Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

MAPIC 2019’DA ALANLAR VE MEKÂNLAR YENİDEN TASARLANIYOR

14.11.2019 - 10:28

Fransa Cannes’da 13 – 15 Kasım 2019 tarihleri arasında 25’inci defa kapılarını açacak olan MAPIC, dünyanın önde gelen perakende sektörü temsilcileri ve markalarını gayrimenkul oyuncuları ile bir araya getirecek. Türkiye temsilcisi Alkaş tarafından organize edildiği fuarda Türkiye, 80’i aşkın firma ve 250 kişilik heyetle yer alacak. 

Günümüz insanlarının en fazla zaman geçirdiği alışveriş merkezi gibi mekanların inşa edilmesi ve şehirlerin buna göre planlanması için; perakende sektörü ve markalarını, gayrimenkul sektörü oyuncuları ile buluşturan MAPIC, 25’inci kez kapılarını açmaya hazırlanıyor. MAPIC, bir yandan perakende sektörü ve markalara yeni yaşam alanlarını tanıtırken, mülk sahiplerine de perakendenin değişen yüzüne uygun yaşam tarzının nasıl oluşturabileceğine dair ipuçları veriyor.
13-15 Kasım’da Fransa Cannes’da düzenlenecek olan ve Türkiye temsilciliğini Alkaş’ın üstlendiği MAPIC, dünyanın en önemli perakende markalarının yanı sıra AVM yatırımcıları, masterfranchise’lar, mimarlar, tasarımcılar, eğlence yeri işletmecileri,  brokerlar, tedarikçiler, şehirler ve ülkelerden oluşan 8 bin 600’ün üzerinde katılımcıyı bir araya getirecek. Perakende sektörünü tüm yönleriyle ele alan organizasyonda bu yılki motto “Yeni Perakende: Alanlar ve mekanlar yeniden tasarlanıyor” olacak. 

TÜRK PERAKENDE MARKALARI TANITILACAK
Uluslararası perakende ve gayrimenkul sektör temsilcilerine Türk perakende markalarını tek çatı altında tanıtmak için İHKİB (İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği) ve BMD (Birleşmiş Markalar Derneği) işbirliği ile kurulan sinerjinin de etkisiyle fuarda büyük adımlar atılması bekleniyor. Bununla birlikte Turkish Brands çatısı altında yer alan Avva, B&G Store, D’S Damat,İpekyol,  Kiğılı, Hemington, Penti, Perspective ve Yargıcı gibi markaların yanı sıra Türkiye’nin öncü markaları toplantılar için hazırlıklara şimdiden başladı. Stantla katılan firmalar arasında Polin, Dof Robotics ve Turkmall yerini aldı.
Bununla birlikte AYD (Alışveriş Merkezleri Yatırımcıları Derneği)’nin, MAPIC’in ilk gününde gerçekleştireceği geleneksel akşam yemeğindeTürkiye perakende vegayrimenkul sektör liderleri uluslararası katılımcılarla bir araya gelecek. Türkiye’deki yatırımcıları bir araya getirecek AYD akşam yemeği, geleceğe yönelik global iş birlikleri için zemin hazırlayacak.
Türkiye bu yıl fuara, 80 firma ve 200’ün üzerinde kişiyle katılacak.

GGG

Yukarı