Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

KAMPANYALARI DUYURMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ BÜYÜK

14.08.2018 - 17:11

SOSYAL MEDYA HESAPLARINI AKTİF VE VERİMLİ BİR ŞEKİLDE KULLANDIKLARINI SÖYLEYEN KIRIKKALE PODIUM AVM MÜDÜRÜ MAKBULE DEMİR, “GELEN TALEPLERİ, YORUMLARI, SORULARI GÖZ ARDI ETMEDEN TAKİPÇİLERİMİZLE HIZLICA İLETİŞİME GEÇİYORUZ.” İFADELERİNDE BULUNDU.

DİJİTAL ARTIK HER YERDE!
Dijitalin hayatın artık her yerinde olduğunu, sosyal medyanın ise insanların en yakın dostu durumuna geldiğini belirten Kırıkkale Podium AVM Müdürü Makbule Demir, “Birçok firma ve marka bu yolla bugün kişilerin iç dünyasına sızabiliyor. Biz de bu doğrultuda alışveriş merkezimizin web sitesi, facebook, instagram, twitter hesaplarını aktif ve verimli şekilde kullanıyoruz.” dedi.

TAKİPÇİLER KAMPANYA VE ETKİNLİKLERDEN HABERDAR OLUYOR
Sosyal medya hesaplarından; alışveriş merkezi bünyesindeki mağazaların ve aktivitelerin bilinirliğini artırma, mağazaların kampanya ve belirli dönemlerde indirim fırsatlarını, yeni açılan mağaza var ise ürün, hizmet reklam ve tanıtımını yaptıklarını söyleyen Demir, “En önemlisi de düzenlediğimiz yarışmalar, kampanyalar ve etkinliklere dair takipçilerimizi haberdar etmek amacıyla kullanıyoruz.” diye belirtti.

KAMPANYALAR GENİŞ BİR ALANDA DUYURULABİLİYOR
Sosyal medyanın kampanyaları duyurmada oldukça etkili olduğunu ifade eden Demir, “Erişim ve etkileşim sayesinde kampanyalarımızı, bulunduğumuz noktadan itibaren oldukça geniş bir alanda duyurabiliyoruz. Geri bildirim anonim rakamlarını sadece platformlardan değil, fiziki ziyaretçi sayılarından da anlayabiliyoruz.” dedi. 

 TAKİPÇİLERİMİZ İLE ETKİLEŞİM İÇİNDEYİZ
Yapılan paylaşımlar doğrultusunda takipçilerin zaman zaman istek ve önerilerinin olduğunu ve bu konularla ilgilenen, her türlü bildirime dönüş sağlayan, AVM yönetimiyle her an iletişim halinde olan özel bir ekipleri olduğunu söyleyen Demir, sözlerini şu şekilde sonlandırdı: “ Ziyaretçi memnuniyeti bizler için çok önemli. Bu nedenle gelen talepleri, yorumları, soruları göz ardı etmeden, mağazalar ya da pazarlama ekibi tarafından gerçekleştirilen organizasyonlara bağlı olsun ya da olmasın, takipçilerimizle hızlıca iletişime geçiyoruz.” 

playpark

Yukarı