Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

KENDİNİ SÜREKLİ GÜNCELLEYEN BİR AVM’YİZ

18.01.2019 - 17:52

BİRBİRİNDEN FARKLI VE RENKLİ ÖDÜLLÜ ETKİNLİKLERİ, PROJELERİ İLE SÜREKLİ KENDİLERİNİ GÜNCELLEYEN BİR AVM OLDUKLARINI BELİRTEN PALLADIUM  ATAŞEHİR AVM MÜDÜRÜ AYŞEN YERŞEN, “HEDEFİMİZ, HER ZAMAN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ODAKLI YÖNETİM ANLAYIŞIMIZ İLE BAŞARILI İŞLER YAPMAK.” DİYOR.

Tahincioğlu, Gençoğlu ve Nora Yapı tarafından hayata geçirilen, AVM kiralamasını ve yönetimini JLL Türkiye’nin gerçekleştirdiği Palladium Ataşehir Alışveriş Merkezi’nin 2018 yılı nasıl geçti? 
Palladium Ataşehir, bünyesindeki mağazaların, artık daha bilinçli ve seçici bir tüketiciye sahip günümüz gereği uyguladığı pazarlama teknikleri ve mağaza karmasındaki çeşitliliği ile tercih edilen bir AVM. Elit bir bölgede kolay ulaşılır konumumuz, temiz, güvenli ve rahat ortamımız, her daim müşteri memnuniyeti odaklı hizmet ve ayrıcalıklarımız, birbirinden farklı ve renkli ödüllü etkinliklerimiz, projelerimiz ile sürekli kendini güncelleyen bir AVM olduğumuz için tatmin edici bir yıl geçirdik. 

Nasıl bir mağaza karmasına sahipsiniz?
AVM’mizde 190 mağaza bulunuyor. Son olarak eylül ayında H&M, Türkiye’deki ilk konsept mağazasını Palladium Ataşehir’de açtı.  Yaklaşık 2 bin 300 metrekarelik bir alanda hizmet vermeye başladı.  Yeme- içmeden kişisel bakım ve sağlık ürünlerine, tekstilden teknolojiye, mücevherden kozmetiğe çok geniş yelpazedeki mağaza karmasına sahibiz. 

Lokasyonun ve yapılan etkinliklerin AVM’nin başarısındaki önemi sizce nedir? 
Lokasyon önemli bir faktör, şehrin içindeyiz. AVM içerisine giren herkes şehrin kaosundan uzaklaşıp hem rahat rahat alışveriş yapıyor hem de etkinliklerle stres atıyor. Yaratıcılık geliştiren atölye çalışmaları gibi etkinliklerimizle de eğlenirken öğreniyor. Yeni konseptlerle hazırladığımız etkinliklerin yanı sıra hem yetişkinleri hem de çocukları ilgilendiren, onların sevdiği ve bir klasik haline gelen etkinliklerimiz var. Son 2-3 yıldır her ay gerçekleştirdiğimiz Natural Life etkinliği çok seviliyor. Doğal ürünleri, kaynağından AVM misafirlerine ulaştırdığımız etkinlikte, AVM ana koridora kurulan stantlardan alışveriş yapmak AVM misafiri için ayrı bir keyif. Adeta sokaktaymış hissi yaratıyor. Sanat ve teknoloji ile ilgili workshop ve atölye çalışmalarının yer aldığı etkinlikler, sergiler, kahve festivalleri, özel gün etkinlikleri, imza günleri ve söyleşiler, kampanyalar ve sosyal sorumluluk projeleri ile her yaştan misafirimize hitap ediyoruz. 

2019 etkinlik takvimi için neler planlandı?
Çocuk misafirlerimiz Palladium’u çok seviyor. Gerçekleşen etkinliklere katılım çok fazla oluyor. Etkinlik takvimimizin önemli bir kısmını, çocuk etkinlikleri oluşturuyor. Geçen sene sömestr tatilinde gerçekleştirdiğimiz Maker Çocuk Etkinliği çok beğenildi. Şimdi sömestr yaklaşıyor ve çocuklar için çok güzel etkinliklerle onları karşılama hazırlıklarımız, tüm hızıyla devam ediyor. Yıl boyunca sürpriz etkinliklerimizle yine fark yaratacağız. 

2019 hedef ve beklentileriniz nelerdir? 
2019 yılının verimli, bereketli, başarılı bir yıl olmasını diliyorum öncelikle. Hedefimiz, her zaman müşteri memnuniyeti odaklı yönetim anlayışımız ile başarılı işler yapmak. Bunun için çok çalışıyoruz. Kemikleşmiş bir kitlemiz var. Onlara, yurt içi ve yurt dışından gelen misafirlerimize en iyi hizmeti sunup,  bir önceki yıl elde ettiğimiz başarıyı katlayarak çoğaltacağımız bir yıl olmasını temenni ediyorum. 

n

Yukarı