Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

DİJİTAL REKLAMLARIN PAZARLAMA STRATEJİSİNDE ÖNEMİ BÜYÜK

14.09.2018 - 14:22

DİJİTAL REKLAMLARIN PAZARLAMA STRATEJİSİ İÇİN ÖNEMİNDEN BAHSEDEN BRANDIUM AVYM PAZARLAMA YÖNETİCİSİ MEHMET İSSİ; SOSYAL MEDYANIN ZİYARETÇİLERE ULAŞMADA EN ETKİLİ VE PRATİK YOL OLDUĞUNU, ZİYARETÇİLERİN TALEPLERİ VE ÖNERİLERİ DOĞRULTUSUNDA ETKİNLİK VE KAMPANYALAR OLUŞTURDUKLARINI SÖYLEDİ.

Dijital pazarlamaya ilişkin stratejik hedeflerinizden bahseder misiniz?
Dijital reklam pazarlamada ana hedefimiz birçok marka gibi minimum maliyet ile maksimum geri dönüşleri elde etmektir. Bu akış doğrultusunda büyük oranda başarıyı yakalayabilmek adına ölçülebilinirlik ve pazar araştırmaları bizler için olmazsa olmazlardandır. Gerek iş ortaklarımıza gerekse de yatırımcılarımıza ilettiğimiz raporlamalarda ölçümlemelerimiz daha somut adımlarımızın birer göstergesi haline gelmektedir. Bütün bu noktaları dikkate aldığımızda dijital reklamların pazarlama stratejisi için önemi karşımıza çıkmaktadır. 

 “SOSYAL MEDYA YÖNETİMİNDE ORGANİK OLARAK İLK SIRALARDAYIZ”
 Sosyal medya kanalları potansiyel müşterilere ulaşmanın en kısa yolu. Peki, siz sosyal medyayı etkin olarak kullanıyor musunuz? 

Sosyal medya kanalları bizler için ziyaretçilerimize ulaşmak için kullandığımız en etkili ve pratik mecralardandır. Bu kanallar sayesinde ziyaretçilerimiz ile direkt olarak hızlı bir akış içerisinde iletişime geçebiliyoruz. Yönetimini üstlendiğimiz sosyal medya mecralarında gerçekleştirdiğimiz etkinlik duyurularının yanı sıra bu mecralar sayesinde etkinlik planlarımızı da ziyaretçilerimizden gelen geri bildirimler sayesinde oluşturmaya başladık. Ziyaretçilerimize yönlendirdiğimiz sorular sayesinde onların talepleri ve önerileri doğrultusunda etkinliklerimizi veya kampanyaları bu mecralar aracılığı ile talebe daha uygun halde oluşturabiliyoruz. Gerçekleştirmiş olduğumuz aktif sosyal medya yönetimi sayesinde sosyal medya sıralamalarında organik olarak ilk sıralarda yer bulmaktayız. 

Kampanyaları duyurmada sosyal medya sizce ne kadar etkili? 
Günümüzde hızla gelişen teknoloji ile birlikte insanlar artık hayatlarının her anında mobil cihazlar aracılığı ile sosyal medyaya erişim sağlayabilmekte. Bizler de bu gelişmelerin takipçisi olarak çalışmalarımızı ağırlıklı olarak mobil ağırlıklı reklam çalışmaları yönüne kaydırdık. Gerek ölçümlemeler açısından gerekse ziyaretçilerimizle yaşamlarının her anında iletişim imkânı verdiğinden dolayı sosyal medya mecralarımızı en etkin şekilde yönetmek durumundayız. 

ZİYARETÇİLERİN ŞİKAYET VE ÖNERİLERİ ANLIK OLARAK TAKİP EDİLEBİLİYOR
Sosyal medyanın kullanılmaya başlanmasının sektöre yansımaları ne şekilde oldu?

Her şeyden önce sosyal medya kullanımı ziyaretçilerimizin istek ve talepleri doğrultusunda onların duygularına daha fazla dokunma imkanını sağlamış oldu. Bu da ziyaretçilerimize nasıl daha iyi hizmet verebileceğimizin önünü açmış oldu. Mobil teknolojideki son gelişmelerle artan 7/24 online müşteri hizmetleri sosyal medya ve benzeri mobil uygulamalar aracılığı ile ziyaretçilerin şikayet ve taleplerini direkt olarak iletebilmenin yanı sıra etkinlikleri ve kampanyaların duyurularını anlık takip durumunu ortaya çıkardı. Bu durum bizlere alışveriş merkezlerinin bölgesel etkisinden çıkıp diğer birçok yerdeki ziyaretçilerle de iletişime geçebilme fırsatını oluşturmuş oldu. Alışveriş merkezi ziyaretçileri artık sadece bölgesindeki alışveriş merkezlerini değil yolculukları esnasında araştırdıkları bir alışveriş merkezine de ziyaretçi olabiliyorlar.

playpark

Yukarı