Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

NOVALAND OUTLET’TE DOLULUK ORANI ORTALAMANIN ÜZERİNDE

09.03.2020 - 14:36

Novaland Outlet, Konya’nın ilk ve tek outlet alışveriş merkezi. Yıllık 8,5 milyon ziyaretçiye ev sahipliği yaptıklarını belirten Alışveriş Merkezi Genel Müdürü Sinan Akdemir, ziyaretçilerin ilgisini çeken markalara yoğunlaştıklarını ve doluluk oranlarının yüzde 97,3 olduğunu söylüyor.

KONYA’NIN İLK VE TEK OUTLET ALIŞVERİŞ MERKEZİ
Novaland Outlet nasıl bir alışveriş merkezi? 

Novaland Alışveriş Merkezi, Konya’nın en büyük ve en modern bölgesi olan Selçuklu’da 2015 yılında açılmış 127 mağazası ile hizmet veren 33 bin 500 metrekare kiralama alanı olan modern, ferah, aydınlık, açık alanı ve eğlence alanları oldukça geniş olan Konya’nın ilk ve tek outlet alışveriş merkezidir.
Bölgeye kazandırdığınız yeni markalar ve sosyalleşme alanlarınızdan bahseder misiniz? 
Konya’nın en büyük Migros’u ve tek Vakko outleti Novaland’ta. Yeme içme alanında en fazla marka yine Novaland’ta bulunuyor. Bereket Döner’in Konya’da ilk tercihi biz olduk. 8 salonlu sineması, 2 bin 600 metrekare çocuk oyun alanları,  5 adet açık teras alanı ve 7 adet kafesi ile sosyalleşme alanı olarak en geniş alana sahibiz. Türkiye’nin en büyük yayıncı ve kitapçısı olan Kırmızı Kedi Kitabevi’de 1 Şubat’tan itibaren Novaland’ta yerini aldı.
 

YILLIK 8,5 MİLYON ZİYARETÇİ
Lokasyon olarak avantajlı bir konumda mısınız? Yıllık ziyaretçi kapasiteniz ne kadar? 

Lokasyon olarak Konya’nın en hızlı büyüyen bölgesinde, otogar ve havaalanı arasında, 6 bin kişilik öğrenci yurdunun karşısında yer alıyoruz. Yıllık 8,5 milyon ziyaretçimize ev sahipliği yapıyoruz.Yıl boyunca ne tür etkinlik ve kampanyalar düzenleyeceksiniz? Bu etkinlik ve kampanyalar ile ziyaretçi sayısında artış yaşanacak mı?
Alışveriş merkezimizin ziyaretçi profili ağırlıklı olarak çocuklu aileler. Kampanya ve etkinliklerimiz onlara yönelik olacak ve Novaland’ta daha çok vakit geçirip, daha çok alışveriş yapmalarını sağlayacak kampanya ve etkinlikler planlandı. 2020 hedefimiz 9 milyon ziyaretçi sayısını geçmek.
 

DOLULUK ORANI YÜZDE 97,3
Kiralama sürecinde nasıl bir yol izliyorsunuz?  Doluluk oranınız ne durumda?

Öncelikli olarak alışveriş merkezimizde eksik olan ve katkı sağlayacak, ziyaretçilerimizin ilgisini çekecek markalara yoğunlaşıyoruz. Türkiye ortalaması yüzde 86 olan doluluk oranı bizim alışveriş merkezimiz de yüzde 97,3’dür. Onun için daha seçici oluyoruz.
 

“MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BİRİNCİ ÖNCELİĞİMİZ”
Sizi diğer AVM’lerden ayıran özellikleriniz neler?

Birincisi mimari olarak ziyaretçilerin rahat, ferah, keyifli alışveriş yapma ve vakit geçirmesini sağlayacak bir konum ve mimariye sahibiz. Outlet olmamıza rağmen üst seviyede bir alışveriş merkezi gibi yönetiyoruz. Tertip, düzen, güvenlik ve temizlikte son derece titiz davranıyoruz. Müşteri memnuniyeti birinci önceliğimiz. Sosyal alanlarımız bizi rekabette öne çıkarıyor. Marka karmamız hedef kitlemizi mutlu edecek bir şekildedir. Aile ve çocuklara yönelik kampanyalar ve özel günler ile bizimle özdeşleşmiş ‘Yöresel Ürünler’ gibi fuarlar ile diğer AVM’lerden ayrı bir yerdeyiz.
Daha fazla gelişmek adına neler yapacaksınız? 
Gelişen teknoloji ve onunla birlikte farklılaşan sosyolojiyi dikkate alarak yenilikçi uygulamalar ve müşteri ilişkilileri ile günümüzün AVM’si olma yolunda ilerleyeceğiz.
 

BİLGİ VE BEKLENTİLER AYD ZİRVESİNDE PAYLAŞILIYOR

AYD Alışveriş Ekonomisi Zirvesi hakkındaki görüşleriniz neler? Zirvenin sektör paydaşlarına nasıl katkıları oluyor?
Alışveriş merkezleri yatırımcı ve yöneticileri ile markaları bir araya getiren bu ve bunun gibi platformlar sektörün sağlıklı olarak çalıştığını gösteriyor. Karşılıklı bilgi ve beklentilerin paylaşıldığı AYD Alışveriş Ekonomisi Zirvesi güncel ekonomiye göre karşılıklı ve birlikte nasıl adımlar atılacağını ve ne tür önlemler alınacağını belirlemede gerçekten faydalı oluyor.

GGG

Yukarı