Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

HEDEF KİTLEYE ULAŞMANIN EN ETKİLİ YOLU SOSYAL MEDYA

14.08.2018 - 17:07

HEDEF KİTLEYE DOĞRUDAN ULAŞMANIN EN ETKİLİ YOLUNUN SOSYAL MEDYA OLDUĞUNU İFADE EDEN PARK BORNOVA OUTLET CENTER GENEL KOORDİNATÖRÜ AYSEL ÖZTEZEL, “RENKLİ, DİNAMİK TASARIMLARLA VE VİDEOLARLA SOSYAL MEDYADA DİKKAT ÇEKMEYİ SEVİYORUZ.” DEDİ.

“SOSYAL MEDYADA DİKKAT ÇEKMEYİ SEVİYORUZ”
Sosyal medyayı oldukça aktif şekilde kullandıklarını, potansiyel ve var olan takipçilerine, alışveriş merkezindeki kampanyalar, etkinlikler, duyurular, yeni açılan mağazalar hakkında bilgiler verdiklerini söyleyen Park Bornova Outlet Center Genel Koordinatörü Aysel Öztezel, “Renkli, dinamik tasarımlarla ve videolarla sosyal medyada dikkat çekmeyi seviyoruz. Her gün bir yenisi eklenen sosyal medya trendlerini de paylaşımlarımıza taşımayı önemsiyoruz. Özel günlerde mutlaka paylaşım yapmaya özen gösteriyoruz. Hedef kitlemiz ve mevcut müşterilerimiz sosyal medyayı aktif şekilde kullanıyor, biz de gündemi takip ederek sosyal medya kanallarımızı canlı tutmaya önem veriyoruz.” ifadelerinde bulundu.

SOSYAL MEDYA ZİYARETÇİLERLE İLETİŞİMDE EN ÖNEMLİ MECRA
Sosyal medyanın ziyaretçiler ile iletişimlerinde en önemli mecra olduğunu belirten Öztezel, “Paylaşımlarımızda en çok kampanya duyuruları, özel gün paylaşımları ve takipçilerimizi etkileşime geçirecek içerikler kullanmaya özen gösteriyoruz.  Ayrıca yıl boyunca farklı konularda yaptığımız yarışmalar, paylaştığımız renkli içerikler sayesinde ziyaretçilerimizle aramızdaki iletişimi aktif tutuyoruz.” dedi.

HEDEF KİTLEYE ULAŞMANIN EN ETKİLİ YOLU
Gerçek hedef kitleye doğrudan ulaşmanın en etkili yolunun sosyal medya olduğunu vurgulayan Öztezel,  çeşitli kampanya ve çekilişlerini sosyal medyadan paylaşarak yoğun geri dönüş sağladıklarını, bu yüzden sosyal medyanın en aktif alan olduğunu söyledi.

GERİ BİLDİRİMLER ÇOK ÖNEMLİ!
Müşterilerden gelen geri bildirimleri önemsediklerini belirten Öztezel, “Sosyal medyadan gelen geri bildirimlerle ilgilenen bir müşteri ilişkileri ekibimiz var. Ayrıca sosyal medyamızı yöneten ajansımız moderasyon konusunda bize destek oluyor. Tüm geri bildirimler bizim için çok önemli. Olumlu geri bildirimlere tabi ki mutlu oluyoruz ve motivasyonumuzu yükseltiyor. Olumsuz geri bildirimleri ise hassasiyetle yorumluyor ve daha iyisini yapmak için bizi harekete geçiriyor.” diye konuştu. 

playpark

Yukarı