Ana içeriğe atla

ops

MALLREPORT

Beylikdüzü Migros AVM’ye uluslararası 6 ödül birden

06.10.2017 - 15:48

GERÇEKLEŞTİRDİĞİ ETKİNLİKLERLE ADINDAN SIKÇA SÖZ ETTİREN BEYLİKDÜZÜ MİGROS AVM, GEÇTİĞİMİZ YIL DÜZENLEDİĞİ VE ÇOCUKLARIN ŞEHİR HAYATINDA TARIM DENEYİMİ YAŞADIĞI KOMŞUKÖY PROJESİ İLE ULUSLARARASI SAYGIN KURULUŞLARDAN 6 FARKLI KATEGORİDE ÖDÜLE LAYIK GÖRÜLDÜ.

Bu yıl 20. yılını kutlayan Beylikdüzü Migros AVM tarafından geçtiğimiz yaz ayları boyunca gerçekleştirilen Komşuköy projesi, Türkiye'den sonra uluslararası arenada da büyük ses getirdi. Türkiye'de bir ilke imza atarak minik ziyaretçilerine ve velilerine, şehir sınırları içinde tarım deneyimi yaşatan Komşuköy projesi, 6 farklı kategoride adını dünyanın en iyileri arasına yazdırmayı başardı.
Çocukların doğayla olan iletişimlerini artırmayı ve üretim alışkanlıklarını geliştirmeyi hedefleyen Komşuköy Projesi’nde; Beylikdüzü Migros AVM içerisinde kurulan etkinlik alanında çocuklar tereyağı ve yoğurt yapmayı, meyve sebze üretimini deneyimleme fırsatı buldu.
ABD merkezli Uluslararası Pazarlama ve İletişim Profesyonelleri Derneği (AMCP) tarafından gerçekleştirilen Hermes Creative Awards'tan 4 farklı kategoride ödül alan Komşuköy projesi, iş dünyasının Oscar'ı olarak nitelendirilen Stevie Awards’tan ise 2 farklı kategoride ödül kazandı. 

DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDAN PROJELER YARIŞTI
Beylikdüzü Migros AVM'nin Komşuköy projesi, 194 kategoride dünyanın dört bir yanından çeşitli proje ve etkinliklerin katıldığı Hermes Creative Awards'ta, İletişim / Pazarlama Kampanyası, Sosyal Medya Kampanyası, Ziyaretçi Deneyimi kategorilerinde 3 altın ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorilerinde ise platin ödülün sahibi oldu. 
Yüzlerce çocuğu hem eğlendiren hem de onlara benzersiz bir tecrübe yaşatan Komşuköy projesi, Steve Awards'ta ise Yılın Genç Kitle Pazarlama Kampanyası ve Yılın İletişim ve Halkla İlişkiler Kampanyası kategorilerinde altın ve gümüş ödüllerine layık görüldü.

SATIŞLARDAN ELDE EDİLEN GELİR LÖSEV’E BAĞIŞLANDI
Beylikdüzü Migros AVM, online tarım platformu Komşuköy işbirliği ile gerçekleştirilen projedeki etkinliklerde, çocuklar kendileri için hazırlanan özel alanda tarım ürünleri yetiştirdi. Anne, baba ve çocukları dünyada giderek yaygınlaşan kentsel tarım ile tanıştıran ve sosyal medya çalışmaları ile 450 bin kişiye erişilen Komşuköy projesinde, çocukların yetiştirdiği ürünlerin satışından bin 292 TL gelir elde edildi ve tüm gelir LÖSEV'e bağışlandı.

ops

Yukarı