Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

Çanakkalelilerin buluşma yeri: 17 Burda AVM

10.04.2018 - 18:04

ZİYARETÇİLERİNE ALIŞVERİŞ DENEYİMİNİN YANI SIRA, GERÇEKLEŞTİRDİKLERİ ETKİNLİKLER VE SUNULAN HİZMET İLE BİR YAŞAM MERKEZİ DENEYİMİ YAŞATTIKLARINI İFADE EDEN 17 BURDA AVM MÜDÜRÜ EROL YILDIZ, ŞEHRİN BULUŞMA YERİ VE ÇEKİM NOKTASI HALİNE GELDİKLERİNİ BELİRTTİ.

17 Burda AVM bu yıl 3. yaşını kutlayacak.  Açıldığınız günden bu yana geçirdiğiniz süreci anlatır mısınız? 
17 Burda AVM, Türkiye’nin en güzel kentlerinden biri olan Çanakkale’de, Esas Gayrimenkulün ilk AVM’si olarak 2015 yılında faaliyetine başladı. 35 bin metrekare kiralanabilir alan ile bölgenin bu ölçekteki ilk AVM’ sidir. Geçirdiğimiz üç yıl içerisinde alışveriş merkezimiz, ziyaretçilerimize alışveriş deneyiminin yanı sıra, gerçekleştirdiğimiz etkinlikler ve sunulan hizmet ile bir yaşam merkezi deneyimi yaşattı. 2 yılın sonunda 17 Burda AVM, şehrin sosyal buluşma yeri ve çekim noktası haline geldi. Ciro, kişi başı harcama ve ziyaretçi sayıları gibi KPI’larda geçtiğimiz seneye göre yüzde 28’in üstünde bir artış yaşandı. Bu da Çanakkalelilerin alışveriş merkezimizi şehrin alışveriş ve yaşam merkezi olarak benimsediğini bizlere gösterdi.

Ziyaretçi kapasitenizden bahseder misiniz? 2018 ziyaretçi beklentiniz nedir?
2017 yılında 5 milyon 500 bin ziyaretçi ağırladık. 2018 hedefimiz ise 6 milyon…

AVM’de kaç mağazanız bulunuyor? 17 Burda AVM ile birlikte bölgeye ilk defa gelen markalar var mı?
114 mağazamız bulunuyor. Birçok mağazamız bölgeye ilk gelen marka özelliğini taşıyor. Bunların arasında başlıca H&M, Boyner, D&R’ı sayabiliriz.

Ziyaretçilerinize yönelik kampanyalar düzenliyor musunuz?
Ziyaretçilerimize yönelik, şehrin dinamiklerine göre planlanan kampanyalar ve etkinlikler düzenliyoruz. Yılbaşı dönemlerinde gerçekleştirdiğimiz araç kampanyaları, özel günler için düzenlediğimiz daha kısa süren kampanyalar ya da belirli hedef kitleye yönelik kampanyalar yapıyoruz. Üniversitelilere yönelik kurguladığımız sinema bileti kampanyamız, gençler için hazırladığımız 60 bisiklet hediyeli bisiklet kampanyamız ve 40 yaş üstü ziyaretçilerimiz için düzenlediğimiz ücretsiz check-up kampanyamız hedef kitleye yönelik yaptığımız kampanyalarımızdan birkaçı… Ayrıca sevgililer günü, anneler günü gibi özel günler için kurguladığımız ve ziyaretçilerimizin de birebir oyun sürecinde katılabildikleri dijital kampanyalar gerçekleştiriyoruz.

Açık ve kapalı konseptli mimarisi olan geniş bir etkinlik alanına sahipsiniz. Şimdiye kadar yaptığınız etkinliklerden bahseder misiniz? 
Açık alanlarımızda; özellikle sahnemiz ‘Sahne 17’nin avantajını kullandığımız büyük konserler, kortejler, kamu kuruluşları, STK’lar ile gerçekleştirdiğimiz sergi, tiyatro ve gösteriler, çocuk şenlikleri, lisanslı çocuk etkinlikleri ve spor gösterileri düzenliyoruz. Alışveriş merkezimizin açık alanında bulunan havuz bölgemizde o bölgede düzenlenen sergi ve etkinliklerde genel görünüme oldukça katkı sağlıyor. Kapalı alanlarımızı daha çok küçük çaplı müzik etkinlikleri ve sergilerimizde kullanıyoruz. 
Önemli etkinliklerimiz arasında; Yeni Türkü Konseri ve 2. yıl kutlama kortejimiz, Yöresel Lezzetler Fuarımız, Kitap Festivalimiz, 90’lar konseptli yılbaşı parti organizasyonumuz, Transformers etkinliğimiz, 23 Nisan Çocuk Şenliğimiz ve Turkcell Maratonuna ev sahipliği yapmamız gösterilebilir.

2018 hedefleriniz nelerdir?  
Hedeflerimiz, 17 Burda’nın artık yerleşmiş olan şehrin alışveriş merkezi olduğu imajını desteklemek, Çanakkalelilerin bizlere verdiği güveni, kendilerine sunduğumuz hizmet ile sağlamlaştırmak, etkin CRM ile veri tabanımızda toplanan verilerin etkinlik ve kampanyalarımızda verimli kullanımını sağlamak, başarılı olduğu bizlerce kanıtlanan hizmet ve pazarlama stratejilerimizi devam ettirmek ve yüzde 98 olan doluluk oranımızı yüzde 100’e taşımak…
 

playpark

Yukarı