Ana içeriğe atla

https://www.dsdamat.com/

 

MALLREPORT

AVM’LERİN DİJİTAL DÖNÜŞÜMLERİNDE YANLARINDAYIZ

11.11.2020 - 10:18

Alışveriş merkezlerine CRM sistemi ve kampanya yönetimi hizmeti sunan YeniYol Yazılım Genel Müdürü Şenay Çetin’den hizmetleri hakkında bilgi aldık. AVM’lerin dijitale geçme sürecinde her zaman yanlarında olduklarını vurgulayan Çetin, “Müşterimizin neye ihtiyacı varsa CRM ile ilgili çözüm sunar ve tasarlarız.” dedi.

AVM yönetimleri yazılım hizmeti alırken nelere dikkat etmeli?

Alışveriş merkezleri yönetimlerinin CRM hizmeti alırken dikkat etmesi gereken en önemli nokta bence tecrübe. Sektörü ve ihtiyaçları bilen bir yazılım şirketi ile çalıştıklarında doğru kampanya modelleri, doğru rapor okuma ve değerlendirme, doğru hizmet ve yazılıma sahip olacaklarından yola bir adım önde başlamış olacaklardır. YeniYol Yazılım olarak bizim en önem verdiğimiz konu, müşterimize bir paket program verip arkamızı dönüp gitmek değil, tüm süreçlerde tecrübemizi ortaya koyarak onlarla kol kola süreci yönetmektir. Bu yüzden yazılımının teknik özelliklerinin yanı sıra Yazılım şirketinin de işin içinde ne kadar olduğuna ve danışmanlık hizmetlerine öncelik vermeleri tavsiyemdir.

Peki Yeniyol Yazılım olarak AVM ve perakende sektörü için sunduğunuz CRM hizmetlerinden bahsedebilir misiniz?

YeniYol Yazılım 2009 yılından bu yana 100’ü aşkın AVM ile çözüm ortaklığı geliştirmiş, ana işi AVM’lere CRM ve Kampanya Yönetimi olan bir şirket. Yıllardır her türlü ihtiyacın içinde oluşan ve gelişen yazılımlarımız bugün birçok AVM’de kullanılmakta. Sektörde devrim yaratacak birçok Türkiye ilklerine adımızı yazdırdık. Elektronik para kuruluşları ile yaptığımız çözüm ortaklıkları ile AVM sektöründe ‘para kart’ projelerini ilk olarak gerçekleştiren ve geliştiren firmayız. Son dönem dijitalleşme ihtiyacı ile mobil uygulama üzerinden belge fotoğrafı ile kampanya katılımı sağlayan temassız, güvenli MPİ çekilişinin Türkiye’de (AVM sektörü için) bir ilkini gerçekleştirdik. Şunu söyleyebilirim ki hep bir adım ötesini düşünüyoruz ve tasarlıyoruz. Bizimle çalışan müşterilerimiz iyi bilir ki yapılmamışı yapmayı, risk almayı, öngörülerimize güvenmeyi ve başarıyı severiz. Biz ihtiyaca hizmet ederiz. Müşterimizin neye ihtiyacı varsa CRM ile ilgili çözüm sunar ve tasarlarız.

Pandemi döneminde AVM’ler CRM de dijitalleşme sürecinde neler yapmalı ve bu süreci nasıl yönetmeli sizce? Sizin bu konuda sunduğunuz yeni hizmetler var mı?

Pandemi dönemi boyunca YeniYol olarak boş durmadık. Bu süreci AVM’lerin kampanyalarını kalabalık oluşturmadan güvenli şekilde yönetebilecekleri çok özel sistemler geliştirdik. Pandemide en önemli sorun olan, kampanya kuyrukları, imza ile form işlemleri ve temasa dayalı tüm adımları ortadan kaldırdık. AVM özelinde tasarlayacağımız mikro site ya da mobil uygulama ile kampanyaya katılacak müşteriler, danışmaya gitmeden dijital ortamda müşteri kayıtlarını tamamlayarak fiş ve faturalarını sisteme yükleyip anında kazanımlarını elde edebiliyorlar. Son yaptığımız mobil uygulama olan ANKAmall Her Şey ile, mobil uygulama üzerinden bir MPİ çekilişine start verdik. Bu yapı sayesinde müşteriler konforlu bir kampanya katımına sahip olurken, AVM ise minumum personel, donanım ve iş yükü ile maksimum fayda sağlıyor. Önümüzdeki süreçte tüm AVM’lerin bu anlamda dijitale geçme sürecinde her zaman yanlarında olduğumuzu ifade etmek isterim.

ds

Yukarı