Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Cefic’in yönetimindeki 3 AVM’ye 12 uluslararası ödül

14.12.2017 - 13:55

Dünyanın sayılı pazarlama ve iletişim programı olan MarCom Ödülleri’nden Cefic yönetimindeki Palm City Mersin, CarrefourSA Bursa ve CarrefourSA İçerenköy AVM’lerde gerçekleşen Minik Diş Dostları Projesi, Geppetto Usta’nın Atölyesi, Senin Mısraların ve Küçükler Çiziyor, Büyükler Yazıyor projeleri ile Marcom Awards’ta 12 ödül kazandı. Farklı kategorilerde değerlendirilen projeleriyle üç alışveriş merkezi, toplamda 3 platin, 9 altın ödüle layık görüldü.

Cefic yönetiminde bulunan Palm City Mersin, CarrefourSA Bursa ve CarrefourSA İçerenköy AVM dünyanın en büyük şirketlerinin, reklam ve halkla ilişkiler ajansları ile sivil toplum kuruluşlarının başvurduğu MarCom Ödülleri tarafından onurlandırıldı. Her yıl 6 binin üzerinde başvuru yapılan MarCom Ödülleri, sektörün uluslararası alandaki en önemli ödül programları arasında yer alıyor. Ödüller Uluslararası Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri denetiminde, alanının önde gelen uzmanlarından oluşan bir jüri tarafından değerlendiriliyor ve veriliyor.
Büyük ses getiren Minik Diş Dostları Projesi, Geppetto Usta’nın Atölyesi, Senin Mısraların ve Küçükler Çiziyor, Büyükler Yazıyor projeleri daha önce Hermes ve Stevie gibi saygın kuruluşlardan birçok ödülle dönmüştü.
Cefic, yönetimini üstlendiği Palm City Mersin, CarrefourSA İçerenköy ve CarrefourSA Bursa Alışveriş Merkezlerinde gerçekleştirilen “Önce İnsan” adlı sosyal sorumluluk projesi kapsamında “Minik Diş Dostları” etkinliğini hayata geçirdi. Minik Diş Dostları projesi MarCom Awards’dan toplamda 3 gold ödülü kazandı. 
Carrefour İçerenköy Alışveriş Merkezi’nde gerçekleşen “Geppetto Usta’nın Atölyesi” ise 3 platinum ödülüne layık görüldü. Proje ‘Ahşaptan Oyuncaklar, Kalmasın Oyuncaksız Çocuklar’ sloganı ile Türkiye’de ilk kez hayata geçirildi. Oyuncaksız çocuklara sağlıklı oyuncaklar hediye edebilmek fikrinden yola çıkılarak hayata geçirilen proje, yine çocuklar üzerinden kurgulandı ve çocuklara küçük yaşlarda paylaşma bilincinin aşılanması hedeflendi. 
Palm City Mersin Alışveriş Merkezi’nde, ziyaretçilerine hayal dünyasının kapılarını aralayarak; onları küçüklerin çizdiği büyüklerin yazdığı bir dünyada buluşturan “Küçükler Çiziyor, Büyükler Yazıyor” projesi ise MarCom Awards’ dan 3 gold ödüle layık görüldü. 
CarrefourSA Bursa Alışveriş Merkezi’nde gerçekleşen ‘Herkes Şiir Yazabilir Ama Sen Şair Olabilirsin’ mottosuyla yola çıkan “Senin Mısraların” projesi ise 3 gold ödüle sahip oldu…

CEFIC “MİNİK DİŞ DOSTLARI”
Stratejik İletişim/PR/Özel Etkinlik/Altın
Stratejik İletişim/PR/İletişim Programı/Altın 
Stratejik İletişim/PR/Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Altın

CARREFOURSA İÇERENKÖY ALIŞVERİŞ MERKEZİ “GEPETTO USTA’NIN ATÖLYESİ”
Stratejik İletişim/PR/Özel Etkinlik/Platin
Stratejik İletişim/PR/İletişim Programı/Platin 
Stratejik İletişim/PR/Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Platin

PALM CITY MERSİN ALIŞVERİŞ MERKEZİ “KÜÇÜKLER ÇİZİYOR, BÜYÜKLER YAZIYOR”
Stratejik İletişim/ PR / İletişim Programı/Altın 
Stratejik İletişim / PR / Sosyal Markalama/Altın
Sanatsal İletişim/Altın

CARREFOURSA BURSA ALIŞVERİŞ MERKEZİ “SENİN MISRALARIN”
Stratejik İletişim/Pazarlama Kampanyası/Kurumsal Sosyal Sorumluluk/Altın
Stratejik İletişim/Pazarlama Kampanyası / Özel Etkinlik/Altın
Stratejik İletişim/Pazarlama Kampanyası/İletişim Programı/Altın

playpark

Yukarı