Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

EĞLENCENİN, LEZZETİN VE MODANIN KALBİ “MARDİN AVM”

17.01.2020 - 14:21

Ulusal ve uluslararası markaları ile eğlencenin, lezzetin ve modanın kalbi olduklarına vurgu yapan Mardin AVM Müdürü Ömer Korkut, “Mardin AVM, açıldığı günden bu yana konum, marka karması ve şehrin merkezindeki konumu itibariyle özgün bir alışveriş merkezi olmuştur.” dedi.

Mardin AVM’yi tanıtır mısınız? 
Mardin tarihi, mimari ve kültürel yapısı ile Türkiye’nin en çok dikkat çeken, yerli ve yabancı turisti ağırlayan şehirleri arasında yer alıyor. Mardin AVM şehrin merkezinde kurulmuş ilk AVM olarak zamanının ötesinde bir vizyonla 25 Aralık 2015 yılında hizmete açıldı. 4 yıl gibi kısa sürede Mardinliler için ayrı yeri olan şehrin en işlek caddesinde ulaşılabilir noktadayız. Mardin’i alışveriş merkezi kültürünün yanı sıra pek çok markayla da tanıştırma fonksiyonuna sahibiz. Mardin AVM’de moda, güzellik, fastfood, ev tekstili, eğlence, fitness, iletişim mağazaları ve PTT ile burayı tam anlamıyla müşterilerimizin yaşam alanı haline getirdik. Kiralanabilir alanımız 13 bin 500 metrekare, doluluk oranımız ise her geçen gün artıyor.
Mardin AVM yatırımcıları, 1982 yılında Mardin’de perakende sektörüne giriş yapıp 2003 yılında sektördeki yenilik ve değişimleri izleyerek  Mardin’in şehir merkezindeki ilk AVM’sini 2015 yılında kuran Emirgan ailesinin yatırımıdır.

ömerKiralanmayı bekleyen alan ve mağazalarınız var mı?
Şehrimize değer katacak, Mardin halkının ihtiyaçlarını karşılayacak markaları projemizde görmek isteriz. Geçtiğimiz ay,  Popeyes, Usta   Dönerci ve Usta Pideci gibi yeni açılan mağazaları bünyemize katarak müşterilerimize lezzet deneyimi yaşattık. Marka karmamıza ve bölgenin ihtiyaçlarına uygun ulusal ve uluslararası firmalarla görüşmelerimiz devam etmekte.  

Hangi markalara sahipsiniz?
Marka karmamızda modaya yön veren, bölgenin ihtiyaçlarına ve alışveriş alışkanlıklarına göre mağazalar yer alıyor. Eğlencenin, lezzetin ve modanın kalbi olan Mardin AVM, ulusal ve uluslararası mağaza zincirlerini ve dünyaca ünlü markaların birçoğunu ilk kez Mardinliler ile buluşturmanın mutluluğunu yaşıyor. Mardin AVM’de 54 mağaza, 8 stant ve hizmet birimleri ile birlikte toplam marka sayısı 67’ye ulaşmaktadır. 

Müşteri çekimi konusunda neler yapıyorsunuz?
Alışveriş merkezimizde şehre sosyal, kültürel ve sanatsal anlamda değer katacak birçok etkinlik planlayarak müşterilerimizin dikkatini çekiyoruz. Çalışmalarımızı, kampanyalar, etkinlikler ve sosyal sorumluluk projeleri olarak üç ana başlıkta toplayabiliriz. Kampanyalarımızla amacımız müşterilerimize cazip ayrıcalıklar sunmaktır. Gerçekleşen çocuk etkinlikleri ile minik misafirlerimizin burada geçirdikleri zamanı hem eğlenerek hem de öğrenerek değerlendirebilmelerini önemsiyoruz. Ayrıca özel günleri içeren etkinlikler, sergiler ve sosyal sorumluluk projelerine de sürekli yer verilmektedir.  Sosyal sorumluluk projelerimizin bir kaçından bahsetmek istiyorum. Bölgenin sinema ile tanışmamış çocuklarının elinden tutarak, köy okullarında üşüyen minik kalpleri ısıtarak, down sendromlu çocukları ve daha sayamadığımız birçok misafirimizi memnuniyetle ağırlamaya ve her gün yeni bir proje ile onları kucaklamaya, kapılarımızı açık tutmaya devam ediyoruz.

