Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

FARK YARATAN AVM’LER BAŞARIYI YAKALIYOR

06.03.2019 - 18:10

REKABET ORTAMININ GİTTİKÇE YOĞUNLAŞTIĞI BU DÖNEMDE FARK YARATAN AVM’LERİN BAŞARIYI YAKALADIĞINI BELİRTEN TEPE EMLAK GENEL MÜDÜRÜ HAYAL OLCAY, BİLKENT CENTER’IN YENİLENME SÜRECİNDEN DE BAHSETTİ.

ZİYARETÇİLERİN RAHAT HİSSEDECEĞİ MEKANLAR OLUŞTURUYORUZ
Mimari anlamda ziyaretçilerin içinde bulunmaktan keyif alacakları, kolay erişim ve dolaşım imkânı sağlayan mekanlar yaratıyorsunuz. AVM mimarisinin öneminden bahseder misiniz?

Rekabet ortamının gittikçe yoğunlaştığı bu dönemde fark yaratan AVM’ler başarıyı yakalıyor. Biz Tepe Emlak Yatırım olarak her zaman ziyaretçilerin kendilerini rahat ve özel hissedeceği mekanlar yaratmaya özen gösteriyoruz.  Ankara’nın 8 yıldır gözde buluşma noktası Tepe Prime Avenue ile açık alan konseptli projelere öncülük ettik. Tepe Nautilus da Türkiye’nin ilk konseptli alışveriş merkezlerinden. Yenilenen Bilkent Center bünyesinde yer alan tren garı görüntüsündeki Bilkent Station ise gerek mimari anlamda gerekse başarılı bir gastronomi merkezi olmasıyla dikkat çekiyor. 

Tepe Emlak Yatırım bünyesindeki AVM’ler müşterilerin beklentilerini anında karşılayabiliyor mu?
AVM’lerimizin lokasyon ve müşteri profiline göre mağaza karmaları yaratmaya çalışıyoruz. Rahat dolaşım alanları ile müşterilerin tercih edecekleri markalara kolay ulaşımları çok önemli, biz AVM’lerimizde bu detaya çok özen gösteriyoruz. Kolay ulaşılabilir olması alışveriş oranını da ciddi oranda yükselten bir etken. Aynı zamanda müşterilerin kendilerini rahat ve özel hissedecekleri, eğlenecekleri, fayda sağlayabilecekleri fark yaratan etkinlikler ve kampanyalar gerçekleştirerek tercih sebebi yaratıyoruz.  

DİKKAT ÇEKEN VE KONUŞULAN BİR PROJE OLDU
Son olarak bünyenizdeki Bilkent Center’da yenileme çalışmaları gerçekleştirdiniz. Bu yenilenmeyle Bilkent Center’a son trend bir AVM diyebilir miyiz? Neler değişti?

Bilkent Center AVM’nin yenilenmesinde her detay özenle planlandı. Sürecin ilk etabını 2015 yılında Bilkent Station’ın açılması ile gerçekleştirdik. Bilkent Station ile konuklarımızın kendilerini rahat, keyifli ve ait hissedecekleri, tren garı görüntüsünde olan özel mimarisi ile Türkiye’de hiç yapılmamış alışveriş, yaşam ve gastronomi alanları oluşturduk. Bilkent Station gerek içinde bulundurduğu markalarla, gerekse konsepti ve mimarisi ile Ankara ve Türkiye’de adından övgüyle söz ettiren, dikkat çeken, çok konuşulan bir proje oldu. 

Bilkent Center renovasyonu, sürecin ikinci ve son aşaması oldu. Önceden market alanı olan 16 bin 500 metrekarelik alanı yeniden planlayarak yirmiye yakın mağaza oluşturduk ve konusunda uzman mimarlarla çalışarak modern, keyifli ve konforlu alanlar yarattık. Sektöründe öncü birçok markayı bünyemize kattık. Migros,  Praktiker, D&R, Toyzz Shop, Avva, İpekyol, B&G Store, Mavi, Atasun, Roman gibi açılan yeni mağazalarla konuklarımız için alışverişi daha da keyifli hale getirdik. Marka karmamıza uygun diğer ulusal ve uluslararası firmalarla görüşmelerimiz devam ediyor. 


AVM’LER YALNIZCA ALIŞVERİŞ YAPILAN MEKANLAR DEĞİL
Geleceğin AVM’leri ve alışveriş deneyimleri nasıl olacak? Teknolojik gelişmelerden nasıl etkilenecekler? 

Dijital çağda sanal alışveriş tüketicilere kolaylıklar sağlıyor ancak AVM’ler artık sadece alışveriş yapılan mekanlar olmayıp sosyal alanlar da olduğu için birçok kişi AVM’leri tercih ediyor. Gelecekte de müşterilerin görerek, dokunarak alışveriş yapmayı, yemek yiyip sinemaya giderek keyifli alışveriş deneyimi yaşamayı tercih edeceklerini düşünüyorum. 

n

Yukarı