Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

AVM İLE ZİYARETÇİ ARASINDA DUYGUSAL BAĞ YARATAN DEĞERLER OLMALI

13.11.2019 - 17:40

4.nesil AVM’lerin içerisinde alışverişin yanı sıra ayrışmış hizmetler ve yaşama dair motivasyon taşları barındırması gerektiğini söyleyen A Plus AVM Pazarlama Müdürü  Neslihan Konya, ziyaretçilerin alışverişin de ötesinde hizmeti önemsediklerini ve kendisini değerli hissettiği alışveriş merkezine daha sadık hale geldiğini ifade etti.

4. NESİL AVM’LERDE NİTELİK ÖN PLANDA
4. nesil AVM’lerin niteliğin ön planda olduğu ve zengin bir mağaza karması,  akıllı modern mimari gibi temel yeterliliklerini üzerine ayrışan sürdürülebilir hizmetler geliştiren, yaşam alanları yaratan, yenilikçi yaklaşımları benimseyerek bunun için gereken profesyonel ekipleri kuran AVM’ler olduğunu söyleyen A Plus AVM Pazarlama Müdürü Neslihan Konya, “Özellikle tecrübeli yönetim kadroları ile bahsetmiş olduğumuz kaliteli yaklaşımlara daha yakın bir hale gelen bu alışveriş merkezleri yeni müşterileri kazanım noktasında hızlı yol alabilirler. Daha açık bir değişle içerisinde alışverişin yanı sıra ayrışmış hizmetler ve yaşama dair motivasyon taşları barındırmalıdır. Ziyaretçinin kendisi ile özleştireceği, değerli vakit yaratabildiğini hissedeceği bu taşlar sanat, müzik, eğitim gibi konularda olabilir. AVM ile duygusal bağ yaratan bu değerler 4. Nesil AVM’lerin planlanma safhalarında ortaya koyulmalıdır.” ifadelerinde bulundu. 
4. nesil AVM’lerin sanıldığı gibi modern ve soğuk me-kânları değil, eş zamanlı olarak katma değerli alanları da ifade ettiğini belirten Neslihan Konya, “Ekonomik koşullardaki değişim ile kiralamanın zorlaştığı günümüzde İstanbul’daki projeler katma değer yaratma noktasında güzel açılımlar yapmaktadır. İçerinde gastronomi merkezleri,  konser alanları, sanat galeri, e-spor merkezleri, dans ve müzik okulları, tema parkları barındıran alışveriş merkezleri 4. Nesil AVM olma yolundadır.” dedi.

GENÇLERİN SOSYAL ÇEVRELERİ AVM EKSENİNDE GELİŞİYOR
A Plus AVM Pazarlama Müdürü Neslihan Konya, dijitalleşme ile tanımlaması değişen eğlencenin AVM doğasındaki varoluşunun da farklılaşmaya başladığını söyleyerek şunları dile getirdi: “Yeni kuşak elinin altındaki hızlı tüketim objesi telefonu ile yarışabilecek alanlara ilgi duymaktadır. Gençler artık sinemaya gitmenin ötesinde teknolojik olarak daha ileri de trend eğlenme alanlarına eğilim göstermektedir. VR oyunlar ya da espor turnuvaları yeni kuşak gereksinimleri için gelişmiş çözümlerdir diyebiliriz. Geçmişte konsere gitmek için çeşitli zorluklardan geçen gençler artık AVM’lerde kolayca en popüler sanatçıların konserlerine gidebilmektedir. Yeni kuşağın yoğun ilgisi ile lezzetler ya da kahve kültürü artık sokağın tekelinden çıkmış AVM’lerin merkezine oturmuştur. Bu evrilmeyle beraber gençlerin sosyal çevreleri de AVM ekseninde gelişmeye ve ilerlemeye başladı.”

HİZMET ZİYARETÇİ İÇİN ÖNEMLİ
Ziyaretçilerin alışverişin de ötesinde hizmeti önemsediklerini, kendisini değerli hissettiği alışveriş merkezine daha sadık hale geldiğini ifade eden Neslihan Konya, “Ziyaretçiler değişimi yetersiz ya da eksik hizmet noktasında talep etmektedir. Ziyaretçinin kendisi ile özleştireceği, değerli vakit yaratabildiğini hissedeceği yaşam alanlarına da talebi olabilmektedir.” diye belirtti.

GGG

Yukarı