Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

İSFANBUL'DA HEDEF 3 MİLYON TURİST

16.07.2019 - 09:28

TÜRKİYE’NİN İLK TEMA PARKININ YARATICISI GÜRSOY GRUP, EĞLENCE, ALIŞVERİŞ, KONAKLAMA, YEME İÇME VE TÜM TURİZM  FAALİYETLERİNİN BİR ARAYA GELDİĞİ "İSFANBUL RESORT" KONSEPTİNİ YAŞAMA GEÇİRİYOR.

30’a yakın farklı ve renkli üniteyle ailece sınırsız eğlencenin keyfini yaşatan tema parkı, açık hava konseptli alışveriş merkezi, açıkhava gösteri sahnesi, İsfanbul Holiday Home & Suites oteli ile yerli ve yabancı turistlerin gözdesi konumunda bulunan İsfanbul, çok yakında temelleri atılacak olan Türkiye'nin ilk "Designer Outlet" projesiyle turizmdeki ayrıcalıklı konumunu pekiştirmeyi hedefliyor. 

İSFANBUL RESORT'TA YENİ YATIRIMLAR
İsfanbul'un 2020 hedefleri hakkında bilgi veren Gürsoy Proje Geliştirme Grup CEO’su Osman Şentürk, İsfanbul'un çok daha cazip bir çekim merkezi haline gelmesi için yapılan yeni yatırımlardan söz etti. İsfanbul’un otel projesi olan Holiday Home & Suites'te 300 yeni odanın daha hizmete girmesiyle oda sayısının 420'ye çıkacağını belirten Şentürk, tema park, alışveriş merkezi, Designer Outlet, kongre ve etkinliklerin yapılacağı çok amaçlı salonlarda yapılacak yeniliklerle ile İsfanbul'un dev bir resort işletmesi haline geleceğini söyledi. Bu yatırımlarla mevcutta kompleks genelinde 2 milyon olan turist ziyaretçi sayısını 3 milyona çıkarmayı ve 12 ay ziyaret edilen bir turizm destinasyonu olmayı hedeflediklerini vurgulayan Şentürk, bu yıl açılacak olan metro ile de İstanbul Yeni Havalimanı’ndan İsfanbul'a gelmenin çok kolaylaşacağını duyurdu.

HEDEF, HER 10 TURİSTTEN 1'İNİN İSFANBUL TEMA PARK'A GELMESİ
İsfanbul Tema Park Direktörü Tankut Tonger, 120 bin metrekarelik bir alana konumlanan ve 7 sene önce kapılarını açan İsfanbul’un Türkiye’nin ilk Tema Park’ı olduğunu vurgulayarak, Türkiye’de “Eğlence Perakendesi” kavramını geliştiren ilk marka olduklarını belirtti. Tonger, “Sloganımız ‘Eğlencenin Başkenti’ ile misafirlerimize hizmet verdiğimiz İsfanbul, tema park, alışveriş merkezi, otel ve açıkhava sahnesinden oluşan Türkiye’nin ve yakın coğrafyanın ilk alışveriş, eğlence ve yaşam kompleksi konumunda bulunuyor. İsfanbul’da “entegre perakendecilik” anlayışıyla farklı bir konsept sunuyoruz. Yılda 1,5 milyon misafir ağırladığımız Tema Park’ımızda ziyaretçilerimizin 500 bin’i yabancı turistlerden oluşuyor” dedi. Turizm operasyonunda işbirliği anlaşması sağlanan yeni acenteler ağı ile İstanbul’a gelen yabancı turistlerin otellerden ücretsiz olarak İsfanbul Tema Park'a transferlerini sağladıklarını belirten Tonger, "Yabancı ziyaretçilerin konaklamalarında tercih ettiği İstanbul'daki yüzlerce otel ile başlattığımız iş birliği projeleri kapsamında, eğlence turizmini hızlandırarak gelecek yıl bu sayıyı 1 milyona çıkaracağız. Çok yönlü turizm çalışmalarımızla hedefimiz 2023 yılında Türkiye’ye gelen 10 turistten 1’inin eğlencenin başkenti İsfanbul Tema Park’ı ziyaret etmesinin sağlanması." dedi. Çalışmalarına başladıkları oteli genişletme projesiyle, İstanbul’un ilk temalı otelini hizmete açacaklarını belirten Tonger, kademeli olarak açılacak olan ve toplam 420 odaya çıkacak olan otelde yıllık 600 bin’in üzerinde yeni otel misafiri ağırlamayı hedeflediklerini ve bu misafirlerin çoğunluğunun yabancı turistlerden oluşacağını belirtti. 

GGG

Yukarı