Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

MARKALARIN HEDEF PAZARINDA A’DAN Z’YE ÇÖZÜM ORTAĞI

14.11.2019 - 10:23

Mena Malls ve Success Flow, Avrupa menşei  WIlhelm & Co – Gesmall  Grup şirketlerinin Türkiye, Avrupa ve Orta Doğu’da hizmet veren markaları... Öncelikli hedeflerinin Türk markalarının global pazardaki paylarını büyütmenin yanı sıra prestijlerini ve bilinirliğini artırmak olduğu ifadelerinde bulunan Mena Malls Türkiye Temsilcileri Nilüfer Antonetti VE Nilay Kalkavan ile yapmış oldukları çalışmaları konuştuk.

Mena Malls ve Success Flow kimdir ?
Mena Malls ve Success Flow, Avrupa menşei  Wilhelm & Co – Gesmall  Grup şirketlerinin Türkiye, Avrupa ve Orta Doğu’da hizmet veren markalarıdır. Mena Malls ağırlıklı olarak Orta Doğu başta olmak üzere alışveriş merkezi yönetim ve kiralama danışmanlığı hizmeti vermektedir. Success Flow ise uluslararası pazarda yer almak ya da büyümek isteyen yerli ve yabancı markaları global pazarda temsil eder ve iş geliştirme danışmanlığı verir.

Global pazarlarda markaların nasıl yer almasını sağlıyorsunuz?
Her bir markanın ihtiyaçlarını değerlendirerek markaya özel stratejiler belirliyoruz.Bu strateji kapsamında markaya iş ortağı bulunması,şirket kurulumları, doğru lokasyonda konumlandırılması ve devamındaki tüm teknik mali ve hukuki konularda destek veriyor ve markanın hedef pazarında A’dan Z’ye çözüm ortağı oluyoruz.

Yurt dışı pazarında Türk markaları kendilerine rahatlıkla yer bulabiliyorlar mı?
Türkiye’ de olduğu gibi global endekste de alışveriş merkezleri yeni oyunculara ihtiyaç duymaktadır. Türk markalarının güncelliği ve yenilenme hızı, üretim gücü ve kalite fiyat politikası son zamanlarda global pazarda bulanan birçok ülkenin dikkatini çekmektedir. Özellikle Orta Doğu’dan Türk markaları için yoğun bir talep var. Doğru bir operasyon yönetim süreciyle her geçen gün daha fazla Türk markasının yurt dışındaki pazardan pay alıyor olacağına inanıyoruz. Uluslararası ekimizle bu hedef doğrultusunda çalışıyoruz.

Özelikle hangi ülkelerde hizmet veriyorsunuz?
Belçika’da kurulmuş olan Wilhelm & Co ve Gesmall’ün Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Peter Wilhelm’in ICSC Başkanı olması ve ekibimizin farklı Avrupa ülkelerindeki deneyimlerinden dolayı Avrupa’da özellikle Fransa, Belçika, İspanya ve İtalya’da güçlüyüz. Bunun dışında Umman, Katar, Fas, Birleşik Arap Emirliklerinde güçlü ekibimizle yer almaktayız.

Gelecek dönemlerde hedefleriniz nelerdir ?
Öncelikli hedefimiz Türk markalarının global pazardaki paylarını büyütmenin yanı sıra prestijlerini ve bilinirliğini artırmaktır. Akabinde Türkiye pazarında henüz yerini almamış markaları ise Türk tüketicileri ile tanıştırarak hizmet veya ürün gamında katkı sağlamaktır.

GGG

Yukarı