Lokasyon avantajınızdan bahseder misiniz?                                 
Mardin AVM, Mardin’in en gelişmiş lokasyonu ve en prestijli bölgelerinden biri olan şehrin merkezinde yer alıyor.  Ulaşılabilirliği 7/24 yaşayan güçlü bir yaşam kompleksi halindedir. Şehrin merkezinde bulunan Mardin AVM, Mardin’in merkezi konumunda hastaneler, bankalar, okullar ve konutlara olan yakınlığı ile çok büyük bir avantaj olarak ortaya çıkıyor.

Yakın zamanda 4. yılınızı kutladınız. Açılışınızdan bu yana geçen 4 yılı değerlendirir misiniz? Nasıl bir gelişim izledi Mardin AVM?
Mardin AVM, açıldığı günden bu yana konum, marka karması ve şehrin merkezindeki konumu itibariyle özgün bir alışveriş merkezi olmuştur. Yerli ve yabancı ziyaretçi kitlesinin tüm ihtiyaçlarına yönelik hizmet çeşitliliği ve uluslararası markaların temsil edildiği bir yaşam alanı olması Mardin AVM’yi ön planda tutmaktadır. Doluluk oranının yüksek oranda olması bölgede Mardin AVM’yi ön plana başarı ile çıkarmıştır. 

4. yılınıza özel nasıl bir etkinlik ve kampanya planı oluşturdunuz? Ziyaretçilerinizin beklentileri ne yönde?
Müşteriye heyecan verici ve müşterinin alışverişini keyfe dönüştüren kampanya ve etkinliklerle 4. yılımızı kutladık. Etkinliklerimizde çocuklara ve yetişkinlere yönelik aktivitelere yer verdik. Mardin AVM’de aynı zamanda yeni yıl coşkusunu pekiştirerek iç dizaynını 2020 yeni sezon konseptine hazırladık. Yeni bir seneye fastfood katımızda 3 yeni, büyük, kurumsal markalarla giriş yapmış bulunmaktayız. Yapmış olduğumuz yenilikler ile her geçen gün değerine değer katan Mardin AVM çok sayıda zincir mağaza sayısı, restoranları, kapalı ve açık otoparkı ile her kesime hitap ederken müşteri memnuniyetine verdiği önemle öne çıkıyor. Ziyaretçilerimizin beklentilerini, öneri ve taleplerini ekip olarak önemsiyor, değerlendirmeye alıyoruz. Alışveriş merkezimizin sadece alışveriş için değil, aynı zamanda sosyal ve kültürel hayatın bir parçası olduğunun bilinciyle ziyaretçilerimizin yaşam alanı olarak fark yaratmaya devam ediyoruz.

2020 için planlarınız neler?
Hedeflerimiz arasında her zaman olduğu gibi yine ziyaretçi sadakatini temin etmek, yenilikçi ve sosyal sorumluluk adı altında özveri ile çalışmak. 2019 yılında mağaza ciroları ve ziyaretçi giriş sayılarımızla hızlı bir giriş yaptık. Aramıza katılan yeni markalar ile iş birliği süreçlerimiz işliyor. Dijital kampanyalar, çocuk etkinlikleri, sanatsal ve kültürel alanlarda olumlu bir büyüme hedefliyoruz. Ayrıca alışveriş merkezimizin içinde ve dışında çeşitli büyüme projeleri yürütüyoruz. 2020 yılında kampanya, etkinlik kurgularımızla ticaret hacmimizi artırarak yolumuza devam edeceğiz. 

ömer
 

GGG

Yukarı