Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

AVM’lerin beklentisi temalı gösteriler yönünde

16.01.2017 - 14:07

Göksu AVM İşletme Müdürü İzzetin Özden: “Kaliteli bir etkinliğin değeri maliyetle doru orantılı olduğu kadar, yapılmak istenen şeyin yerinde ve zamanına uygun yapılmasına bağlıdır” dedi.

AVM’lerin etkinlik firmalarından beklentilerini sorduğumuz Göksu AVM İşletme Müdürü İzzetin Özden konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu: “AVM’lerin etkinlik firmalarından beklentileri, daha sosyal konuları içeren, özellikle özel günlerde o günün anısına konular seçerek, örneğin, 29 Ekim, 19 Mart, 23 Nisan, 10 Kasım vb. günlerde konu temalı gösteriler hazırlayabilmeleri yönünde… Basit konulu ve şova yönelik gerçekleştirilen etkinlikler o mekana ait hiçbir iz bırakmaz, müşteriler o anı yaşayıp gider. Bu bağlamda bu tarz etkinliklerin tatmin yönü çok zayıf kalıyor.”

MÜŞTERİN AVM’DE KALMA SÜRESİ İŞLETMELERE DE YANSIYOR
“AVM’lerde gerçekleştirilen pek çok etkinlik yalnızca bir ayağı oluşturuyor. Daha önce de bahsettiğim şekilde yapılan bir etkinlik, özel bir günde ve konu temalı olur ise iki ayağı da oluşturacaktır” ifadesinde bulunan Özden, “Bu şekilde yapılan bir etkinlikle yoğunluğu artırır, müşterileri uzun süre AVM’de tutarsınız. Buradaki yoğunluk ve uzun zamana bağlı süre işletmelere de mutlaka yansıyacaktır. En basit yemek katında ve diğer yiyecek-içecek bölümlerinde harcama yapmalarını sağlamış olursunuz” dedi. 

MALİYET KADAR, YER VE ZAMAN DA ÖNEMLİ!
“Kaliteli bir etkinliğin değeri maliyetiyle doğru orantılı mıdır?” sorumuza, “Gerçekleştirilen etkinliklerde kuşkusuz seçilen konu, organizasyon firmasının tecrübesine ve yeterliliğine göre belirleniyor. Kaliteli bir etkinliğin değeri maliyetle doru orantılı olduğu kadar, yapılmak istenen şeyin yerinde ve zamanına uygun yapılmasına bağlıdır” diyerek yanıt veren Özden sözlerini, “Bazen maliyeti çok yüksek bir organizasyon yapsanız da müşterilerin ilgisini ve beğenisini almayabilirsiniz” diyerek sonlandırdı. 

n

Yukarı