Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

MalatyaPark’a Hermes Creative Awards’dan uluslararası 4 ödül

12.05.2017 - 17:50

MalatyaPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi; iletişim dünyasının en önemli ödülleri arasında gösterilen Hermes Creative Awards’dan 2 platin, 2 altın olmak üzere 4 dalda ödül kazandı.

Malatya’nın en büyük iki merkez ilçesinden biri olan Yeşilyurt İlçesi’nin “Obezite ve Fiziksel Aktivite Haritası”nı çıkarmak için, Yeşilyurt Belediyesi ve İnönü Üniversitesi işbirliği ile gerçekleştirilen projeye ev sahipliği yaparak, Hermes Awards’dan 4 büyük ödül almaya hak kazanan MalatyaPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi daha önce kazandığı ödüllere yenilerini eklemenin mutluluğunu yaşıyor. Projeye ev sahipliği yapması yanında, Dr. Ender Saraç Söyleşisi, MalatyaPark Personel Futbol Turnuvası, Zumba Partisi, Satış ve Sosyal Medya Kampanyaları ile de zenginleştirilen proje dolayısıyla  MalatyaPark sağlıklı yaşamın merkezi haline gelmiştir.
Sosyal sorumluluk projelerine her türlü desteği eksiksiz olarak veren MalatyaPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi, bölgeye her anlamda katkı sunarak hedef kitleleri ile sağlam bir bağ kurmayı amaçlıyor. Bu amaç doğrultusunda Yeşilyurt Belediye’sinin projesine yapılan ev sahipliği de Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği’nin (AMCP- Association of Marketing and Communication Professional) Hermes Creative Awards yarışma platformundan 4 farklı kategoride ödül kazandırdı.
2016 yılında Stevie Awards yarışma platformundan 4, MarCom yarışma platformundan ise 5 ödül kazanan MalatyaPark Alışveriş ve Yaşam Merkezi, 2017’de de Hermes Creative Awards’dan kazandığı 4 ödül ile de alanındaki sürdürülebilir başarısını bir kez daha kanıtlamış oldu. 
Hermes Creative Awards; Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği (AMCP- Association of Marketing and Communication Professionals)tarafından dünyadaki en seçkin ve yaratıcı projeleri seçmek ve yaratıcılığı teşvik etmek amacıyla 1995 yılından beri Amerika’da düzenleniyor. Platin, altın ve mansiyon olmak üzere 3 ayrı ödül tipi bulunuyor. Her yıl tüm dünyadan binlerce projenin başvurduğu yarışmaya, şirketlerin pazarlama ve iletişim birimleri, reklam ajansları, halkla ilişkiler ajansları, prodüksiyon firmaları gibi pek çok uluslararası kurum katılıyor. 

GGG

Yukarı