Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

EVİM EVİM GÜZEL EVİM KAMPANYASINI GELENEKSEL HALE GETİRDİK

13.06.2019 - 14:34

GELENEKSEL HALE GELEN VE BU SENE BEŞİNCİSİ DÜZENLENEN EVİM EVİM GÜZEL EVİM KAMPANYASINDAN BAHSEDEN ANATOLIUM ANKARA AVM MÜDÜRÜ BURAK UÇAR, KAMPANYA İLE HEM ZİYARETÇİ SAYISI HEM CİROSAL ANLAMDA OLUMLU GERİ DÖNÜŞLER ALDIKLARINI SÖYLEDİ.

Yönetim ve kiralamasını Mall Expert’in üstlendiği Anatolium Ankara AVM hakkında kısaca bilgi alabilir miyiz? 
Anatolium Ankara Alışveriş Merkezi 66 bin metrekarede IKEA, CarrefourSA, Tekzen, Ebebek, Decathlon, Köfteci Yusuf, D&R, Koton, Defacto, Fitlab Life Club Spor Merkezi, Ops Play Kids Oyun Alanı, Enjoy Bowling gibi mağazalarının yanı sıra elektronik, ev tekstili, hazır giyim, restoran, kafe, çocuk ve eğlence alanlarında yerli ve yabancı mağazasıyla ailece keyifli zaman geçirmek isteyenlerin gözde buluşma mekanlarından biri. 
Alışveriş merkezi, rahat dolaşımı, müşterisini yormayan sirkülasyon alanlarının yanı sıra tüm alternatifleri aynı anda sunan bir ‘Alışveriş ve Yaşam Merkezi’ olarak tanımlanıyor. 

Yıl boyunca farklı kampanya ve etkinlikler düzenleyen bir alışveriş merkezisiniz. Kampanya ve etkinliklerin sizin için önemi nedir? 
Anatolium Ankara olarak yılın 12 ayı boyunca farklı kampanya ve etkinliklere imza atıyoruz. Sadakat kart (A Card) uygulamamızla ziyaretçilerimizin nelere ilgi duyduklarını çok iyi analiz ederek aldığımız geri dönüşlere göre aksiyon alıp bu doğrultuda doğru kampanya ve etkinlik sunarak ziyaretçilerimizin sadakatini kazanıp alışverişe teşvik etmek bizim için en önemli unsurdur.

Her yıl düzenlemiş olduğunuz Evim Evim Güzel Evim kampanyasını bu yılda düzenlediniz. Bu kampanyadan bahseder misiniz?
15 Nisan-5 Mayıs tarihleri arasında gerçekleşen kampanyamızda, 250 TL ve üzeri alışveriş yapan ziyaretçilerimize IKEA’dan 30 TL değerinde hediye çeki verdik. Bu kampanya ile kiracılarımız standardın üzerinde ciro elde ettiler.
Aynı zamanda monte demonte yarışması, salata yapma yarışması gibi yarışmaların sonunda kazanan katılımcıları sürpriz hediyelerle ödüllendirdik. Ev dekorasyonu hakkında çeşitli söyleşilerin de yer aldığı etkinliklerde, özellikle ev hanımlarının dikkatini çeken ve evde kolaylıkla uygulayabilecekleri pratik bilgiler söyleşileri de düzenledik.
Yarışmaların yanı sıra her yaş grubundan kişilerin katılabildiği renkli atölyelerde; duvar teraryumu, su kabağı süsleme, kalpli saksı yapımı, ahşap avize yapımı ve daha birçok etkinlik ile ziyaretçilere keyifli bir aktivite sunmuş olduk. 

Evim Evim Güzel Evim kampanyasını her yıl düzenlemenizin nedeni nedir?  AVM’ye müşteri çekme konusunda nasıl etkileri oluyor?
Kampanyamızı her yıl düzenlememizin nedeni hem ziyaretçi sayısı anlamında hem de cirosal anlamda oldukça olumlu geri dönüş almamızdır. Geleneksel hale getirdiğimiz ve bu sene beşincisini düzenlediğimiz kampanyamız her sene ziyaretçilerimiz tarafından merakla bekleniyor. Başta IKEA olmak üzere ev ve aksesuar mağazalarının lokomotiflerini çatımız altında bulundurmamızla birlikte bu kampanyada katılımcı markalar tarafından yapılan özel indirimler, sadakat kart (A Card) ile vermiş olduğumuz 30 TL değerindeki hediye çeki ve sıra dışı ev eşyaları dekorasyonu konulu etkinlikleriyle ciddi ziyaretçi çekim gücü oluşturuyoruz.

n

Yukarı