Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

KAMPANYA VE ETKİNLİKLERLE SATIŞLARI DESTEKLİYORUZ

13.11.2019 - 18:06

Marka karmalarına eklenen yeni markalar ile doluluk oranlarının arttığını belirten Novada Menemen AVM Pazarlama Müdürü Özge Arısoy, müşteri çekimini ve satışları artırmaya yönelik kampanyaların öneminden bahsetti.

Novada Menemen AVM’nin marka karmasına yeni eklenen markalar oldu mu?
Elbette, marka karmamıza yeni eklenen markalarımız var. Son bir yılı baz alırsak eğer, eklenen markalarımız: Ebebek, Süvari, Karaca ve Waffle Kent. AVM doluluk oranımız bu markalarımız ile beraber yüzde 95’in üstüne çıkmıştır.

Müşterilerin talep ve görüşlerini nasıl değerlendiriyorsunuz? 
En küçük talepten en büyük talebe kadar bize gelen yazılı veya sözlü tüm ziyaretçi talep ve görüşlerini önemsiyor, değerlendirmeye alıyoruz. Talepte bulunan ziyaretçiler ile ağırlıklı olarak birebir irtibat halinde olmamız hızlı ve çoğu zaman anında çözümler üretmemizi sağlıyor. 

Müşteri çekimini ve satışları artırmaya yönelik etkinlik ve kampanyalarınızdan bahseder misiniz?
Kampanya ve etkinliklerimizi belirlerken, öncelikle alışveriş merkezimizin bulunduğu lokasyonu göz önüne alarak tüm planlamalarımızı bu doğrultu da yapıyoruz. Alışılmışlığı ve rutinliği bozmak adına, her geçen süreçte farklı alanlar oluşturarak ziyaretçilerimizin hizmetine sunuyor, görsel farklılıklar yaratarak ilgi ve dikkatlerini çekiyoruz. Satışları artırmaya yönelik, anında kazan kampanyası, çekilişler ve sosyal medya ödüllü yarışmalar gibi yıl içerisinde çeşitli kampanyalar ile ziyaretçilerimizi mağazalarımıza yönlendiriyor ve satışlarını destekliyoruz.

Bu etkinlik ve kampanyaların AVM açısından önemi nedir?
Bu etkinlikler ziyaretçilerin mutlu olması ve eğlenmesi demek. Bölgede AVM’mizin bilinirliğinin artması ve daha çok tercih sebebi olmamız açısından büyük önem taşımaktadır. Gün içinde AVM’den mutlu ve eğlenmiş bir şekilde çıkan ailenin gün sonunda burada yaşadığı deneyimi kendi çevresine de aktarması en büyük etkendir.


 

GGG

Yukarı