumsal fayda yaratma kurgusu ile hem teknik kategorilerde hem de sosyal fayda odaklı kategorilerde ödüllendirildi.  

AVM’lerin kazanmış oldukları ödüllerin ziyaretçi ve sektörel anlamda geri dönüşleri nelerdir?
Bizler (tüm sektör çalışanları), alışveriş merkezlerinin uzun çalışma saatlerinde ve hiç azalmayan yoğun temposunda profesyonel yaklaşımımızı koruyarak amatör ruha sahip bir heyecan ile koşuyoruz. Bu temponun motivasyonu da ödüller olabiliyor. Amatör ruh ile ortaya çıkan tüm profesyonel projeler de nihai hedefimiz olan ziyaretçi memnuniyetine katkı sağlıyor. 
Daha önce de belirttiğim üzere öncelikle toplumsal fayda yaratmaya yönelik projeler üreterek farkındalığı artırdığımıza inanıyorum.

Almış olduğunuz ödüllerin TerraCity  AVM için önemi nedir? Daha fazla sorumluluk ve misyon yükledi mi?
Her zaman en doğru, en üretken projeleri hem alışveriş merkezi ziyaretçilerimiz hem de Antalya için kurgulamaya çalışıyoruz. Spor, çevre ve kültürel konuları destekleyen projelerimiz gelecekte de devam edecek. Kazandığımız ödüller ile doğru yolda olduğumuzu anlıyoruz ve elbette bu da bizlere enerji ve keyif veriyor. 

GGG

Yukarı