Ana içeriğe atla

ds

 

MALLREPORT

ÇAĞIN DİNAMİKLERİNE UYGUN PROJELERLE MÜŞTERİLERİMİZE DAHA YAKIN OLACAĞIZ

12.08.2020 - 10:49

Carousel AVM İcra Kurulu Başkanı Orhan Demir ile yeni normalde AVM-online ilişkisinin nasıl olacağını konuştuk. Dijital çağı doğru anlayıp kurumlarımızı bu dinamiklere göre dönüştürmemiz gerektiğini söyleyen Demir, “Dijital çağın dönüştürdüğü kültüre ve çağın dinamiklerine uygun projelerimizle müşterilerimize daha yakın olmayı hedefliyoruz.” dedi.

Seçkin marka karması ve sosyal alanlarıyla keyifli ve güvenli bir alışveriş deneyimi yaşatan Carousel Alışveriş ve Yaşam Merkezi, yenilenen yüzü, uçtan uca donatılmış teknolojik altyapısı, aldığı tüm hijyen tedbirleri ve sosyal mesafe kurallarıyla misafirlerini ağırlamaya devam ediyor. Carousel AVM’nin bu dönüşümünü AVM İcra Kurulu Başkanı Orhan Demir ile konuştuk.

Carousel AVM, İstanbul’un köklü alışveriş merkezlerinden biri. Bu süreçte dijitalleşmeye entegre olmak için hangi adımları atıyorsunuz?

Son yıllarda ülkemizdeki dijital gelişmeler perakende sektöründe de hızlıca uygulanabilir hale geldi. Özellikle dijital dönüşümün en önemli yapı taşlarından biri olan akıllı uygulamalar hayatımızın her noktasında yer alıyor. Yakın zamanda mağazacılıkta ve perakendede de bu uygulamaları daha sık göreceğimizi düşünüyorum. Perakende sektöründeki markalar da yatırımlarını ciddi oranda bu yöne kaydırmakta. Mağazalardaki hizmetlerin de akıllı uygulamalarla desteklendiği bir sürece gireceğimiz çok aşikar.

Yeni nesil tüketici, genç ve dijital odaklı. Müşteri çekimi noktasında neler yapıyorsunuz?

Biz de Carousel Alışveriş ve Yaşam Merkezi olarak dijitalleşme yatırımlarımız için her geçen gün kendimizi geliştirmekteyiz. Kısa vadedeki yatırımlarımız arasında yer alan yeni aplikasyonumuz ile hem müşterilerimizi hem de iş ortaklarımızı online ortamda buluşturarak özel kampanyalar hayata geçirmeye devam edeceğiz. Geliştireceğimiz özel uygulama ile hem AVM giriş sayılarında hem de ciro hacminde önemli oranda büyüme elde etmeyi hedefliyoruz.

Kısa ve orta vadeli planlarınız nelerdir? Hangi yenilikleri hayata geçirmeyi düşünüyorsunuz?

Dijital çağı doğru anlamamız ve tüm süreçleri bu dinamiklere göre dönüştürmemiz gereken bir eşikteyiz adeta. Dijital çağın dönüştürdüğü kültüre ve çağın dinamiklerine uygun projelerimizle müşterilerimize daha yakın olmayı hedefliyoruz.

Peki, pandemi sürecinde iş ortaklarınız için ne tür çözümler ürettiniz?

Sektördeki 25. yılını dolduran Carousel olarak, bu zaman zarfında ülkemizin içinden geçtiği birçok ekonomik krize yönelik kurumsal strateji geliştirdik ve sektöre bu konuda alternatif çözümler ürettik. Koronavirüs ile mücadelemizi birlik, beraberlik ve dayanışma ile tamamlayacağımıza ve bu zorlu sürecin galibi olacağımıza inanıyoruz. İş ortaklarımıza destek olmak ve milli ekonomiye katkı sağlamak amacıyla kira bedellerinde Haziran’da yüzde 60, Temmuz’da yüzde 50 indirim uyguladık. Ağustos’ta yüzde 40 ve Eylül’de ise yüzde 30 oranında indirim uygulayacağız. Hazırladığımız ekonomik destek paketiyle iş ortaklarımıza uygulayacağımız kira indirimlerinin yanı sıra 25 yıldır olduğu gibi bu dönemde de işletme giderlerini almayarak onların bu süreçte rahat nefes alabilmesine destek oluyoruz. Bu da kiracılarımızın memnuniyetini daha üst seviyeye taşıyor.

ds

Yukarı