Ana içeriğe atla

S

 

MALLREPORT

ATLANTİS YALNIZCA BİR AVM DEĞİL…

12.02.2019 - 14:57

ATLANTİS’İ, YALNIZCA ‘AVM’ OLARAK DEĞİL, ALIŞVERİŞ VE EĞLENCE MERKEZİ OLARAK KONUMLANDIRDIKLARINI SÖYLEYEN ATLANTİS AVM MÜDÜRÜ MUSTAFA PELEVAN, “BİZ, ZİYARETÇİLERİMİZİN KEYİFLE ALIŞVERİŞ YAPACAĞI VE KALİTELİ ZAMAN GEÇİRECEKLERİ, SAMİMİ BİR ALIŞVERİŞ VE EĞLENCE MERKEZİYİZ.” DİYOR.

Yeni nesil AVM’lerde değişen alışkanlık ve ihtiyaçlara kolayca uyum sağlayabilen konseptler oluşturuluyor. AVM’nin konsepti planlanırken nelere dikkat ediliyor?
Atlantis’i, yalnızca ‘AVM’ olarak değil, alışveriş ve eğlence merkezi olarak konumlandırdık. Bu yalnızca ismimize eklediğimiz bir kelime değil, altı doldurulabilir ve ziyaretçilerimizde gerçekten karşılık bulan bir kavram. Botanik bahçemiz, oyun alanlarımız ve sinemamızla bu kavramın altını dolduruyoruz. İlk zamanlarımızda lokasyonumuzdan ötürü Batıkent ve Batıkent çevresinde yaşayan insanlardan oluşan bir ziyaretçi profilimiz olsa da, artık Ankara’nın birçok yerinden gelen insanların zamanlarını kaliteli bir şekilde geçirmek için Atlantis’i tercih ettiği bir dönemi yaşıyoruz.

Müşterilerin bir AVM’den istekleri ve beklentileri neler oluyor?
En büyük beklenti samimiyet. Biz, müşteri kavramından ziyade, ziyaretçi kavramına inanıyoruz. Çünkü bizim ziyaretçilerimiz Atlantis’i yalnızca bir ‘AVM’ olarak görmüyor. Sosyal alanlarımız, terasımız ve güler yüzlü çalışanlarımız bu samimiyetin oluşmasında büyük pay sahibi. Biz standart çalışma saatlerinin 10.00-22.00 dışında da, ziyaretçileri tarafından içinde zaman geçirilen bir mimariye sahibiz. Özellikle yaz günleri, gençler ve aileler Botanik Bahçe ve eğlence merkezindeki markalarımızda gece geç saatlere kadar vakit geçirebiliyor, biz de bu samimiyetten memnuniyet duyuyor, ziyaretçilerimiz tarafından bu denli sahiplenilmeyi seviyoruz.

Büyük metrekareli ve küçük metrekareli AVM’leri birbirinden ayıran farklar nelerdir? Müşteriler en çok hangisini tercih ediyor? 
Metrekare farkından çok AVM’lerin marka karmalarının önemli olduğunu düşünüyoruz. Biz de Atlantis Alışveriş ve Eğlence Merkezi olarak, marka karmamızı her geçen gün daha da genişletiyoruz. Yakın zamanda Migros, Özdilek, Atasun, Tudors ve Media Markt’ı aramıza kattık. Tefal ve Igs markaları da çok yakında ziyaretçilerimize hizmet vermeye başlayacak.

Lokasyonun konsepte ve mimariye nasıl bir etkisi var?
Yaşamın bu denli hızlandığı bir dönemde lokasyonun, ‘AVM’lerin bulunduğu lokasyonun dinamiklerinin de mimariye önemli bir etkisi var. Bizim mimarimiz, lokasyonumuz Batıkent’ten bağımsız değil. Batıkent gibi yeşil, huzurlu ve ferah bir lokasyonda, botanik bahçelerinin, terasların, dinlenme ve oyun alanlarının mimarimizde yer alması da buna örnektir.

AVM konsepti müşterilerin sadakatine nasıl etki ediyor?
Ziyaretçiler yalnızca alışveriş yapacakları değil, içinde zaman geçirecekleri, huzurlu ve mutlu hissedecekleri noktaları tercih ediyorlar. Bu beklentiden doğan koşullarda da, konseptin sadakat oluşturmada etkisi tabii ki çok büyük. Biz de bu konuda yaptığımız çalışmaların karşılığını fazlasıyla aldık ve almaya devam ediyoruz. Çünkü biz, ziyaretçilerimizin keyifle alışveriş yapacağı ve kaliteli zaman geçirecekleri, samimi bir alışveriş ve eğlence merkeziyiz. 

ATLANTİS

n

Yukarı