Ana içeriğe atla

ops

DİJİTAL2

Anında kazan modeli giderek öne çıkıyor

02.08.2017 - 12:08

Son dönemde, dijital kampanya ve etkinliklere daha çok önem verdiklerini belirten Oasis Alışveriş Kültür ve Eğlence Merkezi Genel Müdürü Mazhar Vardar, “Tüketici eğilimleri göz önünde bulundurulduğunda bugünlerde, anında kazan modelinin giderek öne çıktığını görüyoruz” dedi.

Müşteriye daha yakın olmak ve onlarla etkileşim halinde olmak adına neler yapıyorsunuz?
Tüketicinin beklentileri ve tercihleri sürekli değişiyor. Bu değişiklikleri izlemek, değişime göre strateji belirlemek, farklılık yaratmak çok önemli. Gözden uzak olmamak, dikkat çekmek, şaşırtmak gerekiyor. Oasis sadece alışverişe yönelik bir AVM değil, cadde konseptli bir açık yaşam alanıdır. Ailelere yönelik birçok sosyal yaşam alanı ve çocuklara özel eğlence ve sosyalleşme alanları sunuyoruz. Dolayısıyla, bu tarz özellikler alışveriş merkezimizin gezilme oranlarını, vakit geçirme oranlarını yükseltirken ziyaretçiyle daha yakın ve etkileşim halinde olmamızı sağlıyor. Ziyaretçilerimize, 19 yıllık tarihimiz ile dün çocuk ve genç olanların, bugün anne ve baba olarak kendi gençlik anılarını yaşadıkları bir ortamda, şimdi kendi çocukları ile bulunabilmenin mutluluğunu, ayrıcalığını ve farkını yaşadıkları özel bir dünyayı sunuyoruz.

Yaz aylarına girdiğimiz şu günlerde AVM’lerde de hareketlenme belirtileri görülüyor. Öyle ki pek çok etkinlik ve kampanya birbiri ardına ziyaretçilere sunulmaya başlandı bile. Peki, Oasis AVM’nin yaz aylarına yönelik etkinlik ve kampanya planı hazır mı? 
Alışveriş merkezlerinde yapılanların dışında etkinliklerimizi, Bodrum’un değerlerine yönelik özel çalışmalar etrafında geliştirmekteyiz. Bodrum’un simgelerinden Halikarnas Balıkçısı Cevat Şakir, 1950’li yıllara kadar Bodrum ekonomisinin lokomotifi “sünger”,  bugünün güncel konusu zeytin, zeytinyağı ve benzeri yöresel ürünler üzerine, araştırmalar ve bu araştırmalara dayalı sergiler ve etkinlikler üzerinde yoğunlaşmaktayız. 
Ankara Nurol Sanat Galerisi’nin bütün sergilerini gerçek bir sanat galerisi ortamında Bodrum’a taşıyarak, Bodrum’un bugüne kadar yakından tanıma fırsatı bulamadığı ya da tanıyıp burada buluşamadığı birçok çok önemli sanatçı ve eserlerini Bodrum’a getiriyoruz. 
Son dönemde, dijital kampanya ve etkinliklere daha çok önem veriyoruz. Tüketici eğilimleri göz önünde bulundurulduğunda bugünlerde, anında kazan modelinin giderek öne çıktığını görüyoruz. Tüketiciler 1 yıl sonrasındaki daha büyük bir hediyeye göre, anında kazandıkları ve ihtiyaçları ile örtüşen hediyeler ile daha mutlu olmaktadır ki, bu durum sadakat sistemleri için de yeni bir yönelimdir. AVM’mizde gerçekleştirdiğimiz kampanyalarımızda, bu eğilimi oyunlaştırma ile birleştirilerek daha dikkat çekici olmasını sağlıyoruz.

AVM sektörü oldukça hızlı değişen ve yenilenen bir sektör… Peki, yeniliklerden uzak kalmamak, hizmet kalitenizi artırmak adına ne gibi çalışmalar yapıyorsunuz?
Günümüzdeki yoğun rekabet ortamında, Oasis olarak öncelikle sektördeki yenilikleri yakından takip ediyoruz ve hedef kitlemizi iyi tanıyoruz. Dünyadaki değişimi yakından takip edip analiz etmek, yakın ve orta vadede değişimlerin neler olabileceğini önceden kestirerek, değişimi hızla uygulamayı hedefliyoruz.  Projelerimizin ve hedeflerimizin başında her zaman olduğu gibi yine müşteri sadakatini temin etmek, yenilikçi, dikkat çekici olmak ve Bodrum var. Bodrum’a olumlu katkı sağlayacak, Bodrum için anlamı olan, geri dönüşü olan ve değer katan projelerle yolumuza önümüzdeki yıllarda da devam edeceğiz.

ops

Yukarı