Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

Kayseri Park AVM 2017 yılında büyüme hedefliyor

10.03.2017 - 11:30

Kayseri'nin ve İç Anadolu Bölgesi'nin yaşam merkezi olan Kayseri Park AVM, bu yıl ciro ve ziyaretçi sayısında yüzde 10 büyüme hedefliyor.

Çekim merkezi olma liderliğini sürdüren Kayseri Park AVM, her beğeniye, her zevke ve en önemlisi her bütçeye hitap edebilen 130 markası ile ziyaretçilerine hizmet veriyor. 2017 yılında da büyüme hedeflediklerini belirten Kayseri Park AVM Genel Müdürü Taner Aydın, şunları söyledi:
“Kayseri Park AVM olarak bünyesinde bulunduğumuz Artaş İnşaat, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın çağrısı ile Kayseri Park dahil bünyesindeki 3 alışveriş merkezinde, kiralamaları TL'ye dönüştürme kararı verdi. Her anlamda kiracılarının yanında olmayı başaran alışveriş merkezimiz, TL'ye dönen ilk alışveriş merkezlerinden biri olma özelliğini de kazanmış oldu. Alışveriş merkezi olarak, her geçen yıl rekabetin arttığı günümüz koşullarında, ziyaretçi sayımızda ve toplam ciromuzda artışlar yaşamaya devam edeceğiz ve bu başarı grafiğinin devam etmesi için de, gerekli yönetimsel eylemleri hayata geçirmeye çalışıyoruz. Alışveriş merkezimizdeki 130 mağazada çalışan yaklaşık bin kişiyi dikkate alacak olursak; tedarikçiler, taşeronlar, dışarıdan hizmet üretenler ve ailelerini de düşündüğümüzde, yaklaşık 4-5 bin kişinin geçimini sağladığı bacasız bir fabrika olarak, ilimize ve ülkemize değer katmanın haklı gururunu yaşıyoruz.”

KAYSERİ VE BÖLGENİN YAŞAM MERKEZİ OLDU
Kayseri'nin yanı sıra, Yozgat, Niğde, Nevşehir ve Sivas gibi çevre illerden de ziyaretçi ağırladıklarını belirten Taner Aydın, konuşmasına söyle devam etti:
“Kayseri gurbetçi potansiyelinin de yüksek olduğu illerden birisidir. Özellikle yaz aylarında, gurbetçi ziyaretçilerimizin oranı oldukça artıyor. Ayrıca, yaz ve bahar döneminde, Kapadokya bölgesini Uzakdoğu ülkelerinden gezmeye gelen yabancı turistler ile kışın Erciyes Dağı'na gelen yerli ve yabancı turistler de, merkezimizi ziyaret etmektedirler. Kayseri Park, Kayseri'ye kazandırdığı yeni markaları, yeni alışveriş alışkanlıkları ve organizasyonlarıyla, açıldığı günden itibaren sadece bir alışveriş merkezi olmadığını, bir yaşam merkezi olduğunu da kanıtlamıştır” diye konuştu.

RENOVASYON PROJELERİ DEVAM EDİYOR
İhtiyaçlar doğrultusunda renovasyon projelerinin devam etmekte olduğunu ifade eden Taner Aydın, şunları kaydetti:
“Kayseri Park, daima birinci sınıf hizmet sunmayı ilke edinmiş kurumsal yönetim anlayışı gereği, bünyesinde bulunan markaların ve ziyaretçilerinin beğenisini kazanmak amacıyla, dördüncü yılının sonunda 10 milyon doları bulan bir renovasyon projesini gerçekleştirdi. 2015 yılında ise, ‘Kayserililer, her şeyin en iyisine layıktır’ düşüncesiyle, bünyemizdeki markalara değer kazandırmak ve Türkiye'nin en değerli alışveriş merkezleri arasında anılmaya devam etmek için, iç alanlarda 4,5 milyon doları bulan bir renovasyon projesini daha hayata geçirdik. İhtiyaçlar doğrultusunda, renovasyon çalışmalarımız da devam ediyor” şeklinde konuştu.

GGG

Yukarı