Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

MÜŞTERİLERİN GERİ BİLDİRİMLERİYLE BESLENİYORUZ

07.03.2019 - 10:22

MÜŞTERİLERLE SÜREKLİ İLETİŞİM VE ETKİLEŞİM HALİNDE OLDUKLARINI SÖYLEYEN NİSSARA AVM MÜDÜRÜ GÖKTÜRK ÖZHAN, “HEDEF KİTLEMİZİ İYİ TANIYOR, BEKLENTİLERİNİ TAKİP EDİYOR VE KARŞILIYORUZ.” DİYOR.

Yeni nesil pazarlama fikirleri ve reklam kampanyalarında neler olacak? 
Bizler Nevşehir için alışveriş merkezi olmanın yanı sıra bir yaşam merkeziyiz. Sosyal bir işletmeyiz. Misafirlerimizle sürekli iletişim ve etkileşim içerisinde olmaya özen gösteriyoruz. Bu konuda en etkin iletişim aracımız “yeni medya”. Her ne kadar geleneksel yöntemleri sürdürsek de yeni medyanın etkinliği tartışılmaz. Birebir temas imkanını bulduğumuz gibi, kendimizi ve hizmetimizi iyileştirmek için geri bildirimlerden de besleniyoruz.

Değişime ayak uydurabilmek ve sürdürülebilir olmak adına neler yapılmalı? 
Güncel olmalı ve güncel veriyi takip ederek hedef kitlenizde doğru yorumlamanız gerekiyor. Aksi takdirde iletişim verimsizliği ve yoğun çabaya rağmen ifade edilememiş işlerle baş başa kalma riski var. Bu anlamda biz Nissara olarak hedef kitlemizi iyi tanıyor, beklentilerini takip ediyor ve karşılıyoruz. 

Yatırımcı açısından baktığımızda dijital kanallara yapılan yatırımın geleneksel mağazaya yapılan yatırımdan çok daha az maliyetli olduğunu görüyoruz. Bu durumun yeni mağaza açılışlarını etkileyeceğini söyleyebilir miyiz?
Dijital kanallarda oluşturduğumuz birebir temas ve iletişimi geleneksel kanallarla da destekliyoruz. Bütçemizi hizmet iyileştirmesinde değerlendiriyoruz. Bu konu da pazarlama faaliyetlerinin bir parçası. Yeni mağaza açılmasına pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra hizmet memnuniyet oranı ve güvenin etki ettiği düşünülürse, bu konular birbirini tamamlayan unsurlar. Sadece bütçe ile değil hizmet ile de tercih edilebilir olmamız yeni mağaza açılışlarını da destekliyor. 

Yeni nesil tüketici, genç, hızlı, dijital ve deneyim odaklı. Müşteri sadakati sağlama noktasında neler yapıyorsunuz?
Bizde aynı ivmede hareket ediyor çoğu zaman bir adım önde aksiyon almaya dikkat ediyoruz. Dinamik tüketiciden daha hızlı ve öngörü sahibi olmamız gerekiyor. Deneyimi en üst seviyeye taşıyacak organizasyon planlamaları ve de erişilebilirliğimiz avantajımız. Genç nüfusla iletişimimiz çok daha üst seviyede. Dijital kanallar iletişim aracımız lakin etkinlik ve erişilebilirliğimiz deneyim açısından cazibe oluşturuyor. Karşısında kendini dinleyen, anlayan, karşılayan, muhatap bulan tüketici haklı olarak samimiyet ve sadakatini organik olarak oluşturuyor. Bizim başarımızın en etkin kaynağı, misafirlerimizi iyi analiz etmemiz ve güne, koşula, beklentiye bağlı aksiyon geliştirme becerimiz. Nissara’nın cazibe merkezi olması için yoğun bir yıl geçirdik ve sürekliliği için önümüzdeki bir yılın planlaması hazır. 

Nissara AVM’nin Nevşehir’e nasıl katkısı oldu sizce?
Nissara, şehrin tam merkezinde olmasından dolayı insanların rahatça sosyalleşebileceği bir buluşma noktası ve cazibe merkezi haline geldi. Bizler de yaptığımız etkinlik ve aktivitelerle alışveriş merkezini sürekli canlı tutmaya, insanların eğlendiği ve sürekli gelmek isteyeceği bir yer olması konusunda çok sıkı çalışıyoruz. 

Nissara AVM olarak müşterilerin beklentilerini anında karşılayabiliyor musunuz?
Genç ve dinamik bir yönetim ekibimiz var. Çözüm odaklıyız ve müşterilerle sürekli birebir iletişim halinde olmayı seviyoruz. Bu sebeple tüm ihtiyaçlara anında cevap vermeye çalışıyoruz.

n

Yukarı