Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

MALLREPORT

DOĞAL VE TEMİZ HAVADA ALIŞVERİŞ KONFORU

11.11.2020 - 09:33

Pandemi sürecinde “Hijyenik Alışverişin Merkezi” sloganıyla üst seviyede önlemler alan Venezia Mega Outlet, bu hizmetini COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi ile taçlandırdı. Hijyen önlemlerine ilişkin sorularımızı cevaplayan Venezia Mega Outlet Yönetim Direktörü Oğuz Isıgöllü, “Ziyaretçilerimize, 365 gün indirimli fiyatların yanı sıra doğal ve temiz havada alışveriş konforu da sağlıyoruz.” dedi.

TSE COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi, AVM’lere nasıl bir değer katacak?

TSE’nin COVID-19 Güvenli Hizmet Belgesi, AVM’leri alışveriş için güvenli mekanlar olarak tescilleyecek ve söz konusu belge AVM’lerde pandemi için gerekli hijyen koşullarının tümüyle karşıladığının bir göstergesi olacak. Bu belge sayesinde ziyaretçilerin hijyen kaygıları giderilebilecek ve salgın sürecince AVM’lerde yaşanan ziyaretçi ve ciro kayıplarının telafisi için önemli ve güvenli bir yol olacak. Tedbirlerini insan sağlığını odağa alarak hayata geçiren tüm AVM’ler için bu belgeyi, pandemi sürecinde kıymetli buluyorum. Biz bu belgeyi ilk alan AVM’lerdeniz. Aynı zamanda Türkiye genelinde outletler arasında ilk alan outletiz.

Bu belgeyi almanıza hak kazandıran hijyen ve güvenlik önlemleriniz nelerdir?

Venezia Mega Outlet olarak 11 Mayıs’tan bu yana, ‘Hijyenik Alışverişin Merkezi’ sloganıyla faaliyetlerimizi aralıksız sürdürüyoruz. En üst düzeyde tedbirlerle mayıs ayında yeniden başladığımız faaliyetlerimiz kapsamında normalleşme sürecini ilk başlatan AVM’lerden biri olduk ve kontrollü, güvenli ve hijyenik alışveriş için gerekli tüm önlemleri hayata geçirdik. AVM'mizde sosyal mesafe ve hijyen kuralları sürekli uygulanıyor. Bildiğiniz gibi alışveriş merkezimiz açık AVM ve cadde konseptli. Venedik konseptimiz, su kanallarında gondollarla gezmeye ve açık havada alışveriş yapmaya imkan veriyor. Bu özelliklerimizle, pandemi ile birlikte daha da ön plana çıkmaya başladık. İklimlendirme yapma ihtiyacımızın olmadığı açık AVM’mizde ziyaretçilerimize, 365 gün indirimli fiyatların yanı sıra doğal ve temiz havada alışveriş konforu da sağlıyoruz.

Tedbirlerinizi karşısında ziyaretçilerinizden nasıl dönüşler alıyorsunuz? Bu durum cironuza nasıl yansıyor?
Pandemiyi göz önüne alarak baktığımızda dönüşlerden oldukça memnunuz. Ekim ayında, geçen senenin aynı ayına göre ziyaretçi sayısında yüzde 60, mağaza cirolarında ise yüzde 75 seviyelerine geldik. Yeni vaka sayılarına ve pandeminin seyrine bağlı olarak, yılsonuna doğru ziyaretçi sayılarında yüzde 80 seviyelerine ulaşmayı planlıyoruz. Kişi başı alışveriş tutarları ise gün geçtikçe artıyor ve insanlar, pandemide erteledikleri ihtiyaçlarını, artık ihtiyaçları doğrultusunda gideriyor. Ayrıca özellikle ağustosun ikinci yarısından itibaren ziyaretçilerimiz arasında yabancı turistlerin ağırlığı artmaya başladı. Son dönemde özellikle Makedonya, Arnavutluk, Sırbistan ve Bulgaristan’dan olmak üzere Balkan turistleri ağırlıyoruz. Kendimizi metrekaremiz, marka karmamız ve kurumsal markalarımızın büyüklüğü sayesinde ‘Mega Outlet’ olarak tanımlıyoruz ve alışveriş odaklı gelen ziyaretçilerimizin aradıkları her şeyi indirimli fiyatlarla bulabilmelerine ve alışverişlerinden memnun kalmalarına aracı oluyoruz. Dünyanın en büyük seyahat tavsiye platformu Tripadvisor’dan, ‘Gezilecek Yerler’ kategorisinde ‘Travellers Choice 2020’ rozeti almaya layık görüldük. Ağırladığımız turist ziyaretçilerimizin memnuniyeti ile kazandığımız bu rozetle, pandemi sonrasında turist ağırlığımızın hızla artmasını bekliyoruz.

ds

Yukarı