Ana içeriğe atla

playpark

 

MALLREPORT

ANLIK PAYLAŞIMLARLA TAKİPÇİLERİMİZLE BAĞ KURMAYA ÇALIŞIYORUZ

14.08.2018 - 17:18

SOSYAL MEDYANIN KENDİLERİNİ MÜŞTERİLERİN GÖZÜNDEN GÖRMEK VE ONLARIN BEKLENTİ VE TALEPLERİNE YÖNELİK AKSİYON ALABİLMEK AÇISINDAN BULUNMAZ BİR FIRSAT OLDUĞUNU BELİRTEN İSTMARINA ALIŞVERİŞ MERKEZİ MÜDÜRÜ MELİH ÇEVİK, MÜŞTERİLERLE SÜREKLİ İLETİŞİMDE OLMAYA ÖNEM GÖSTERDİKLERİNİ SÖYLÜYOR.

“TAKİPÇİLERİMİZLE BAĞ KURUYORUZ”
“Türkiye’de bugün 51 milyon insan sosyal medyayı kullanıyor. Bu rakamın yarısı Instagram ve Facebook kullanıcısı.” açıklamalarında bulunan İstMarina Alışveriş Merkezi Müdürü Melih Çevik, “Bu platformlarda müşteri profilimize yönelik iletişim çalışmalarına yer veriyoruz. Sosyal medyayı sadece kendimizi anlatmak için kullanmanın dışında, takipçimizi/ziyaretçimizi anlamak için de kullanmayı seviyoruz. Ayrıca anlık paylaşımlarla takipçilerimizle bağ kurmaya çalışıyor, özel yarışma ve oyunlarla günlerine keyif ve eğlence katmaya da özen gösteriyoruz.” dedi.

GENÇLERE YÖNELİK ETKİNLİKLER DÜZENLENİYOR
İstMarina Alışveriş Merkezi’nde gençlere yönelik çok marka olması nedeniyle, gençlerle iletişim kurmak için sosyal medyanın gücünden yararlandıklarını belirten Çevik, “Gençlerin sevdiği markalarla onlara özel kampanya ve etkinlikler düzenliyoruz. Özellikle Instagram’da sevdikleri kişilerle işbirlikleri yapmaya ve onların diliyle konuşmaya, en önemlisi de onları dinleyip anlamaya özen gösteriyoruz. Ayrıca gençlerin Youtube’da çok aktif olması nedeniyle yaptığımız etkinlik ve aktivitelerle bu mecranın da bizim için önemli bir pozisyonu mevcut.” diye konuştu. 

SOSYAL MEDYA BULUNMAZ BİR FIRSAT
Sosyal medya üzerinden gelen şikayetlere aynı gün içinde mutlaka geri döndüklerini ifade eden Çevik, “Takipçilerimiz daha çok etkinlikler ve mağazalarla ilgili soru ve önerilerde bulunuyor. Bunun dışında şikayet bildiren takipçilerimizin sorunlarıyla yakından ilgileniyor, takipçilerimizle sürekli iletişimde kalmaya özen gösteriyoruz.” dedi. Sosyal medyanın kendilerini müşterilerin gözünden görmek ve onların beklenti ve taleplerine yönelik aksiyon alabilmek açısından bulunmaz bir fırsat olduğunu belirten Çevik, bu fırsatı çok iyi değerlendirmek için ekipleri ile birlikte çok çalıştıklarını, müşterilerle sürekli iletişimde olmaya önem gösterdiklerini söyledi.

ZİYARETÇİLERİN BEKLENTİLERİNE GÖRE KAMPANYALAR HAZIRLANIYOR
Kampanya duyurumlarında sosyal medyayı aktif olarak kullandıklarını ve bunun sonuçlarını da anlık takip ederek ilerlediklerini söyleyen Çevik, “Yapacağımız kampanya/etkinliğin içeriği ve hedef kitlesine özel görseller ve içerikler hazırlayarak kampanya duyurumlarımızı yapıyoruz. Farklı görseller ve başlıklarla anlık tepkileri ölçümlüyor ve buna göre en uygun sonuç veren çalışma ile ilerliyoruz. Ayrıca bu iletişim çalışmalarımız sayesinde ziyaretçilerimizi de daha yakından tanıma fırsatımız oluyor. Onların tepki ve beklentilerini de görerek, buna uygun kampanyalar düzenlemeye özen gösteriyoruz. CRM’in sosyal medyayla çağ atladığının farkındayız. Kısacası İstMarina Alışveriş Merkezi olarak sosyal medya bizim için çok önem taşıyor.” diyerek konuşmasını sonlandırdı.

playpark

Yukarı